• Dit is het chat topic van groep 3. Als je je nog wilt inschrijven moet je je dat bij dit topic doen VOOR 29 januari:

Het ontmoet nieuwe mensen op quizlet topic!

Tot 29 januari 13:30 uur blijft dit topic LEEG. De chat gaat van 29 januari 13:30 uur tot 16:30 uur en je hoeft niet perse deze volle uren helemaal aanwezig te zijn.

Veel plezier!

The sun will rise and we will try again.

Oke, nu ben ik wel chagrijnig. Ik heb eigenlijk bijna hetzelfde rooster, alleen dat ik nu wel een tussenuur heb :S
    En nee, nu heb ik geen zin in school meer...

Deep inside, I've never felt alive

Caesar schreef:
    (...)
    De tweede:Y).
    En jij?

Van?
    Ik zit in de vierde van 't gym...

Resurrection schreef:
    (...)

Die van Antwerpen, op 11 februari.
    Nu we het daar toch over hebben; jullie zijn nog steeds allemaal welkom! Aanmelden in het daarvoor voorzien topic a.u.b. =D

haha daar ga ik niet heen hahaha -woont in haarlem, noord holland.-

“Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

Eyes schreef:
    (...)

Ik wou mijn dag productief beginnen aangezien ik gisteren niet veel heb gedaan maar dat mocht ook wel na donderdag en vrijdag

@Resurrection

Ik ben het volledig met je eens
    Ik had gisteren een drukke open dag van mijn school. Ik stond bij biologie ,maar 2mensen die we hard nodig hadden deden geen ene buck dus ja -.-'. (komen ze later nog aan de deur voor hun meer dan 10 potjes badzout -.-')

Shoganai i ne~

Sabiduria schreef:
    (...)

Van?
    Ik zit in de vierde van 't gym...

Tweede van het gym:Y).
    Dat is raarxD.

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Ik ga beginnen met leren mensen. Tot over een paar uur ofzo.

Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

En ik zit in de vierde Latijn-Wiskunde, en ik heb daar nog nooit van gehoord. :'D

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

lol, ik zit met allemaal slimmerds haha

“Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

Caesar schreef:
    (...)
    Tweede van het gym:Y).
    Dat is raarxD.

LOL... Maar ik moet nu ook nog wiskunde afmaken :S En.. Engels :S
    Zucht, het leven is moeilijk :P

PinkaminaPie schreef:

(...)

Ik had gisteren een drukke open dag van mijn school. Ik stond bij biologie ,maar 2mensen die we hard nodig hadden deden geen ene buck dus ja -.-'. (komen ze later nog aan de deur voor hun meer dan 10 potjes badzout -.-')

Juist, logica kennen zij zeker niet ;]
    Wij hadden ook open dag, ik moest buiten het verkeer regelen... Ik ZOU afgelost worden, maar nee hoor... Stond ik daar anderhalf uur in de kou... En toen dacht ik: ga maar lekker allemaal naar de hel, ik ga naar binnen... :S

[ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 14:18 ]

Resurrection schreef:
    En ik zit in de vierde Latijn-Wiskunde, en ik heb daar nog nooit van gehoord. :'D

:| Ik neem aan dat je vwo bedoelt?

Physics is awesome

Eyes schreef:
    (...)

Ik zie dat ze in België woont, daar is het schoolsysteem anders... Ik heb geen flauw idee waarmee dat vergeleken moet worden...

Sabiduria schreef:
    (...)

Ik zie dat ze in België woont, daar is het schoolsysteem anders... Ik heb geen flauw idee waarmee dat vergeleken moet worden...

Net zoals in Engeland, mijn moeder wist het zogenaam weer beter. En school heeft me weer blij gemaakt maar eigenlijk ik mezelf dus ik ben trots op mezelf

Physics is awesome

Sabiduria schreef:
    (...)

Juist, logica kennen zij zeker niet ;]
    Wij hadden ook open dag, ik moest buiten het verkeer regelen... Ik ZOU afgelost worden, maar nee hoor... Stond ik daar anderhalf uur in de kou... En toen dacht ik: ga maar lekker allemaal naar de hel, ik ga naar binnen... :S
    Ik was 30min weg bij de microscopen en alles ging verkeerd door die meiden. 1 lens van 400x vergroting was beschadigt, alle microscopen stonden verkeerd ingesteld. Er waren nieuwe (hele slechte) preparaten gemaakt (vooral met wangslijm cellen). Yeah mocht ik lekker als in me 1tje goed doen terwijl het heel druk was -.-'

Shoganai i ne~

Ik wil hier graag praten, maar ik heb een frans So morgen :c

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Eyes schreef:
    (...)

Euh... ik woon in België. =/
    En ik doe dus Latijn met 5 uur wiskunde, geen idee hoe jullie dat daar noemen. :'D

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'