• Bonjour <3

    Ik ga een nieuwe story maken oer twilight <3

    Het gaat over Chanelle een meisje met vele angsten ,ze is claustrofobishe , ze heeft een grote fobie voor insecten ,en ze heeft smetrees.Ze is zowiezo een buitenbeentje en ze is heel snel bang voor iets.Maar ze is wel heel creatief en ze is een geweldige danser.Als haar ouders doodgaan moeten zij en haar zusje bij de cullens gaan wonen,langzaam vindt ze uit dat haar ouders zijn vermoordt door vampiers en dat de cullens vampiers zijn.Maar wat gebeurt er als er vampieren achter haar aan zitten ?
    'Ik weet nog niet oer dit een edward of jasper of ietsanders loestory wordt'

    Rol;
    Zusje van Chanelle

    Invulle;
    Naam;
    Leeftijd;
    Pic;
    Karakter;
    Like;
    Dislike;
    Angst ;
    Lieft Edward/jasper/emmet/jacob.


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    even een gooi doen (A)

    Naam ; Hannah ..
    Leeftijd ; 15
    Pic ; Hannah x
    karakter ; bevooroordelend , snel aangebrand , ergert zich soms aan haar zusj , lacht graag
    like ; stiltes , de slappe lach , haar familie x haar niet gekregen huisdieren
    Dislike's ; leugenaars , klikkers , saaie mensen x ego's
    Angst ; Achluofobie x faalangst
    Lieft ; Jacob

    hopelijk heb je er iets aan x
    op naar de volgende mensen

    [ bericht aangepast op 28 okt 2009 - 23:20 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    slotje


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    oh ik wou ook :'(


    >*< \\***Firefly***// >*<

    is er nog plaats?


    Art is never finished, just forgotten.

    please?????


    Art is never finished, just forgotten.

    Invulle:
    Naam : Noa Carmicheal
    Leeftijd : 17, in het echt 594
    Pic : Noa :]
    Karakter: Te lief voor iedereen, verlegen, niet snel kwaad, maar als ik kwaad ben is het huis te klein. Maakt geen illusie (verschil) tussen vampier en weerwolf.
    Like : vriendelijke mensen, weerwolven, vampieren,...
    Dislike : Volturi, mensen die gemeen zijn. me te vroeg beoordelen, omdat ik een vampier ben.
    Angst : Om echt dood te gaan. om nooit verlieft te kunnen worden.
    Lieft Edward/Emmet (you can choose :D)


    Heb ik ook een gave? Als dat zo is, dan mag je kiezen ;)


    Art is never finished, just forgotten.

    Naam; Renée Lisa Stewart
    Leeftijd; 16
    Pic; Renée Lisa Stewart.
    Karakter; Lief, vrolijk, mysterieus, onhandig, aardig, begripvol, betrouwbaar, behulpzaam en creatief.
    Like; Zingen, piano spelen, shoppen, vrienden, Starbucks coffe, dansen, fotografie en schrijven.
    Dislike; Ruzie en zeuren.
    Angst ; De dood.
    Lieft Edward.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.