• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.

• Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

• Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.
    ~ Jason Jae Blake - 18 ~ Shallowx.
    ~ Elliot Jaden Tune - 18 ~ IHEARTZAYNx.
    ~ Florence 'Floor' Lise Moon - 17 ~ IHEARTZAYNx.

• Paspoort •
    Naam:
    Leeftijd (15 t/m 18)
    Geslacht:
    Uiterlijk (Foto+beschrijving):
    Innerlijk:
    Ambitie:
    Persoon: (Leraar of leerling):
    Extra:

• Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.

• Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

• Roddelbladen •

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 16:13 ]

Naam : Cassie Jade Mirron (ze heeft een Franse achternaam want ze is deel Frans.
    Leeftijd (15 t/m 18): 16
    Geslacht: Vrouwelijk

Cassie is rond de 1.65, dus ze is best wel klein. Haar haar is licht blond wat in het zonlicht soms wel goud lijkt. Ze heeft volle lippen en oceaan blauwe ogen.
    Innerlijk: Cassie is een lief meisje dat niet snel iemand kwaad doet. Ze schaamt zich niet snel maar kan soms wel een beetje onzeker zijn. Soms kan ze een beetje afwezig over komen omdat ze een beetje dromerig is.
    Ambitie: Cassie is ontzettend muzikaal en speelt gitaar, bas, drum, piano en viool. Ze kan ontzettend goed zingen en dansen.
    Persoon: (Leraar of leerling): Leerling
    Extra:-Ze kan veel verschillende dansstijlen, van ballet en modern tot hiphop en zelfs een beetje breakdance.

Ik maak vanaaf ook nog wel even een jongen :)

[ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 17:34 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Naam: Tobias Melzsi
    Leeftijd (15 t/m 18): zeventien
    Geslacht: mannelijk
    Uiterlijk (Foto+beschrijving): Tobias heeft donker bruine haren, die altijd wel wat warrig staat door zijn non chalant gedrag (hij is immers te mannelijk om lang aan zijn haar te zitten) Hij is gespierd door het vele sporten en houd zich dan ook in top conditie. Met een grootte van 1 meter 82 is hij geschikt voor zijn lievelings sport; Basketball.
    Innerlijk: Hij is een erg non chalante jongen die geniet van de aandacht die hij krijgt op het speelveld. Toch is hij redelijk afstandelijk tegenover het vrouwelijk geslacht en reageert hij soms ongepast. Basket is zijn ambitie, waar hij voor 100 procent achter staat. Tobias is hier om zijn toekomst op te bouwen. Feestjes, meiden, drank en drugs probeert hij te vermijden, al is de verleiding soms te groot en laat hij zich volledig gaan. Hij is opgegroeid in een christelijk gezin . Hij draagt dan ook steeds een zilver kruisje rond zijn hals, om aan te tonen dat hij diep geloofd in God.
    Ambitie: Basketball.
    Extra: Op zijn rug heeft hij twee engelenvleugels getatoeërd, als teken dat hij in Engelen en het hiernamaals geloofd. Hij heeft ook altijd een lederen armbandje rond zijn pols, een herinnering die hij niet kan loslaten.

[ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 14:25 ]

En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

Ik wil ook nog één jongen reserveren.

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Naam : Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones.
    Leeftijd : 17 jaar.
    Geslacht: Vrouw.
    Uiterlijk :

| Eliza heet lang blond haar. Blond is haar natuurlijke haarkleur en daar is ze dan ook blij mee. Ze heeft helderblauwe ogen en een witte glimlach. Ze is niet dik maar ook niet té mager. Ze is niet erg groot ongeveer 1m 68. Meestal draagt ze hakken maar een paar sneakers zitten niet slecht. Ze draagt meestal modieuze kledij. Altijd zal je een glimlach op haar gezicht te vinden zien en ook altijd zal ze vrolijk zijn. Ze is erg beleefd omdat ze uit een goed opgevoed gezin komt.
    Innerlijk: Eliza is een vrolijk, gelukkig meisje. Ze staat altijd in om een sarcastische grap te maken en neemt niet altijd alles even serieus. Dit doe je best ook niet bij haar. Nooit zal ze iets echt serieus nemen. Ze is lief, zelfzeker en doet alles om haar doel te bereiken. Ondanks dit alles is ze zeker niet op haar mondje gevallen.
    Ambitie: Dansen. Ballet, hip-hop, Modern, ze kan elke categorie aan en doet het dan ook met plezier.
    Persoon: Leerling.
    Extra: Ze krijgt meestal wel wat aandacht bij de jongens maar die negeert ze gewoon. Ze houdt niet van opdringerige mensen. Jongens en meisjes die spontaan zijn en gewoon een leuk gesprekje willen aangaan zal ze altijd voor openstaan. Als ze iemand op het oog heeft zal dat meestal zijn voor een serieuze relatie. Familie en vrieden vindt ze erg belangrijk.

