• De leraren op de basisschool kunnen ook niet perfect Nederlands.

    Ik ben tante van een meisje en een jongen die op de basisschool zitten, en hun leraren schrijven elke dag in hun schriften wat ze die dag hebben gedaan.
    En er komen de meest rampzalige fouten in voor. Voorbeeld: d en t fouten geen goede zin volgorde en nog veel meer:S

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Cesare schreef:
    Slecht nederlands is niet erg, je lacht de leraar gewoon achter zijn rug uit. Ik erger me meer aan de leraren die geen orde kunnen houden. Want die gaan manieren verzinnen om orde te houden, en die falen zo'n beetje altijd ><

    *lees streepjes op het bord zetten omdat je niet aardig bent >.<


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Cesare schreef:
    Slecht nederlands is niet erg, je lacht de leraar gewoon achter zijn rug uit. Ik erger me meer aan de leraren die geen orde kunnen houden. Want die gaan manieren verzinnen om orde te houden, en die falen zo'n beetje altijd ><

    Voor de mensen die geïntresseerd zijn, je kunt het beste Napoleons (van de salmaiak ballen) gooien, de barsten open <3 Dat hebben wij in de 3e bij engels geleerd :3

    Ik vind wel dat een leraar wel fatsoenlijk Nederlands moet kunnen schrijven. Da's like.. de basis ofzo.


    No growth of the heart is ever a waste

    Eyes schreef:
    Ja, komt door het leraren tekort,volgens mij maar dat is wel heel naar


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Shogun schreef:
    (...)
    Ik vind wel dat een leraar wel fatsoenlijk Nederlands moet kunnen schrijven. Da's like.. de basis ofzo.

    Inderdaad.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Hirasawa schreef:
    Vind ik echt niet kunnen, heb er zelf nooit last van gehad.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    HEAVYMETAL schreef:
    Ik heb er nooit last van gehad en ik vind het ook wel overdreven dat elk klein foutje zo'n grote ramp wordt gevonden. Kom op zeg, iedereen maakt wel eens fouten. (cat)
    Het is de bedoeling dat je op de basisschool het juist leert, dus is het belangrijk dat de leerkracht geen fouten maakt. Missen is menselijk, maar dt-fouten mogen geen gewoonte worden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hirasawa schreef:
    Vind ik echt niet kunnen, heb er zelf nooit last van gehad.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Vreselijk, dat soort dingen moeten ze de leraren echt beter aanleren.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Daar heb ik nooit last van gehad, maar ik kan me voorstellen dat dat wel erg vervelend is, ja.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Het is toch zooooooo simpel D:


    Life is hard and then we die

    En het word helemaal een ramp als de leerlingen ook nog eens slecht zijn in grammatica net zoals ik. Maar een van de andere erge dingen is als een leraar of lerares geen orde kan houden en niemand eruit stuurt ook zegt hij of zij ga er maar uit maar na tien keer sorry mag de leerling toch blijven zitten


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    En het word helemaal een ramp als de leerlingen ook nog eens slecht zijn in grammatica net zoals ik. Maar een van de andere erge dingen is als een leraar of lerares geen orde kan houden en niemand eruit stuurt ook zegt hij of zij ga er maar uit maar na tien keer sorry mag de leerling toch blijven zitten


    De leraren moesten maar eens hier langskomen om wat bij te leren


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Daar stoor ik me niet aan, 9/10 leraren die ik krijg kunnen geen orde houden. Dat is zo irritant.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik had dat met een lerares op de middelbare. Ze gaf wiskunde en Nederlands, en ze maakte zelf ontzettend veel grammaticale fouten en begreep wiskunde ook niet. Meest dramatische jaren wiskunde ooit :/

    En op de basisschool viel bij mij wel mee.


    Destroy what destroys you.

    Wij hadden dan een juf die geen Nederlands kon, maar we leerden het wel door allemaal *aklfj* werkwoorden te vervoegen en zelf na te kijken. Juf deed niks troll.


    SLOAN.