• Dus je mag zelf niet in je eigen dorp kunnen roken als je dat wil. Op het schoolplein ok maar in het dorp toch niet.
    Slaat nergens op....


    Bij ons op school zit er een vm,bo en een mbo afdeling.

    En het vmbo mag niet roken maar we zoeken altijd wel een plekje.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:54 ]

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Dan weet ik het ook niet. Wat ik wel weet is dat je gewoon niet aan zoiets moet beginnen, omdat het gewoon ongezond is. Het maakt je lichaam kapot en vergroot de kans op ziektes die dodelijk zijn.


    Ja dat weet ik en ik kan me zelf wel voor me kop slaan dat ik ooit mijn eerste sigaret heb opgestoken. Maar het is gewoon een gewoonte geworden. Voor het na bed gaan als ik opsta na het eten voor school en etc etc.

    Ik rook niet, dus ik heb er lekker geen last van.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Princesparis schreef:
    (...)

    Die helpen geen reet geloof me.


    En kauwgoms?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Escritura schreef:
    I don't really care, because smoking's not healthy. ^^


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    MissSharp schreef:
    (...)

    En kauwgoms?



    Ik ben niet zo gevoelig voor die dingen. Het moet gewoon uit je hart komen.

    Dumbledore schreef:
    Ik rook niet, dus ik heb er lekker geen last van.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Say what! Lol dan wordt het roken alleen nog maar leuker van, en spannender omdat het niet mag waardoor meer mensen nieuwsgierig worden (cat)


    -

    HEAVYMETAL schreef:
    Het is beter voor de gezondheid van de mens.
    Maar aan de andere kant snap ik de rokers ook wel, het is natuurlijk niet makkelijk als je wilt roken en dat nergens kan.
    Maar ik blijf er bij dat roken schadelijk is voor de gezondheid en je dan maar aan die nicotinepleisters moet of zo.


    Inspiration can hit you any time

    Genius schreef:
    Say what! Lol dan wordt het roken alleen nog maar leuker van, en spannender omdat het niet mag waardoor meer mensen nieuwsgierig worden (cat)


    Dat bedoel ik.

    Princesparis schreef:
    (...)


    Ik ben niet zo gevoelig voor die dingen. Het moet gewoon uit je hart komen.

    Bedoel je, dat je het écht moet willen om te stoppen met roken? Dan zou t voor jou toch niet zo moeilijk moeten zijn, want je geeft net zelf aan dat je je wel voor je kop kan stoten dat je ooit je eerste sigaret gehad hebt :')

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 19:13 ]


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    (...)
    Bedoel je, dat je het écht moet willen om te stoppen met roken? Dan zou t voor jou toch niet zo moeilijk moeten zijn, want je geeft net zelf aan dat je je wel voor je kop kan stoten dat je ooit je eerste sigaret gehad hebt :')


    Ja dat bedoel ik.

    En wil stoppen geloof me.

    Maar mijn ouders roken mijn broer mijn vriend en al mijn vrienden en daar sta ik dan tussen.

    Princesparis schreef:
    (...)

    Ja dat bedoel ik.

    En wil stoppen geloof me.

    Maar mijn ouders roken mijn broer mijn vriend en al mijn vrienden en daar sta ik dan tussen.


    Dat is een slap excuus. Mijn ouders roken ook, al mijn vriendinnen roken en ik ben gewoon gestopt met roken. Als je echt zou willen stoppen, dan zou dat dus geen invloed hebben. (':


    To infinity and beyond •

    Zaynuary schreef:
    (...)

    Dat is een slap excuus. Mijn ouders roken ook, al mijn vriendinnen roken en ik ben gewoon gestopt met roken. Als je echt zou willen stoppen, dan zou dat dus geen invloed hebben. (':


    Goed dat is dan heel knap van je maar omdat mijn broer stoppen onzin vind legt hij altijd 1 paar van die click sigaretten onder mijn kussen ja dat kan ik niet wiegeren.

    Princesparis schreef:
    (...)

    Goed dat is dan heel knap van je maar omdat mijn broer stoppen onzin vind legt hij altijd 1 paar van die click sigaretten onder mijn kussen ja dat kan ik niet wiegeren.

    Dat is best wel slecht van je broer, het is toch jou keuze als je zou willen stoppen? wtf


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Princesparis schreef:
    (...)

    Goed dat is dan heel knap van je maar omdat mijn broer stoppen onzin vind legt hij altijd 1 paar van die click sigaretten onder mijn kussen ja dat kan ik niet wiegeren.


    Als je echt wilt stoppen, dan weiger je die sigaretten en geef je ze gewoon terug. (:


    To infinity and beyond •