• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Adriana Minola

    Ik zette grote ogen op wanneer ik Jade en Liam zag zoenen. "Euh," stamelde ik. Ik keek Jordi en Melanie even aan.


    Take me to wonderland

    [Dat ze alleen voor "de lust" iets hebben. Snap je?]
    Lily
    'Mooi dat je het weet, vergeet het nooit meer. En natuurlijk kunnen wij nu basketballen,' grijnsde ik terug, 'Zo lang als je maar wilt.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Melanie Brianne Kowns
    'Kom,' wenkte ik Adriana en Jordi. Ik had dus niet echt zin om die twee te zien zoenen. Het waren nou niet mijn twee lievelingspersonen. Ik liep glipte de kamer uit en bleef op de gang wachten op Jordi en Adriana.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jordi Oliver James.

    'Euh,' Stamelde Adriana en keek me even aan. 'Kom,' Wenkte Melanie ons. Ik draaide me snel om en liep achter Melanie aan. 'Zo, weer een nieuw stelletje' Zeg ik nonchalant en haal mijn schouders even op.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ben even eten]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Adriana Minola

    'Zo, weer een nieuw stelletje' zei Jordi als we ons weer hadden omgedraaid. "Waarom zijn hier zoveel stelletjes?" Vroeg ik glimlachend. "Ik weet nu al dat ik Jade en liam niet meer wil zien zoenen,"

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 18:26 ]


    Take me to wonderland

    Jordi Oliver James.

    'Waarom zijn hier zoveel stelletjes?'zegt Adriana, 'Ik weet nu al dat ik Jade en liam niet meer wil zien zoenen,'. 'Ik heb geen idee' Antwoord ik en zucht even.

    [Eten dan naar dwarsfluit. :D ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Melanie Brianne Kowns
    'Ik ben het met je eens,' zei ik tegen Adriana. 'Jade en Liam.' Ik schudde met mijn hoofd. 'Hoe gaat het eigenlijk met jullie en de liefde?' Ik grijnsde. 'Heeft een van jullie al iemand op het oog?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Anthony Blair

    Met een ruk draaide ik me om naar Cassie, greep haar beide polsen beet en draaide ruw met haar rond zodat ze gevangen zat tussen mij en de boekenkast.
    Ik duwde haar handen naast haar hoofd waardoor het boek uit haar handen viel en ik kwam met mijn gezicht gevaarlijk dicht bij het hare terwijl mijn ogen zich dreigend in die van haar boorden.
    "Aanvallen vanuit de rug?" Zei ik half dreigend en half geamuseerd. "Is wel laf, is het niet?"


    Brooke Phoenix

    Een zacht briesje waaide door de lucht waardoor mijn haren vrolijk dansten op het ritme van de wind.
    De zon scheen redelijk fel in mijn ogen waardoor ik ze een stukje dichtkneep om toch nog iets te kunnen zien.
    "Wat gaan we doen?" Vroeg ik aan Aminthe. "Opzoek gaan naar die andere eerstejaars?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Adriana Minola

    'Hoe gaat het eigenlijk met jullie en de liefde?' Grijnsde Melanie. 'Heeft een van jullie al iemand op het oog?'
    'Welke liefde?' Zei ik lachend. 'Ik ben momenteel al in een lange relatie met meneer forever alone, maar wij hebben eerder een haat/liefde relatie," grinnikte ik.


    Take me to wonderland

    Jordi Oliver James.

    'Hoe gaat het eigenlijk met jullie en de liefde?' Grijnsde Melanie,'Heeft een van jullie al iemand op het oog?'. 'Welke liefde?' Zei Adriana lachend. 'Ik ben momenteel al in een lange relatie met meneer forever alone, maar wij hebben eerder een haat/liefde relatie,' Grinnikte ze. 'Geef mij dan maar mevrouw forever alone' Zeg ik grijnzend. 'Nee, ik vind niemand leuk' antwoord ik dan wat serieuzer.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 18:41 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Melanie Brianne Kowns
    Adriana en Jordi maakte grappen over meneer en mevrouw Forever Alone.
    'Het is een nieuw jaar,' zei ik. 'Dus ook nieuwe liefdes.' Ik grijnsde. 'Want aangezien er niemand van de forever alone familie meer over is. Ben ik nog eenzamer.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Adriana Minola

    'Het is een nieuw jaar,' zei Melanie. 'Dus ook nieuwe liefdes.' Melanie grijnsde. 'Want aangezien er niemand van de forever alone familie meer over is. Ben ik nog eenzamer.' Ik lachte. "Meer kans om een echt iemand te vinden," zei ik bemoedigend. "En laten we hopen dat het nieuwe jaar me eindelijk moet geeft om meneer forever alone om te wisselen in een echte jongen,"


    Take me to wonderland

    Melanie Brianne Kowns
    'Meer kans om een echt iemand te vinden,' zei Adriana. En laten we hopen dat het nieuwe jaar me eindelijk moet geeft om meneer forever alone om te wisselen in een echte jongen.' Ik grijnsde.
    'We maken een deal,' zei ik. 'We gaan alle twee uit ons schulp kruipen en op jongens jacht.' Ik lachte. 'Dat gaat ons alle twee wel lukken. Ik bedoel, wij zijn toch vet sexy.' Ik maakte een maffe wenkbrauwwiebel beweging en schoot in de lach.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Oh, misschien kun je er boven zetten: bevat seks. Of iets dergelijks. Gewoon, misschien, een voorstel?
    Waaaaaaar blijf mijn Eonian/Daniël.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt