• hey, ik weet niet zeker of dit topic goed staat, maar zou een Mod hem anders kunnen verplaatsen.
    voor school moesten wij dus een lijstje maken met mensen die ons inspireren, op welke manier dan ook. en nu vroeg ik me af, wie inspireert jullie. maakt niet uit waarin.
    mijn lijstje tot nu toe:
    Taylor Swift
    Miley Cyrus
    Demi Lovato
    Jessie J
    Ellen Degeneres
    Tulisa
    Janet Devlin.

    dus plaats hier je lijstje met mensen die jou inspireren.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mijn zus, JK Rowling, Nicholas Sparks, Bruno Mars, All Time Low, Muse..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Heel Tokio hotel, Stephenie Meyer,


    Ex astris, sciencia

    Mag ik eens vragen in hoeverre jullie 'inspireren' zien? Want opkijken naar celebrities enzo kan ik wel, maar echt inspirerend vind ik de meeste niet; En misschien denken jullie daar anders over dus, tell me! :'D.
    In hoeverre inspireren ze je dan? Qua waarden enzo of ..?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    madeupyou schreef:
    Mag ik eens vragen in hoeverre jullie 'inspireren' zien? Want opkijken naar celebrities enzo kan ik wel, maar echt inspirerend vind ik de meeste niet; En misschien denken jullie daar anders over dus, tell me! :'D.
    In hoeverre inspireren ze je dan? Qua waarden enzo of ..?

    onze leraar heeft het uitgelegd als in naar wie je echt opkijkt om wat hij/ zij heeft bereikt en moeten doorstaan. of gewoon iemand waar jij van karakter en eigenschappen wilt lijken.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Contostavlos schreef:
    (...)
    onze leraar heeft het uitgelegd als in naar wie je echt opkijkt om wat hij/ zij heeft bereikt en moeten doorstaan. of gewoon iemand waar jij van karakter en eigenschappen wilt lijken.

    Oh oké, da's duidelijk dank je!=)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    madeupyou schreef:
    Mag ik eens vragen in hoeverre jullie 'inspireren' zien? Want opkijken naar celebrities enzo kan ik wel, maar echt inspirerend vind ik de meeste niet; En misschien denken jullie daar anders over dus, tell me! :'D.
    In hoeverre inspireren ze je dan? Qua waarden enzo of ..?


    Skillet inspireerde me door muziek die ze maken. Hun muziek heeft altijd hele mooie boodschappen en die hebben me getroost en sterk gemaakt.


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Skillet inspireerde me door muziek die ze maken. Hun muziek heeft altijd hele mooie boodschappen en die hebben me getroost en sterk gemaakt.

    Oh zo kan je het inderdaad ook zien!=)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    madeupyou schreef:
    Mag ik eens vragen in hoeverre jullie 'inspireren' zien? Want opkijken naar celebrities enzo kan ik wel, maar echt inspirerend vind ik de meeste niet; En misschien denken jullie daar anders over dus, tell me! :'D.
    In hoeverre inspireren ze je dan? Qua waarden enzo of ..?

    Door hun talenten en de manier waarop ze zich over verscheidene lengtes kunnen strekken. Benedict Cumberbatch bijvoorbeeld is niet alleen een ontzettend goed acteur, hij kan ook schrijven en is heel erg sympathiek (hier baseer ik me natuurlijk op interviews). Ik bewonder zijn talenten en de manier waarop hij in het leven staat. Daarom inspireert hij me.
    Hetzelfde met James Dean en Danny Kaye.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Mijn ouders
    Gerard Way
    J.K. Rowling


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    madeupyou schreef:
    Mag ik eens vragen in hoeverre jullie 'inspireren' zien? Want opkijken naar celebrities enzo kan ik wel, maar echt inspirerend vind ik de meeste niet; En misschien denken jullie daar anders over dus, tell me! :'D.
    In hoeverre inspireren ze je dan? Qua waarden enzo of ..?

    In mijn geval heeft hij me geïnspireerd te schrijven en daarmee me te uiten, omdat zijn teksten me zo raakte. En hij heeft me laten inzien dat ik me zelf kan zijn, hoe ik ook ben.
    Ik kijk eigenlijk niet echt tegen hem op, ook al bewonder ik hem als songwriter en componist.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Avril Lavigne, Hermione Granger, Harry Potter. (:

    Mijn moeder.


    I love you Tim

    Eigenlijk inspireert niemand me..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn broertje, absoluut. <3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    madeupyou schreef:
    Mag ik eens vragen in hoeverre jullie 'inspireren' zien? Want opkijken naar celebrities enzo kan ik wel, maar echt inspirerend vind ik de meeste niet; En misschien denken jullie daar anders over dus, tell me! :'D.
    In hoeverre inspireren ze je dan? Qua waarden enzo of ..?


    De enigste die me inspireert is mijn opa. (: No celebritie


    "Ignite, my love. Ignite."