• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.
    ~ Jason Jae Blake - 18 ~ Shallowx.
    ~ Elliot Jaden Tune - 18 ~ IHEARTZAYNx.
    ~ Florence 'Floor' Lise Moon - 17 ~ IHEARTZAYNx.


    • Paspoort •
    Naam:
    Leeftijd (15 t/m 18)
    Geslacht:
    Uiterlijk (Foto+beschrijving):
    Innerlijk:
    Ambitie:
    Persoon: (Leraar of leerling):
    Extra:


    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.


    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.


    • Roddelbladen •


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 16:13 ]

    Shallowx schreef:
    Mogen er nog mensen aangemaakt worden, of niet? :'D


    Van mij mag je :)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Van mij ook :D


    I only miss you when I'm breathing

    LovingStyles schreef:
    (...)

    Van mij mag je :)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    (Jongen of meisje? Eigenlijk wil ik liever meisje, maar als een jongen moet, dan doe ik dat wel. 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Shallowx schreef:
    (Jongen of meisje? Eigenlijk wil ik liever meisje, maar als een jongen moet, dan doe ik dat wel. 8D)


    Ik vind jongen wel ok ;D maar als jij meisje wilt ;D
    Mijn poppetje wil ik verliefd laten worden ;D omdat dat kan..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shallowx schreef:
    (Jongen of meisje? Eigenlijk wil ik liever meisje, maar als een jongen moet, dan doe ik dat wel. 8D)


    [anders kan je misschien beide doen? Want de jongens zijn al erg in de minderheid :s]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Ik doe wel jongen, maar dat moet dan zo meteen, want ik moet ook nog even andere dingen doen.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Midna schreef:
    (...)

    Ik vind jongen wel ok ;D maar als jij meisje wilt ;D
    Mijn poppetje wil ik verliefd laten worden ;D omdat dat kan..

    Laat het verhaal dat bepalen, dat is toch veel leuker dan het van te voren af te spreken?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Inderdaad, dat dacht ik ook al.


    I only miss you when I'm breathing

    Diapal schreef:
    (...)
    Laat het verhaal dat bepalen, dat is toch veel leuker dan het van te voren af te spreken?


    Ik vind het goed (:
    Ik zei het alleen ;P Wie zegt dat mijn poppetje dan op die word ;D -ok zo kwam het wel over.- Maar, het maakt mij niet uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    • Paspoort •
    Naam: Jason Jae Blake
    Leeftijd (15 t/m 18) 18
    Geslacht: Male
    Uiterlijk (Foto+beschrijving): Jason is een half koreaanse jongen en heeft een passie voor sport en dans, waardoor hij vaak traint in de sportschool en zijn spieren goed te zien zijn. Hij heeft donkerbruine ogen, wat vaak zwart lijkt en een bruine haarkleur. Zijn lengte is ongeveer 186cm, maar hij zit hier niet zoveel mee.



    Innerlijk: Hij is een stille jongeman, misschien zelfs dat je hem als mysterieus kan beschrijven. Hij zegt niet veel, alleen als hij wat te melden of te zeggen heeft en hij verspilt geen woorden aan mensen die hem niets boeien. Vaak kan hij uit de sarcastische hoek komen als hij je niet mag of als het zo voor de hand ligt dat hij er geïrriteerd door raakt, maar diep vanbinnen wil hij sociaal zijn. Toch lukt dit niet en raakt hij vaak gefrustreerd door dit feit, waardoor hij nog steeds de stille en 'asociale' jongeman is. Hij is eigenlijk heel schattig en leuk om mee om te gaan, maar de enigste die dit weet is zijn moeder en die is vorig jaar overleden aan kanker.
    Ambitie: Hij kan veel dingen, hij heeft een mooie zangstem en kan goed viool bespelen - hier kijken mensen echter heel raar naar en hij doet het dan dus ook niet. Zijn ambitie ligt bij de sport en street- en breakdance. Hij doet dit dan ook vaak en hoopt met één van de twee wat te kunnen gaan doen/ bereiken.
    Persoon: (Leraar of leerling): Leerling
    Extra: Hij heeft een leesbril, maar deze zet hij nooit op als er andere mensen bij zijn, waardoor hij vaak zijn ogen half dicht moet knijpen. Katten zijn de favoriete dieren van Jason en eigenlijk is hij een kattengek. Voor eventjes zie je dan de lieve, schattige kant van deze jongen.

