• Haha, gister zag ik op twitter dit filmpje:


    Het meisje is toch uiteindelijk losgelaten en de bodyguard was niet echt boos of zo!
    Ik moest eigenlijk wel lachen hierom, hahahaha. En wat vinden jullie hiervan? (':

    Chirest schreef:
    (...)

    Haha, ik zou -als ik durfde- op hem zijn gesprongen. Zo'n kans krijg je niet altijd. (':


    Als ik dat ooit durf ga ik wel voor Niall aangezien ik dan geen boze vriendin op me dak krijg(nerd)


    Physics is awesome

    That's definatly one of the things I need to do before I die. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Bretagne schreef:
    Een legend? waarom dat nou weer? vind 't eerder zielig van d'r. :W

    Pressies, als je haar al een legende vind, dan vraag ik me af wat je van echte legendes vind.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Bretagne schreef:
    Een legend? waarom dat nou weer? vind 't eerder zielig van d'r. :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    STALKERPANDA schreef:
    Hahaha ‘She's crazy’ Lol.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hooligan schreef:
    Deze discussie heb ik ook al op Tumblr gevoerd.
    Het meisje dat op het podium rent is een legend, en de 3 meisjes die door de jongens zelf het podium op waren geroepen worden gehaat.

    FUCK LOGIC.
    Kan heel slecht tegen zulk soort dingen.
    Vind er dus totaal niks grappig of legen -wait for it- dary aan. Ze had ook gewoon in het publiek kunnen blijven en niet zo debiel op het podium gaan. Jeetje.


    BARNEY! _O_

    En dit vind ik inderdaad ook wel! Ik kan sowieso niet tegen zulke aandachtsgeile fans. Maar ik moet toegeven dat ik wel moest lachen bij: 'And she's crazy'. Haha :'D

    Souza schreef:
    That's definatly one of the things I need to do before I die. :W

    FUCK YEAH.

    Bretagne schreef:
    Een legend? waarom dat nou weer? vind 't eerder zielig van d'r. :W

    Because she has balls, ik zou zoiets echt niet durven. But well, ík vind haar tenminste n legend. :Y)

    LordSarita schreef:
    Het leukste vind ik dat ze zingen: 'And she is crazy.' Mijn zus broertje en ik gaan hier strike.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Haha, 'she's crazy' was wel echt geniaal.
    Maar ik vind het ten eerste asociaal dat ze het doen,
    en ten tweede is ze ook dom ook joh, rent ze om de jongens heen en gaat achter de tafel staan, ren dan gewoon naar de jongens toe!


    I'm in love with you and all your little things

    Trololol, en de jongens blijven ook gewoon rustig door zingen


    Alleen maar tranen van geluk

    Haha, ze rent ook gewoon echt nét langs Louis! Ik vind het zielig dat mensen dat soort dingen doen, maar hé, een beetje legend is ze wel...


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Whahaha, She's crazy! 1D is legend, (yeah)

    RINUS schreef:
    (...)

    BARNEY! _O_

    En dit vind ik inderdaad ook wel! Ik kan sowieso niet tegen zulke aandachtsgeile fans. Maar ik moet toegeven dat ik wel moest lachen bij: 'And she's crazy'. Haha :'D

    Eyes schreef:
    Een beetje nutteloze actie, vind ik


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.