• Haha, gister zag ik op twitter dit filmpje:


    Het meisje is toch uiteindelijk losgelaten en de bodyguard was niet echt boos of zo!
    Ik moest eigenlijk wel lachen hierom, hahahaha. En wat vinden jullie hiervan? (':

    STALKERPANDA schreef:
    Hahaha ‘She's crazy’ Lol.


    Dat^^ en Harry staat daar echt zo schattig te kijken als dat meisje naar achteren loopt.


    There is nothing more badass than being yourself

    Hooligan schreef:
    Deze discussie heb ik ook al op Tumblr gevoerd.
    Het meisje dat op het podium rent is een legend, en de 3 meisjes die door de jongens zelf het podium op waren geroepen worden gehaat.

    FUCK LOGIC.
    Kan heel slecht tegen zulk soort dingen.
    Vind er dus totaal niks grappig of legen -wait for it- dary aan. Ze had ook gewoon in het publiek kunnen blijven en niet zo debiel op het podium gaan. Jeetje.


    Ergens ben ik het wel met je eens. Voor hetzelfde geld gaan mensen het vaker doen en dan beslist het management misschien wel om hekken voor het podium te zetten om de fans op afstand te houden.;s

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 19:32 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    Waarom rent ze langs Louis door? :8

    Een legend? waarom dat nou weer? vind 't eerder zielig van d'r. :W


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    STALKERPANDA schreef:
    Hahaha ‘She's crazy’ Lol.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Chirest schreef:
    Waarom rent ze langs Louis door? :8


    Mijn theorie:

    Ze rende naar Louis om hem vol op de mond te kussen maar toen ze eenmaal zo dichtbij was durfde ze niet meer


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Mijn theorie:

    Ze rende naar Louis om hem vol op de mond te kussen maar toen ze eenmaal zo dichtbij was durfde ze niet meer


    Haha, ik zou -als ik durfde- op hem zijn gesprongen. Zo'n kans krijg je niet altijd. (':

    Winterwerp schreef:
    Al die jongens: *kijken om, met een 'dafug happens here? face*


    The odds are néver in our favor.

    Zij was ook het meisje van 'give me your eyeball'
    Ze wilde gewoon even dansen op het podium en ze wilde ze niet aanraken want dan zouden ze echt denken dat ze een stalker was en dan zouden ze bang zijn voor fans, haha!

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 19:47 ]


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    HungryNiall schreef:
    "And She's Crazy" Omg toen ging ik echt stuk :'D


    Tell me about it, stud.

    Assassin schreef:
    Ik háát zulke mensen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    HarrysBum schreef:
    (...)

    Ergens ben ik het wel met je eens. Voor hetzelfde geld gaan mensen het vaker doen en dan beslist het management misschien wel om hekken voor het podium te zetten om de fans op afstand te houden.;s

    Ze worden nu ook beter beveiligd en mogen minder vaak naar buiten etc. Ik vind het bs dat zij een legend is. Hollie (1 van de meisjes die toen op het podium kwam, en toegewezen was tot Harry) heeft zo veel bedreigingen gehad, ook de andere 2, ze werd lelijk en dik genoemd. Zelfs 'Why did Harry pick you, you're not even pretty'. Ze hebben het daarom afgeschaft. WAAROM IS ZIJ EEN LEGEND. SRSLY. Fucking pathetic. Blijf lekker in het publiek, tering.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 19:53 ]

    HoranNiall schreef:
    Hahahaha > "and she's crazy!" x'D
    Wat een vreemd kind.. ik mag zo'n mensen ook niet!
    Ze zingen echt goed live!


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    STALKERPANDA schreef:
    Hahaha ‘She's crazy’ Lol.


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    Assassin schreef:
    Ik háát zulke mensen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"