    (Is het zo goed? ;D)

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 21:45 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @Shallowx, je mag meedoen.. Maar volgens mij deed je dat al? XD

    Oke, Maartje.
    Ik doe wel mee...

    :Y)

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 13:50 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik vul nog een jongen in :D

    Naam:
    Elliot Jaden Tune.
    Leeftijd (15 t/m 18):
    18.
    Geslacht:
    Mannelijk.
    Uiterlijk (Foto+beschrijving):


    Elliot heeft zwart haar en een licht getinte huid. Hij draagt moderne kleren en ook meestal een fake bril. Hij vind zijn haar irritant, maar het is zonde om het af te knippen, daarom draagt hij ook vaak een muts of New Yorker pet. Elliot is best lang voor zijn leeftijd en is best gespierd, al zou je dat niet van hem denken.
    Innerlijk:
    Elliot kan soms erg wantrouwend zijn. Hij is erg vriendelijk en erg sterk. Vooral lichamelijk sterk. Hij verstopt zijn gevoelens, maar wie eenmaal zijn schild breekt kan ook zijn hart winnen.
    Ambitie:
    Schrijver. Niet alleen schrijver van boeken, maar ook schrijft hij liedjes. Wat hij dan kan spelen op zijn piano.
    Persoon: (Leraar of leerling):
    Leerling.
    Extra:
    1. Elliot heeft veel contact met zijn zus in het buitenland. Zijn zus betekend veel voor hem. Ze deden vroeger bijna alles samen en waren onafscheidelijk. Toen zijn zus ging samenwonen in het buitenland, had hij daar moeite mee, maar hij wilt zijn leven weer oppakken en dat wilt hij doen om te beginnen met wat hij altijd al wilde. Schrijver worden.

    Naam:
    Florence 'Floor' Lise Moon.
    Leeftijd (15 t/m 18):
    17.
    Geslacht:
    Vrouwlijk.
    Uiterlijk (Foto+beschrijving):


    [Haar gezicht]
    Florence heeft volle licht roze lippen en krijgt kuiltjes in haar wangen wanneer ze lacht. Ze heeft bruin haar en laat de lange lokken het liefst over haar schouders hangen. Ze kan net aan met haar bruine ogen onder haar pony doorkijken.


    [Haar kleding]
    Het liefst heeft ze haar eigen ontworpen kleding aan. Wat opvalt aan haar stijl, zijn de fleurige kleuren. Ze is nogal klein, dus als ze nieuwe kleren gaat kopen, moet ze bijna in een kinder winkel gaan kopen. Daarom maakt ze liever zelf haar kleren.
    Innerlijk:
    Florence is te beschrijven als een schat, hoewel ze natuurlijk niet bang is voor zichzelf op te komen. Ze is enorm bescheiden en zal zichzelf altijd op de tweede plaats zetten. Hoewel ze zelf niet echt grappig is, heeft ze wel een prima gevoel voor humor en lacht ze vaak. Florence is namelijk vrijwel altijd positief, maar verlegen kan ze ook wel zijn.
    Ambitie:
    Kleding ontwerpster. Florence fotografeert ook graag. Dat heeft ze vroeger al gedaan met blaadjes of beestjes en doet dat nogsteeds, maar dan met grotere, boeiendere dingen.
    Persoon: (Leraar of leerling):
    Leerling.
    Extra:
    1. Florence kan niet goed omgaan met de gevoelens van iemand anders. Ze heeft er moeite mee en weet niet hoe ze zich erbij moet gedragen.
    2. Florence vertelt de meeste niet dat ze kleding ontwerpt, omdat ze bang is om afgekraakt te worden.


    Zo hé XD

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 12:00 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'