• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.

Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!

Spelers:
    CallyJunior: Rowan James Adams | 17 | grijze wolf ~ Layla
    xdesire: Annelyn Johnsen | 17 | Siberische tijger ~ Adorin
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    EnervatioAnnabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Diapal: Luel | 16 | wilde hond ~ Jolan
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua

Leraren:
    Nachtspel: Diapal: Victol | 31 | -
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

We zoeken nog 2 leraren ~!!

Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. We zijn bezig met sport. Sport is voorbij, en we gaan nu op weg naar het vak verdediging.

Topic 1
    Topic 3

[ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 16:59 ]

| Reality is for people that lack imagination |

Jason Ian Ferreira Wit Luipaard ~ Julian

Ze blooste. Schattig. 'Maakt niks uit hoor, begrijp het wel.' Ik keek naar de sneeuwpanter die nog steeds naar ons keek. 'Zo ben je wel altijd veilig.' mompelde ik een beetje. 'Hoe heet hij? Ik neem aan dat het een hij is.' zei ik een beetje grinnikend. 'Julian doe maar rustig.' verzekerde ik hem.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Lucy Benneth (18) & Shadow – Sneeuwpanter

Je zou weleens een voorbeeld kunnen nemen aan Esra en keek even met een boze blik naar Shadow, althans boos inzoverre ik dat kon zijn op hem. ‘Maakt niks uit hoor, begrijp het wel,’ reageerde Jason terwijl hij even naar Shadow keek. ‘Zo ben je wel altijd veilig,’ mompelde hij en vroeg vervolgens hoe hij heette. ‘Shadow, en het is inderdaad een hij,’ antwoorde ik en keek even een keer naar Adriana, die ineens wat stilletjes leek te zijn.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Adriana Minola

Ik moest lachen om het feit hoe over beschermend Shadow wel niet was. "Ga jij ook zo doen als er een jongen in mijn buurt komt?" Vroeg ik nieuwsgierig aan Esra. Ze hief haar hoofd naar me op, en keek me raar aan. "Ik denk dat jij jongens wel aan kunt, of niet?" Zei ze lui.

Take me to wonderland

'Dus, Shadow...Nou dit is dus Julian.' en ik wees naar het witte luipaard dat naast me lag.

[ Ik ben zo terug kwartiertje even naar de winkel.]

Jules Jólé Montgomery.
    Ik dacht na en schudde mijn hoofd.
    ''Nee, ik denk eigenlijk niks.'' Ik lachte onschuldig. ''Waar dacht jij aan dan?''
    Ik draaide me op mijn zij en keek hem geïnteresseerd aan.

Big girls cry when their hearts are breaking

‘Dus, Shadow…Nou dit is dus Julian,’zei hij en wees naar de witte Luipaard die langs hem lag. ‘Mooie naam en een mooi beestje,’ antwoorde ik glimlachend en wende me daarna tot Adriana, die langs me zat te lachen. ‘Fijn he, z’n bodyguard,’ glimlachte ik en aaide zacht over Shadow’s hoofd heen. ‘Is Esra ook zo?’ vroeg ik haar en keek even naar de Lynx die er lekker lui bij lag.

Adriana Minola

‘Fijn he, z’n bodyguard,’ glimlachte ze terwijl ze over Shadows hoofd aaide. ‘Is Esra ook zo?’ Vroeg ze toen. Ik lachte. "I wish. Soms is ze verschrikkelijk lui. Ik vraag me soms echt af of ze me zou redden als ik bijna van een klif val, ofdat ze gewoon verder lui zou gaan wezen." Ik keek even naar Esra. "Ze gaat er vanuit dat ik jongens aan kan. Ik denk dat dat maar een slap excuus is om verder lui te wezen. " Esra gromde even naar me. "Ik ben niet lui,"

Take me to wonderland

Lachend om haar antwoord keek ik even naar Esra, deze gromde even boos naar Adriana. ‘Ik denk dat als het er echt op aankomt ze je wel zal helpen,’ reageerde ik. ‘Van mij mag hij het wel wat minder doen, een beetje bescherming oke maar soms…’ grinnikte ik even. ‘Achja, de jongens zullen in iedergeval een paar keer nadenken voordat ze me op mijn gevoel willen trappen.’

[ Helloo ben back.]

'Dankjewel.' glimlachte ik naar haar. Shadow keek ons nog steeds aan. 'hij vertrouwd on nog steeds niet he?'

Adriana Minola

‘Ik denk dat als het er echt op aankomt ze je wel zal helpen,’ reageerde ze. "Let's hope," lachte ik. ‘Van mij mag hij het wel wat minder doen, een beetje bescherming oke maar soms…’ grinnikte ze kort. "Komt wel goed, denk ik," zei ik geruststellend. ‘Achja, de jongens zullen in iedergeval een paar keer nadenken voordat ze me op mijn gevoel willen trappen.’
    "Ergens ben ik blij dat ik een meisje ben nu," giechelde ik.

Take me to wonderland

Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust

Ik lach luidop als Dust 'Nu flikkert hij ook al bijna van dat muurtje af, op wat voor soort jongens val jij toch ook.' zuchtend in mijn oor zegt. 'Wacht.' Nog steeds lachend draai ik me naar hem om. 'Problemen?'

[ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 16:44 ]

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

[ik heb geen idee waar we zij nu, dus ik probeer gewoon in te springen. Zijn de lessen verdediging al begonnen of al afgelopen??]

Ichigo Amane
    Ik liep een beetje zoekend rond te dwalen. Waar was iedereen? 'Iedereen is zoek, Ninjan,' zei ik tegen mijn panda, die me alleen maar loom aankeek. 'AAAGRH WAAR IS IEDEREEN HEEN?!?' ik pakte Ninjan op en liep verder.

| Reality is for people that lack imagination |

Liam Oliver Sanz - Beer Moose

'Problemen?' Ik grijns. 'Eigenlijk wel.' Ik loop naar haar toe. 'Want
    voor je weg gaat wil ik toch wel weten wanneer ik je weer zie.' Ik ga
    tegenover haar staan.

‘Oh, het zal vast wel goedkomen. Als hij iemand eenmaal vertrouwd is het goed..’ reageerde ik. ‘Ergens ben ik blij dat ik een meisje ben nu,’ giechelde ze waarop ik ook zachtjes lachte. ‘Dan is er niks aan de hand,’ zei ik met een brede grijns. ‘Dankjewel,’ glimlachte Jason tussendoor naar me. ‘Hij vertrouwd ons nog steeds niet he? ‘vroeg hij en keek weer even naar Shadow waarop ik hetzelfde deed. ‘Ehh, nee en ik vrees dat dat ook nog wel even duurt,’ reageerde ik met een glimlach. ‘ Maak je geen zorgen zolang je me niks doet zal hij je alleen maar proberen te doden met zijn blik,’ grapte ik en wendde me vervolgens even tot Adriana. ‘Weet jij of er verder nog iets op de roosters stonden voor vandaag?’ vroeg ik haar.