• Dit is het chat topic van groep 4. Als je je nog wilt inschrijven moet je je dat bij dit topic doen VOOR 29 januari:

Het ontmoet nieuwe mensen op quizlet topic!

Tot 29 januari 13:30 uur blijft dit topic LEEG. De chat gaat van 29 januari 13:30 uur tot 16:30 uur en je hoeft niet perse deze volle uren helemaal aanwezig te zijn.

Veel plezier!

The sun will rise and we will try again.

Kweenie schreef:
    boe

aaaaaaaaaaaaaaaaah *schrik*

faal.

Firm believer of all that is magic

HOI! :'D

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Dus eh, wat zijn jullie zo allemaal aan het doen? Ik ben alle uitbreidingspakketten van de sims 3 aan het herinstalleren, want mijn spel besloot te crashen D:

Ex astris, sciencia

Bronte schreef:
    Dus eh, wat zijn jullie zo allemaal aan het doen? Ik ben alle uitbreidingspakketten van de sims 3 aan het herinstalleren, want mijn spel besloot te crashen D:

Ik moest laatst alles op nieuw installeren omdat de spel het zo cuwl vond om ontiegelijk traag te doen en niet meer goed wou doen D:

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Bronte schreef:

Ik ben met Esther aan het praten op tiny en aan het lachen.

Bronte schreef:

Ik ben aan het no-lifen, aan het zoeken op YouTube naar goede pianomuziek én aan het schrijven aan een nieuw verhaal. (:

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Bronte schreef:

Ik heb sims 3 ook, dat is zoooo awesome.
    En ik heb sims 1 en 2 ook xD
    -levenloosheid-

Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

Zialled schreef:
    (...)

aaaaaaaaaaaaaaaaah *schrik*

faal.

hoeraxD

Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

Ik ben mijn Sims 3 dus gewoon kwijt. D:

Bronte schreef:

ik spel ondertussen WoW, doe rek en strek oefeningen en ik ben ondertussen amelie poulain comptine d'un autre été leeren spelen op de piano.

@Allicanto
    ik heb het basisspel van de sims 2 en een paar uitbreidingen + basisspel van 1.

@Ellis
    nieuw verhaal? Waarover gaat het?

@Kweeni
    Ik heb dus zo'n hekel aan dat pianostukje hé

[ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 15:03 ]

Ex astris, sciencia

Bronte schreef:
    @Allicanto
    ik heb het basisspel van de sims 2 en een paar uitbreidingen + basisspel van 1.

@Ellis
    nieuw verhaal? Waarover gaat het?

Een meisje dat manisch depressief is. (: Maar het is fanfic.
    Maar ik ben momenteel ook bezig aan een verhaal over een jongen die op de vlucht is voor de politie, die er van overtuigd zijn dat hij zijn beste vriend heeft vermoord. En dan neemt een meisje hem in huis, gewoon om zijn verwondingen en dergelijke te behandelen. c:
    Maar er staat nog niet online.

Kweenie schreef:
    (...)

hoeraxD

is er iemand jarig? Gefeliciteerd

Zialled schreef:
    (...)

is er iemand jarig? Gefeliciteerd

Denk het wel, ergens.. op deze wereld.. is er iemand jarig.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

@Bronte

dat kan he? ik haat rek en strek oefeningen weer bha bha.