• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.
    ~ Jason Jae Blake - 18 ~ Shallowx.
    ~ Elliot Jaden Tune - 18 ~ IHEARTZAYNx.
    ~ Florence 'Floor' Lise Moon - 17 ~ IHEARTZAYNx.


    • Paspoort •
    Naam:
    Leeftijd (15 t/m 18)
    Geslacht:
    Uiterlijk (Foto+beschrijving):
    Innerlijk:
    Ambitie:
    Persoon: (Leraar of leerling):
    Extra:


    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.


    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.


    • Roddelbladen •


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 16:13 ]

    [Kan iemand ff paar suggesties op noemen van achternamen? Ze heet Serena maar ik kan geen achternaam bedenken]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    [Kan iemand ff paar suggesties op noemen van achternamen? Ze heet Serena maar ik kan geen achternaam bedenken]

    Google even :)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    abo

    Naam: Adriana Minola
    Leeftijd: 18 jaar
    Geslacht: vrouw
    Uiterlijk:



    Adriana heeft bruine haren met blonde highlights. Ze is klein en slank, en draagt het liefst gemakkelijk kleding die er toch nog goed uitzien.
    Innerlijk:
    Adriana is van nature een verlegen meisje, maar dit probeert ze te verstoppen door een enorme flapuit te zijn. Ze lacht enorm graag, en het is niet makkelijk om haar lach van haar gezicht te slaan. Maar als je haar eenmaal boos hebt gekregen, dan kan ze misschien wel eens wraak nemen. Ondanks dat ze heel verlegen is, wil ze heel graag nieuwe mensen ontmoeten.
    Ambities: Zingen is haar passie en ze kan het dan ook heel goed. Ze wil ook niets liever dan doorbreken als zangeres.
    Persoon: leerling
    Extra: Ze is geboren in Italië, en verder is ze in het verleden heel erg gepest geweest. Ook schrijft ze heel graag verhalen, waardoor je haar soms wel met haar neus in een cursusblok ziet zitten.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 13:52 ]


    Take me to wonderland

    @Bailas: Jou poppetjes mogen niet met elkaar krijgen, want het is niet leuk als je met jezelf verkering heb, zeg maar. En niemand op de Academy kent elkaar nog.

    SomeMusic schreef:
    @Bailas: Jou poppetjes mogen niet met elkaar krijgen, want het is niet leuk als je met jezelf verkering heb, zeg maar. En niemand op de Academy kent elkaar nog.

    Wie zegt dat ze iets krijgen ;) maar ik zal het wel veranderen


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bailas schreef:
    (...)
    Wie zegt dat ze iets krijgen ;) maar ik zal het wel veranderen


    Dankjewel. (:

    Naam: Serena Loeff
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Meisje
    Uiterlijk: Foto;


    Serena is 1.67m lang en heeft fel rood haar met licht groene ogen. Onder haar rooie haren heeft ze licht blond haar.
    Het enige moment wanneer je die kleur ziet, is als ze uitgroei heeft. Serena draagt wat ze lekker vind, ze vind vele soorten kleren leuk. Van spijkerbroeken naar korte rokjes, maar ze zien er niet tuttig uit. Op haar 16e verjaardag heeft ze als kado een tattoo gekregen die ze al jaren wou. Tattoo van een wolf. Alleen de wolf, zonder de extra vlammen. Ze heeft hem zitten op haar pols.

    Innerlijk: Serena is een goeie luisteraar en een goeie vriendin. Qua jongens heeft ze niet veel ervaring. Ze vertrouwt niet zo heel gauw iemand en valt niet zo gauw op iemand. Ze is een stille type, tenzij ze een instrument in haar handen heeft. Serena zal je nooit horen opscheppen over welke instrumenten ze wel of niet kan. Daar moeten de andere personen zelf achterkomen.
    Ambitie: Haar ambitie is tamelijk groot. Ze speelt redelijk veel instrumenten, waaronder; piano, gitaar, viool, drums, en nog een paar. Zingen en acteren vind ze ook geweldig, maar haar grootste ambitie ligt toch in het bespelen van instrumenten.
    Persoon: Leerling
    Extra: Op muziek maken na, houd ze ook heel veel van lezen.



    [Hoop dat het zo goed is ? ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zijn er bepaalde eisen aan je schrijfstijl? Zoals verleden tijd/tegenwoordige tijd? :p


    Take me to wonderland

    Smugness schreef:
    Zijn er bepaalde eisen aan je schrijfstijl? Zoals verleden tijd/tegenwoordige tijd? :p


    Geen, je mag tegenwoordige- of verledentijd. En of je ik de ik-vorm of de hij/zij schrijft maakt ook niet uit.

    SomeMusic schreef:
    (...)

    Geen, je mag tegenwoordige- of verledentijd. En of je ik de ik-vorm of de hij/zij schrijft maakt ook niet uit.


    Ik heb de voorkeur aan de ik-vorm ;D anders raak ik helemaal in de war XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    SomeMusic schreef:
    (...)

    Geen, je mag tegenwoordige- of verledentijd. En of je ik de ik-vorm of de hij/zij schrijft maakt ook niet uit.


    Ok, dankje. ^^


    Take me to wonderland

    Ik maak vanavond denk ik een nieuw perso aan, zit nu op de iPad en heb even pauze van hw dus moet zo ook weer weg.


    I only miss you when I'm breathing

    Midna schreef:
    (...)

    Ik heb de voorkeur aan de ik-vorm ;D anders raak ik helemaal in de war XD


    Idd, dat heb ik ook. ;p

    Midna schreef:
    (...)

    Ik heb de voorkeur aan de ik-vorm ;D anders raak ik helemaal in de war XD


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."