• De leraren op de basisschool kunnen ook niet perfect Nederlands.

    Ik ben tante van een meisje en een jongen die op de basisschool zitten, en hun leraren schrijven elke dag in hun schriften wat ze die dag hebben gedaan.
    En er komen de meest rampzalige fouten in voor. Voorbeeld: d en t fouten geen goede zin volgorde en nog veel meer:S

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ja, komt door het leraren tekort,volgens mij maar dat is wel heel naar


    Physics is awesome

    Daar had ik op de basisschool ook altijd last van. Echt vreselijk irritant. Van die jonge juffen die echt in elke zin een fout maken. (cat)


    wth.

    Nooit last van gehad.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik moest op school extra Nederlandse lessen volgen omdat de leidsters op kinderdagverblijven heel slecht Nederlands spreken

    en ik ben 100% NL en dan moet ik die lessen volgen, schande haha

    maar ik heb dat nooit gehad op de basisschool
    nergens eigenlijk

    80% van de leraren waar ik les van heb zijn nog niet eens 30.
    Dat zijn toch geen echte leraren? Dat zijn nog halve pubers..

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 13:39 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef:
    80% van de leraren waar ik les van heb zijn nog niet eens 30.
    Dat zijn toch geen echte leraren? Dat zijn nog halve pubers..


    waarom zouden dat geen leraren zijn ??
    wij hadden les van een vrouw van 25, en ze geeft echt goed les

    Britsanity schreef:
    80% van de leraren waar ik les van heb zijn nog niet eens 30.
    Dat zijn toch geen echte leraren? Dat zijn nog halve pubers..


    Halve pubers? Nou ik weet niet wanneer jij begint met puberen maar volgens mij is dat niet helemaal gezond.. :')

    +Als je jong bent ben je niet gelijk een slechte leraar

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 14:14 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    In mijn metekindje haar nieuwjaarsbrief stond jouw ipv jou en het was getypt door de juf. Schaamtelijk gewoon.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Vind ik echt niet kunnen, heb er zelf nooit last van gehad.

    Eyes schreef:
    Ja, komt door het leraren tekort,volgens mij maar dat is wel heel naar


    Firm believer of all that is magic

    Daar heb ik nu nog steeds last van. Ook mijn Frans lerares, die uit Frankrijk komt maakt fouten.
    Mijn geschiedenisleraar: 'Wat betekend ...'
    Daar kan ik soms best boos om worden. Ik weet wel hoe het moet, maar anderen hebben het er lastig mee, dus dan moet het wel goed voorgedaan worden.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Mayfly schreef:
    Daar had ik op de basisschool ook altijd last van. Echt vreselijk irritant. Van die jonge juffen die echt in elke zin een fout maken. (cat)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Slecht nederlands is niet erg, je lacht de leraar gewoon achter zijn rug uit. Ik erger me meer aan de leraren die geen orde kunnen houden. Want die gaan manieren verzinnen om orde te houden, en die falen zo'n beetje altijd ><

    Voor de mensen die geïntresseerd zijn, je kunt het beste Napoleons (van de salmaiak ballen) gooien, de barsten open <3 Dat hebben wij in de 3e bij engels geleerd :3


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    ik had een basisschool lerares die 'hear' schreef ipv 'hair' en dat soort dingen .___.
    Serieus, en dat geeft ons les?


    i put the fun in funeral

    Ik heb er nooit last van gehad en ik vind het ook wel overdreven dat elk klein foutje zo'n grote ramp wordt gevonden. Kom op zeg, iedereen maakt wel eens fouten. (cat)


    26 - 02 - '16