• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.

Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!

Spelers:
    CallyJunior: Rowan James Adams | 17 | grijze wolf ~ Layla
    xdesire: Annelyn Johnsen | 17 | Siberische tijger ~ Adorin
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    EnervatioAnnabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Diapal: Luel | 16 | wilde hond ~ Jolan
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua

Leraren:
    Nachtspel: Diapal: Victol | 31 | -
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

We zoeken nog 2 leraren ~!!

Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. We zijn bezig met sport. Sport is voorbij, en we gaan nu op weg naar het vak verdediging.

Topic 1
    Topic 3

[ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 16:59 ]

| Reality is for people that lack imagination |

Liam Oliver Sanz - Beer Moose

'Ik had er niet over moeten beginnen.' Zegt ze. 'Nee het geeft niet
    het is alelen allemaal nogal nieuw snapje? Ze is een paar weken geleden
    overleden en ik ben nog niet helemaal aan het idee gewend.' Ik kijk
    haar met een klein lachje aan en haal mijn schouders nonchalant op.

Seryna l'Amoure
    Ik rolde met mijn ogen. 'Ach het wordt vast heel gezellig' zei ik met een gemaakt glimlachje. 'Als het goed is hebben we zometeen verdediging. Of is het nu al aan de gang? Ik weet het eigenlijk niet' zei ik hoofdschuddend en keek om mij heen. 'Whatever. De zaal is, laat me even denken, bij de hal, dus. Daar!' ik wees naar een deur. 'Oke wat moet je nog meer weten?'

Cool Story Bro, Tell Us Again

Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust

'Oh, dat snap ik.' Zo subtiel mogelijk liet ik mijn ogen even over zijn hele lichaam gaan. Wat een schatje. 'Oh alsjeblieft zeg.' Dit keer negeerde ik mijn uil gewoon. Voorzichtig sprong ik van het muurtje af. 'Wel Liam, het was aangenaam kennis te maken, maar ik ga maar weer eens.' Ik lachte even en draaide me dan om. And she scores, ging het jubelend door mijn hoofd.

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Liam Oliver Sanz - Beer Moose

'Oh, dat snap ik.' Ik glimlach. Dan springt ze van het muurtje af.
    'Wel Liam, het was aangenaam kennis te maken, maar ik ga maar weer eens.'
    Verbaast kijk ik haar na. 'Ga er achter aan!' Moose geeft me een duwtje waardoor ik bij van het muurtje flikker. 'Wacht.' Ik blijf staan en kijk
    naar haar.

Lucy Benneth (18) & Shadow - Sneeuwpanter

‘Esra,’antwoorde ze en aaide over haar kop heen. ‘Mooie naam,’ reageerde ik en stak mijn hand voorzichtig uit naar Esra zodat ze eerst aan me kon ruiken voordat ik haar een zachte aai gaf. Shadow spinde hard en duwde zijn neus tegen mijn gezicht aan. Ik wil ook een aai. Lachend duwde ik hem een beetje opzij. ‘Dit is Shadow, sommige zeggen dat hij mijn vriendje is aangezien hij niet graag heeft dat een jongen te dichtbij komt,’ antwoorde ik en duwde even mijn neus tegen de zijne aan voordat ik hem een aai gaf. ‘Behalve dat is hij soms ontiechelijk druk en heeft dan last van de gekke 5 minuten waarbij hij je zonder pardon omver kan lopen,’ grinnikte ik erachteraan.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Adriana Minola

Ik keek vrolijk toe hoe Lucy Esra een aai gaf. ‘Dit is Shadow, sommige zeggen dat hij mijn vriendje is aangezien hij niet graag heeft dat een jongen te dichtbij komt,’ antwoordde Lucy. ‘Behalve dat is hij soms ontiechelijk druk en heeft dan last van de gekke 5 minuten waarbij hij je zonder pardon omver kan lopen,’
    Ik kon een giechel niet onderdrukken. "Esra is een rustig type, al kan ze soms wel van die rare trekjes hebben." Vertelde ik. "Wat is de kracht van je totum eigenlijk?"

Take me to wonderland

Lucy Benneth (18) & Shadow – Sneeuwpanter

‘Esra is een rustig type, al kan ze soms wel van die rare trekjes hebben,’ antwoorde ze. ‘Wat is de kracht van je totum eigenlijk?’ vroeg ze me daarna. ‘Hij kan mentale aanvallen weerstaan door ze af te laten ketsen en als tegenaanval pijnprikkels uitzenden,’ antwoorde ik en glimlachte even. Het enige wat ik tot nu toe kon was het weerstaan van de mentale aanvallen, het uitzenden van pijnprikkels lukte me tot op heden nog niet. Maargoed, dat was iets wat we hadden geleerd en nog zouden leren. ‘Wat is jullie kracht?’ vroeg ik haar vervolgens.

