• Dus je mag zelf niet in je eigen dorp kunnen roken als je dat wil. Op het schoolplein ok maar in het dorp toch niet.
    Slaat nergens op....


    Bij ons op school zit er een vm,bo en een mbo afdeling.

    En het vmbo mag niet roken maar we zoeken altijd wel een plekje.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:54 ]

    Ik vind 't trouwens wel heel vervelend voor je, dat je broer het zo moeilijk voor je maakt om te stoppen. Wat ik hoop is dat je sterker wordt dan de sigaretten die je broer je aanbiedt en dat je kan stoppen.
    Veel sterkte!


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    Ik vind 't trouwens wel heel vervelend voor je, dat je broer het zo moeilijk voor je maakt om te stoppen. Wat ik hoop is dat je sterker wordt dan de sigaretten die je broer je aanbiedt en dat je kan stoppen.
    Veel sterkte!



    Thanks!

    HEAVYMETAL schreef:
    Het is beter voor de gezondheid van de mens.
    Maar aan de andere kant snap ik de rokers ook wel, het is natuurlijk niet makkelijk als je wilt roken en dat nergens kan.
    Maar ik blijf er bij dat roken schadelijk is voor de gezondheid en je dan maar aan die nicotinepleisters moet of zo.

    moet stoppen.
    Mee roken is nog gevaarlijker dan roken zelf, dus ik vind het niet erg als ze het gaan verbieden. Ik heb geen zin om ziet te worden. Als je zo nodig moet roken doe je dat maar thuis. Maar beter stop je gewoon helemaal. Iedereen kan dat, als je het echt wilt is het niet zo moeilijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Bij mij op MBO hebben we zelfs speciaal rook pitten in de grond, zo dat er mensen kunnen roken. And besides, alsof mensen zich daar aan gaan houden, er zijn altijd mensen die er tegen in gaan hoor, lieve schat.


    Alleen maar tranen van geluk

    Princesparis schreef:
    (...)

    Hahahah dan leef ik niet meer.

    Och dan is die hoogstens kwaad :'D. Van wat ik van jullie "relatie" heb gelezen kan dat heus geen kwaad. =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Maar whut, woon jij in Groningen en omstreken?


    Alleen maar tranen van geluk

    *kijkt filmpje niet*
    Achjoh, ben je meteen van die slechte gewoonte af. Roken is niet cool, Hale. (krul)


    ars moriendi

    Assassin schreef:
    Nee dat is zo, het is niet dat roken invloed heeft op je leervaardigheid of je zintuigen dus eigenlijk vind ik het heel raar.


    I love you Tim

    maar waarom zou je niet kunnen stoppen
    mijn moeder heeft 10 jaar gerookt, en is toen gestopt
    of het makkelijk ging weet ik niet, maar iedereen kan stoppen als je het ECHT wilt

    Escritura schreef:
    I don't really care, because smoking's not healthy. ^^


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    And BTW, mijn vader is 54 en rookt vanaf zijn 16e. Hij krijgt een nieuw gebit en gaat dus stoppen met roken.
    Dus ik heb een hekel aan van die pubertjes die gaan zeuren van 'ik kan niet stoppeeeeeeeeeeennnn het is zooooo lekker' etc. :'D


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    madeupyou schreef:
    (...)
    Och dan is die hoogstens kwaad :'D. Van wat ik van jullie "relatie" heb gelezen kan dat heus geen kwaad. =)


    Ja dat is waar

    Escritura schreef:
    I don't really care, because smoking's not healthy. ^^


    Ligt and Darkness are both very different..


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    xDesire schreef:
    And BTW, mijn vader is 54 en rookt vanaf zijn 16e. Hij krijgt een nieuw gebit en gaat dus stoppen met roken.
    Dus ik heb een hekel aan van die pubertjes die gaan zeuren van 'ik kan niet stoppeeeeeeeeeeennnn het is zooooo lekker' etc. :'D

    Lol, echt hè. Mijn vader heeft zo'n 30 jaar gerookt en is sinds vorig jaar gestopt. Daar heb ik echt respect voor. Als ons pap het kan, kunnen die kutkoters het zonder problemen.


    ars moriendi