• Dit is het chat topic van groep 3. Als je je nog wilt inschrijven moet je je dat bij dit topic doen VOOR 29 januari:

    Het ontmoet nieuwe mensen op quizlet topic!

    Tot 29 januari 13:30 uur blijft dit topic LEEG. De chat gaat van 29 januari 13:30 uur tot 16:30 uur en je hoeft niet perse deze volle uren helemaal aanwezig te zijn.

    Veel plezier!


    The sun will rise and we will try again.

    Frans geleerd, piano gespeeld, een eitje gebakken, en nu ben ik een meeting aan het "voorbereiden". (;
    En jij?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sabiduria schreef:
    Hello to Rembrandt ;]

    Wat heeft iedereen zoal op deze ochtend (en klein deel van de middag) al gedaan?

    Ik was om 13u wakker dus nog niks bijzonders. Behalve dan ontbijten. Ik moet zo met mijn huiswerk beginnen. -_-


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    PinkaminaPie schreef:
    Morgen school -NOOOOOOO .Wie heeft er ook geen zin in?

    Het is mss handiger om te vragen wie er zin in heeft.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Helleu mensen. Ik zit eigenlijk in groep 2, maar iedereen is offline dus anders praat ik een beetje lonely tegen mezelf:Y).
    Dus ik dacht: laat ik hier maar eens gaan praten:Y).


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Haha,welkom ^^


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Hallo, sorry dat ik zo laat ben maar ik heb voor maatschappijleer en engels geleerd en mijn kamer gestofzuigd en op zondag kom ik meestal pas laat uit mijn bed & ben ik niet zo snel vandaar dat ik laat ben


    Physics is awesome

    Caesar schreef:
    Helleu mensen. Ik zit eigenlijk in groep 2, maar iedereen is offline dus anders praat ik een beetje lonely tegen mezelf:Y).
    Dus ik dacht: laat ik hier maar eens gaan praten:Y).


    Gezellig! ^^

    Overigens: ik ben pas rond half 1 uit m'n bed gekomen en toen heb ik gegeten terwijl ik The Three Musketeers heb afgekeken. Geweldige film btw en ik heb nu een halve crush op Logan Lerman ^^

    En ik wet niet of ik morgen zin moet hebben in school, want ik weet nog niet wat m'n rooster is...


    Deep inside, I've never felt alive

    Eyes schreef:
    Hallo, sorry dat ik zo laat ben maar ik heb voor maatschappijleer en engels geleerd en mijn kamer gestofzuigd en op zondag kom ik meestal pas laat uit mijn bed & ben ik niet zo snel vandaar dat ik laat ben
    Ik moet alles nog doen ;W


    Shoganai i ne~

    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, zou ik zeggen. ^^


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Haat aan wiskunde, exponentionele groei en andere bullshit die ik nu na zit te kijken.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    PinkaminaPie schreef:
    (...)Ik moet alles nog doen ;W


    Ik wou mijn dag productief beginnen aangezien ik gisteren niet veel heb gedaan maar dat mocht ook wel na donderdag en vrijdag

    @Resurrection

    Ik ben het volledig met je eens


    Physics is awesome

    Caesar schreef:
    Haat aan wiskunde, exponentionele groei en andere bullshit die ik nu na zit te kijken.


    Waarom heb ik nu een déja-vu gevoel...? Wij hebben het daar voor de vakantie nog over gehad...
    Welke klas zit jij?


    Deep inside, I've never felt alive

    Resurrection schreef:
    Frans geleerd, piano gespeeld, een eitje gebakken, en nu ben ik een meeting aan het "voorbereiden". (;
    En jij?


    Dat is best veel, nu al!! Welke meeting?

    -nee ik hoor hier ook niet xD-


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Sabiduria schreef:
    (...)

    Waarom heb ik nu een déja-vu gevoel...? Wij hebben het daar voor de vakantie nog over gehad...
    Welke klas zit jij?

    De tweede:Y).
    En jij?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    RainbowRoad schreef:
    (...)

    Dat is best veel, nu al!! Welke meeting?

    -nee ik hoor hier ook niet xD-


    Die van Antwerpen, op 11 februari.
    Nu we het daar toch over hebben; jullie zijn nog steeds allemaal welkom! Aanmelden in het daarvoor voorzien topic a.u.b. =D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'