Jason Ian Ferreira Wit Luipaard ~Julian

'Dat was het wel zo'n beetje, gaan jullie trouwens niet naar de les?' Ze keken elkaar aan. 'Niet op de tijd gelet, we hadden een soort tussenuur ofzo.' zei Alexia. 'Oke, maar dan ga ik maar is.' Ik liep weg maar Julian kwam niet mee. 'Julian kom.' zei i toen lichtelijk geirriteerd. Leuk dat hij het kon vinden met Aqua maar die Alexia stond me echt niet. 'Doei Alexia en Seryna.' zei ik nog even en liep toen weg.

Alexia Monteiro Zwarte panter ~ Aqua

'Uch, die guy is echt verschrikkelijk.' riep ik toen hij eindelijk weg was. 'Wat was dat nou opeens?' vroeg ik aan Aqua. 'Nou, zoals ik je al zei Lex, ik ben verbonden met Julian. Dus probeer maar vrienden te worden met die Jason aangezien je hem denk ik nog vaak zal zien.' riep ze toen wijs. Ik keek haar wenkbrauwophalend aan. 'Zullen we gaan Seryna?'

The duty of youth, is to challenge corruption.

Jason Ian Ferreira Wit Luipaard ~ Julian

Ik liep even naar buiten. 'Julian ga maar even rennen ofzo, doe maar iets.' Hij ging hij had echt even te veel energie. Buiten waren er twee meisjes. Ik liep hun richting op.

Adriana Minola

Hij kan mentale aanvallen weerstaan door ze af te laten ketsen en als tegenaanval pijnprikkels uitzenden,’Antwoordde ze. "Gave kracht," zei ik onder de indruk. ‘Wat is jullie kracht?’ vroeg ze toen. "Dromen beïnvloeden. We kunnen van iemands droom een ware nachtmerrie maken als we willen. En alles wat er in die droom met je gebeurt, gebeurt ook met je in het echt," Antwoordde ik.

Take me to wonderland

Ik hoorde ze praten over dromen beinvloeden. Ik wou hun niet afluisteren dus ik stelde me maar voor. 'Hallo. Ik ben Jason.'

‘Dromen beinvloeden. We kunnen van iemands droom een ware nachtmerrie maken als we willen. En alles wat er in die droom met je gebeurt, gebeurt ook met je in het echt,’ antwoorde ze waarop ik haar ditmaal onder de indruk aankeek. ‘Ik ga jou dus mooi te vriend houden,’ lachte ik naar haar. ‘Ik droom graag mooie dingen,’ grapte ik erachter aan. Plotseling sprong Shadow overeind en ging in een beschermende houding voor me staan. Verbaasd keek ik hem aan maar toen ik een jongen aan zag komen verklaarde dat meteen waarom. ‘Dat bedoel ik dus,’ zei ik tegen Adriana en knikte even naar Shadow voordat ik hem naar me toe trok. Laat dat! Shadow snoof licht. Niet voor ik weet wat voor vlees er in die kuip zit. 'Hallo, ik ben Jason,'zei hij waarop ik even vluchtig naar Adriana keek, Shadow vasthield en vervolgens weer naar de jongen keek. 'Lucy,'antwoorde ik vriendelijk.

[ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 14:49 ]

Adriana Minola

‘Ik ga jou dus mooi te vriend houden,’ Lachte ze. Ik lachte even mee. "Ik zal beloven niet in je dromen te komen," zweerde ik plechtig met een glimlach.
    'Hallo. Ik ben Jason.' Vroeg een jongen die net was aangekomen. Ik glimlachte. "Hey Jason, ik ben Adriana," Ik keek grinnikend naar Shadow die beschermend voor Lucy ging staan.

[ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 14:55 ]

Take me to wonderland

Ik keek naar de sneeuwpanter die ze vast hield hij keek me gevaarlijk aan en voor ik het wist stond Julian voor me. 'Julian laat maar. Ik doe haar niets aan dus hij mij ook niet.' Zei ik geruststellend. Hij keek me onzeker aan maar versterkte toen. 'Oke.' zei ik voor de zekerheid. Hij bleef dicht bij me staan. 'Het spijt me, geloof me maar ik doe je niks.'

‘Daar hou ik je aan,’ lachte ik naar Adriana toen ze me beloofde uit mijn dromen te blijven. ‘Hey Jason, ik ben Adriana,’ zei ze tegen Jason terwijl ze grinnikend naar Shadow keek. Binnen een paar tellen stond er een witte luipaard bij hem. Mijn wangen kleurde rood terwijl ik Shadow bij zijn nekvel pakte en hem naar me toe trok. ‘Sorry, hij is gewoon wat over beschermend als het aankomt op jongens,’ zei ik tegen Jason terwijl Shadow zich weer los trok en ditmaal langs me ging zitten. Zijn ogen nog steeds strak gericht op Jason en zijn luipaard.