• Deze schoolweek was echt dramatisch. Ik ben er 2 keer uitgestuurd en ik moet 100x iets overschrijven. Ik kan mijn mond gewoon niet houden, ik praat altijd haha. En ik word waarschijnlijk ook nog naast een stomme jongen gezet in de klas, omdat die andere veel te druk deed ;s.

    Hebben jullie ook niet brave school ervaringen?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik vind het zo stom als mensen zo de les verpesten voor anderen. School bestaat niet voor niets, dit is niet echt slim van je en zeker niet stoer. Je bereikt er niets mee, behalve dat je gaat achterlopen op je leerstof en de leraren je niet meer willen helpen als je het nodig hebt. Je verdiende loon dat je dat allemaal gebeurd.
    Nee, ik deed nooit dingen waarbij ik anderen lastig viel.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 16:17 ]


    Your make-up is terrible

    Ik ben er nog nooit uitgestuurd en heb nooit gespiekt met een blaadje :W
    Nee, ik ben braaf in de les ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben een klas uitgestuurd die niet eens mijn eigen klas is :'D


    Let it come and let it be

    Gebruik tape. (cat)
    Ik erger me altijd dood aan die mensen die altijd zitten te kletsen in de les.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben ook niet braaf in de les hoor. Nakomen is mijn grootste bezigheid. En meestal was het ook nog geen eens mijn eigen schuld ook xd.


    You can’t force love,but when you let it find you, it’s phenomenal. - Khloe Kardashian

    Ik ben zo braaf. Ik heb nog nooit strafwerk gehad of ben eruit gestuurd (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Assassin schreef:
    Ik vind het zo stom als mensen zo de les verpesten voor anderen. School bestaat niet voor niets, dit is niet echt slim van je en zeker niet stoer. Je bereikt er niets van, behalve dat je gaat achterlopen op je leerstof. Je verdiende loon dat je dat allemaal gebeurd.
    Nee, ik deed nooit dingen waarbij ik anderen lastig viel.


    Dat ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cherokees schreef:
    Gebruik tape. (cat)
    Ik erger me altijd dood aan die mensen die altijd zitten te kletsen in de les.


    (A) ik meestal ook, maar bij mij floept er altijd wel iets onzinnig uit. :$


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Assassin schreef:
    Ik vind het zo stom als mensen zo de les verpesten voor anderen. School bestaat niet voor niets, dit is niet echt slim van je en zeker niet stoer. Je bereikt er niets mee, behalve dat je gaat achterlopen op je leerstof en de leraren je niet meer willen helpen als je het nodig hebt. Je verdiende loon dat je dat allemaal gebeurd.
    Nee, ik deed nooit dingen waarbij ik anderen lastig viel.


    comfort in c h a o s

    RainbowDay schreef:
    Ik ben er nog nooit uitgestuurd en heb nooit gespiekt met een blaadje :W
    Nee, ik ben braaf in de les ;3


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hahaha je zit bij me in de klas qq. ik ben eigenlijk precies hetzelfde als het om praten gaan. Gossie wat zijn we toch een goed ''duo'' (A)


    Be faithful in small things because it is in them that your strength lies.

    Toen ik 14/15 jaar was had ik dat ook heel hard. Ik lette nooit op, praatte de hele tijd, ... Het jaar daarna werd alles veel moeilijker en haalde ik 7 buizen (die ik uiteindelijk wel heb kunnen ophalen)
    Maar het jaar daarna was toch te moeilijk en ik ben moeten zakken van richting. Ik vond deze richting ook heel leuk, maar als ik het toen niet zo had verpest had ik nu waarschijnlijk een ander diploma gehad.
    Dus het laatste jaar en nu op hoge school ben ik heel stil in de klas, let ik goed op en krijg ik stress van de mensen die praten.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Onze hele klas (behalve twee douchebags waar ik nu bij zit) moest bij techniek een paar hoofdstukken overschrijven en inleveren. Maar daarna hoefde het niet meer, omdat er iets bij ons op school gebeurt was. (voor niks zolang opgebleven)
    En ben er eens uitgestuurd bij een psychotische franslerares die geen nederlands kon. Ik deed met iemand "alien-communicatie" Ik was uiteindelijk de enige van die groep die eruit gestuurd werd, die nableef.
    Fuck man, never again. Één uur (45 min, lesuur) dingen overschrijven. Nuttig.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Combustible schreef:
    Ik ben een klas uitgestuurd die niet eens mijn eigen klas is :'D


    Firm believer of all that is magic

    Assassin schreef:
    Ik vind het zo stom als mensen zo de les verpesten voor anderen. School bestaat niet voor niets, dit is niet echt slim van je en zeker niet stoer. Je bereikt er niets mee, behalve dat je gaat achterlopen op je leerstof en de leraren je niet meer willen helpen als je het nodig hebt. Je verdiende loon dat je dat allemaal gebeurd.
    Nee, ik deed nooit dingen waarbij ik anderen lastig viel.
    Wijze mamma Nikki. Agreed.


    Life is hard and then we die