Naam : Emma Katie Jhonsons.
    Leeftijd : 17 jaar.
    Geslacht: Vrouw.
    Uiterlijk :

Emma heeft lang blond haar wat lichtjes krult. Ze heeft lichtblauwe ogen en een rond gezichtje. Ze is niet té mager.
    Innerlijk: Emma is een zelfzeker meisje dat spontaan overkomt. Ze staat altijd open om nieuwe mensen te leren kennen en geeft zich ook volledig als ze iets wil bereiken. Ze is niet erg geduldig en als er een misstap komt dan geeft ze meestal op.
    Ambitie: Acteren.
    Persoon: Leerling.
    Extra: Ze zoekt een jongen die de leiding neemt en die haar door moeilijke tijden sleurt. Ze houdt ervan als een jongen goed kan luisteren maar hijzelf moet zeker ook praten. Humor en een niet té serieus leven zijn perfect bij haar. Ze heeft 2 kleine tattoo's (?). 1 op de binnenkant van haar enkel bij haar rechtervoet, dat is een klein sterretje. Het staat voor de dood van haar beste vriendin. De 2e is te vinden op haar linkerheup en dat zijn de 3 woorden; Live,Laugh,Love. Ze kan ook piano spelen, maar doet dat meestal niet in het openbaar. Niemand weet het van haar.

[ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 19:42 ]

Wanneer begint de RPG?

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Naam: Vince de Capri
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Mannelijk
    Foto+beschrijving:

Licht golvend bruin haar, vaak een soort wollen pet op, blauw grijze ogen. Zijn kleding varieert niet heel erg. Meestal een beetje donkere kleuren zoals Blauw, Groen, Grijs en Zwart. Maar toch niet weer heel sober door de opdrukken. Meestal niet veel vesten of suiters, maar gewoon bloesjes en shirts, en bijna altijd donkere jeans
    Innerlijk: Een erg open persoonlijkheid, antwoord ook op bijna alle vragen maar als je over zijn familie begint wordt hij opeens stil, houdt van uitdaging. Hij is ook een beetje een meidenjager en is erg flirterig.
    Ambitie: Zingen/Rappen
    Persoon: Leerling
    Extra Daar wil hij eigenlijk nooit over vertellen, misschien alleen als je een hele goede vriend of vriendin bent maar dan vertelt hij meestal niet alles. Dit komt doordat hij van ze is weg gegaan. Hij is weg gegaan doordat zijn vader aan de drank zat en zijn moeder was gestorven. Op zijn 12e ging hij weg, samen met mijn oudere broer. Maar die werd van hem gescheiden doordat hij misleid werd door een groep jongens. Een soort gang in Rotterdam. Toen is hij alleen verder gegaan en ben is hij opgevangen door een project van de overheid. Waar hij ook onderdak en school kreeg. Op zijn 16 heeft hij met gespaard geld van zijn baantje een eigen appartement gehuurd waar hij tot nu nog steeds woonde.

[ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 20:12 ]

I only miss you when I'm breathing

Naam: Iral
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Mannelijk
    Foto+beschrijving:

Innerlijk: Iral is altijd serieus en lacht nooit. Misschien soms bij mensen wie hij aardig vind, maar dat is het dan ook. Het is een stille jongen, hij zal nooit het initiatief nemen om een gesprek te beginnen.
    Bij vrienden laat hij zich wat meer gaan, dan is hij ook wel vriendelijker en zo. Hij heeft geen verstand van meisjes, en kan soms dingen zeggen die dom overkomen waardoor hij voor lul staat. Maar hij is zeker niet dom.
    Ambitie: Irals grote passie is keyboard spelen.
    Persoon: Leerling
    Extra: -

Faal xD

[ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 20:18 ]

Kan ik nog een vrouwelijke persoon maken? Ik maak meteen het personage.
    Ik twijfelde wel hard om mee te doen omdat ik niet superveel post, maar het leek me gewoon leuk. Dus verwacht van mij wel niet dat ik elke dag de hele avond post. Toch niet erg?

Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

Craziness schreef:
    Kan ik nog een vrouwelijke persoon maken? Ik maak meteen het personage.
    Ik twijfelde wel hard om mee te doen omdat ik niet superveel post, maar het leek me gewoon leuk. Dus verwacht van mij wel niet dat ik elke dag de hele avond post. Toch niet erg?

