• Magic Academy of Saint Montgomery

The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.

Rollen:

Leerlingen

Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

- Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -

Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

- Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -

Leraren

- Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

Afdelingshoofden

- MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

- Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Anthony Blair

Terwijl ik in mijn trance was, nam het verleden van Cassie naar een plek waar ik nog nooit eerder was geweest.
    In de verte hoorde ik haar stem, opgewekter dan al de keren dat ik haar stem hoorde.
    Langzaam liep ik in de richting van het geluid en merkte hoe Cassie samen met nog iemand hoog in de lucht op een bezem zat.
    "Michael, kijk!" Riep ze vrolijk uit, zich van geen kwaad bewust.
    De kerel moest Michael zijn aangezien hij in de vlucht achterom keek om te kijken waarom Cassie hem riep.
    Hij verloor echter de controle over zijn bezem en het enige wat ik kon doen was toekijken hoe hij naar beneden stortte en het gevoel dat ik niets kon doen om hem te helpen, viel me zwaar.
    Het laatste wat ik hoorde was het vreselijke, hartverscheurende gegil van Cassie.
    Met een schok kwam ik weer in de realiteit en ademde zwaar terwijl ik het gezicht van Cassie abrupt losliet.
    Ik draaide me om met mijn rug naar haar en deed alsof ik niets belangrijks had gezien.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Jordi Oliver James.

'Hey!' Zegt Adriana en geeft me een zachte stomp tegen mijn arm. 'Ik kan best deftig zijn' Zei ze lachend, 'Als ik moeite doe' Voegt ze er snel aan toe. 'Ik geloof je' Zeg ik schijnheilig.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Lily Devon
    Ik hoorde zijn kreun en ik voelde dat hij zich niet kon inhouden. Ik begon zijn billen te knepen en voelde zijn erectie groeien, terwijl ook mijn tepels hard werden. Daniël pakte de onderkant van mijn t-shirt en deed het uit, waardoor ik alleen nog maar in een bh bovenop hem lag.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Adriana Minola

'Ik geloof je' zei hij schijnheilig. Ik keeek hem even doordringend aan. "Je gelooft me niet, ofwel soms?" Lachte ik nu.

Take me to wonderland

Jordi Oliver James.

'Pest mij niet met mijn klein zijn,' zei Melanie tegen me. 'En Adriana is echt wel deftig.' Melanie keek lachend naar Adriana. 'Deftiger dan jou,' mompelde ze er achter aan toen ze naar mij keek. 'En bedankt' Zeg ik glimlachend. 'Je gelooft me niet, ofwel soms?' Lachte Adriana nu. 'Nee, inderdaad' Zeg ik grijnzend.

Liam
    Ik zie dat verschillende mensen verbaasd naar mij en Jade kijken, 'trek je niks van hun aan,' fluister ik in haar oor.

Cassie
    Anthony laat me abrupt los en draait zich om. Ik loop naar hem toe en pak hem bij zijn arm, 'wat heb je gezien?' vraag ik zacht en ik baal er van de je de onzekerheid in me stem kan horen.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

(De computer doet focking sloom. D: )

Jade
    Ik bloos als hij in mijn oor fluisterd en zeker om wat hij zegt en ik laat me weer door hem meetrekken naar een plekje. "Was ook niet mijn bedoeling,"

Daniël
    Ik trok haar shirt uit en streelde haar overal waar ik haar huid voelde. Ruw drukte ik kusjes op haar mond en nek, maar kwam er toen pas achter dat ik geen condoom of iets bij me had. Grommend mompelde ik toen tegen haar nek, "Lily, ik heb niks bij me," Het kwam er meer uit als een hese ruw gefluister.

[ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 21:32 ]

Quiet the mind, and the soul will speak.

Catherine

"Sorry," zegt Mary plots.
    Ik draai me terug om, hou mijn hand omhoog en schud glimlachend mijn hoofd.
    "Als jullie moeten praten, doe maar, ik kan wel even wachten."
    Ik laat mijn blik tussen Souf en Mary glijden en even raak ik in de war.
    Dus ze heeft met hem geslapen? En net zoende ze een Aigle. Okay, dit belooft interessant te worden.
    Ik besef dat ik verzonken in gedachten sta te staren en wend mijn blik af.

[ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 19:10 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Adriana Minola

'Nee, inderdaad' Zei hij grijnzend. "Pech dan. Melanie gelooft me wel," ik stak even mijn tong uit, waarna ik weer moest lachen. "Niet iedereen heeft de gave om deftig te zijn," grijnsde ik naar Jordi.

Take me to wonderland

Soufian Nigel Prángé.

'Sorry,' Zegt Mary gemeend tegen Kitten die een een paar stappen naast ons, naar de muur is gaan staren met rode wangen. 'Tja, nu weet je dat ook weer hé' Zeg ik glimlachend tegen Kitten. Tja, zij kan er ook niets aan doen dat ik hier nou eenmaal over begon. 'Als jullie moeten praten, doe maar, ik kan wel even wachten.' Zegt ze. 'Nee, wij zijn uitgepraat, toch?' Zeg ik en kijk even naar Mary.

Lily Devon
    'Lily, ik heb niks bij me,' fluisterde hij. Ik ging rechtop op hem zitten. 'Moet ik eerlijk zijn?' zei ik. Daniël legde zijn armen onder zijn hoofd en knikte. 'Ik ben tegen condooms.' Zo, het was eruit, er waren vele redenen waarom ik voor een condoom zou zijn, maar ik was er gewoon tegen.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Jordi Oliver James.

'Pech dan. Melanie gelooft me wel' Zegt ze en steekt haar tong even naar me uit, waarna ze weer in lachen uitbarst. 'Niet iedereen heeft de gave om deftig te zijn' grijnsde ze naar mij. 'Nope, gelukkig niet en ik denk toch dat ik beter af ben met iemand anders, in plaats van júllie' Zeg ik plagend.

[Ik zit op mijn telefoon dus ik reageer nogal langzaam]

"Ignite, my love. Ignite."

Anthony Blair

"Ik..." Zei ik terwijl ik opzij keek naar de grond en bleef met mijn rug naar haar staan.
    Het kwam er vreemd uit, het leek wel alsof iemand anders praatte door mijn mond.
    Ik slikte even voor ik verder ging. "Ik denk dat ik iets zag dat totaal niet voor mijn ogen bestemd was."
    Mijn handen balden zich tot vuisten terwijl een diepe frons over mijn gezicht hing.
    "H-het spijt me van je eh...vriend."
    Ik voelde mijn kaak verstrakken en had gewoon het lef niet om me om te draaien uit schrik dat ik deze keer echt te ver was gegaan.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Daniël
    "Maar wat nou als-" Ik stopte, ik durfde de zin niet verder af te maken en ik keek een beetje bang weg, om niet in haar ogen te kijken. Niet dat ik haar abortus zou laten plegen, maar ik zou ook nog geen vader of zo willen zijn. Er waren vast wel dingen tegen te doen, nu maar gewoon hopen.

Quiet the mind, and the soul will speak.