Ik heb zelf twee personage's, dus ik heb vast wel tijd om tegen jou te spelen als je af en toe post. (;

Wanneer begint het ? Het is de eerste keer met 2 personages, dus lijkt me wel leuk om te beginnen xp Mijn personages zijn tog goed ha ?

Naam: Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Leeftijd (15 t/m 18): Zeventien.
    Geslacht: Man.

(Let niet op zijn kleding en de sigaret in zijn mond).
    Sebastiaan heeft donkerbruine haren, muisgrijze ogen en een stralende lach. Hij is gespierd door het vele fitnessen en sporten. Meestal loopt hij rond met een koptelefoon om zijn nek, omdat hij geen minuut zonder muziek kan. Zijn kleding is de ene keer sportief en de andere keer simpel.
    Innerlijk: Hij is een vriendelijke, aardige jongen met humor. Sebastiaan komt spontaan en zelfverzekerd over, maar niet té. Hij is niet iemand die opschept, maar doet wel anders bij vrienden dan bij meisjes. Sebastiaan is flirterig, maar laat meisjes wel in hun waarde.
    Ambitie: Hij is muzikaal, speelt gitaar, piano en drum. Sebastiaan kan redelijk zingen, maar wil zich wel altijd verbeteren. Ook houd hij ervan om als DJ bij feesten en in disco's te draaien.
    Persoon: (Leraar of leerling): Leerling.
    Extra: Hij heeft op zijn onderarm drie muzieknoten staan, voor zijn overleden opa, oma en zusje.

Naam: Othilie Rhine
    Leeftijd (15 t/m 18): 16 jaar
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk (Foto+beschrijving): Othilie heeft normaal zwart-bruin haar met een pony. Ze heeft grijs-blauwe ogen en bijna geen wimpers. Haar neus is klein en ze heeft volle lippen. Af en toe heeft ze wel eens een puistje.

Othilie is slank omdat ze veel zwemt. Ze is best klein. Ze draagt altijd kleedjes of rokjes. Je zal haar nooit een broek zien dragen want die heeft ze gewoonweg niet. Meestal zijn die kleren dan ook in felle kleuren en draagt ze bijpassende nagellak. (even niet letten op de kleren op de foto)
    Innerlijk: Othilie is een spring-in-'t-veld. Ze beleeft al haar emoties intens en daarom komt ze soms bijna theatraal over. Wanneer ze blij is, weet iedereen het en ben je het snel ook. Als ze kwaad is, is ze ook woedend, schreeuwt en slaagt ze met alles. Verdrietig zie je haar niet vaak, maar dat is ze wel eens. Die emotie probeert ze zoveel mogelijk weg te bergen en op haar eentje uit te huilen. Othilie houdt van humor alleen is ze zelf de slechtste moppentapper en vertelt ze de flauwste moppen. Meestal lacht ze zich te pletter om haar eigen mop en is haar lach zo aanstekelijk dat je niet anders kan dan mee te lachen. Maar wanneer ze op het podium staat, kan ze een knop omdraaien en mensen aan het lachen brengen met wat ze zegt of doet. Ze is zeer slecht in het troosten van anderen en blijft ernstige situaties soms steeds in het belachelijke te trekken. Othilie is ook zeer koppig en ze zal altijd haar gelijk halen. Ze is een wijsneus en verbetert mensen als ze iets fout zeggen ook al is ze zeker niet erg intelligent. Othilie is héél slordig en durft wel eens met twee verschillende kousen buiten te komen. Maar ze is wel steeds stipt op tijd als ze een afspraak heeft.
    Ambitie: Ze acteert héél graag, maar het liefst van al staat ze achter de scenes en maakt ze haar eigen film of toneel. Ze schrijft graag toneelstukken of scripts en hoopt door naar deze school te komen haar acteerwerk en schrijfwerk nog te verbeteren.
    Extra: Othilie heeft een angst voor knallen en heeft daarom steeds oordoppen mee. Ze heeft ook een dwerghamstertje dat Fons heet, de naam van haar grootvader en ze heeft een ochtendhumeur.

Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

Sunsparkle schreef:
    Wanneer begint het ? Het is de eerste keer met 2 personages, dus lijkt me wel leuk om te beginnen xp Mijn personages zijn tog goed ha ?

Er staan nog een paar gereserveerde open, dus als die 's middags niet ingevuld zijn kunnen we beginnen. En je personage's zijn supergoed. (:

Ik heb zin in morgen om twee redenen.
    - A new smartphone.
    - A nice roleplaying game.