• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!


    Spelers:
    CallyJunior: Rowan James Adams | 17 | grijze wolf ~ Layla
    xdesire: Annelyn Johnsen | 17 | Siberische tijger ~ Adorin
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    EnervatioAnnabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Diapal: Luel | 16 | wilde hond ~ Jolan
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua

    Leraren:
    Nachtspel: Diapal: Victol | 31 | -
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

    We zoeken nog 2 leraren ~!!


    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. We zijn bezig met sport. Sport is voorbij, en we gaan nu op weg naar het vak verdediging.

    Topic 1
    Topic 3

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 16:59 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    Ik glimlach. Ook dit stuk heb ik Liam een horen spelen.
    'Tja.. Ik let noet op de opvallende mensen. Liam is hier
    de populaire meiden magneet.' Lach ik. 'En ik ben zijn broertje
    die wat stiller is.' Ik haal mijn schouders op. Ik had er geen
    probleem mee.

    Alexia Monteiro Zwarte Panter ~ Aqua

    'Ik ben Alexia, en dit is Seryna maar dus ?' Ik keek hem aan. 'By the way, hoe kan het zijn dat het lijkt alsof mijn totem die van jou kent?'

    Jason Ian Ferreira Wit Luipaard ~ Julian

    Ze stelde zich voor Als Alexia en Seryna. 'Hmph ik ben Jason, en ik weet het niet. Ik kreeg net een visioen over jou. Mijn totem krijgt visioenen.' mompelde ik. Julian draaide zich naar me om. 'Ik leg het even uit. De reden waarom we elkaars gave kregen is omdat Aqua en ik met elkaar verbonden zijn.' zegt Julian opeens. 'Aqua is de panter?' vraag ik dan nonchalant. Ik keek een beetje wantrouwend naar Alexis, ik vertrouw het niet helemaal.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Wat mij betreft is Liam een goede vriend, meer niet.' Ik stond op van de pianootje en leunde tegen de vensterbank van het raam aan, ik had geen zin meer iets te spelen.
    'Ik vind het ongelooflijk schattig dat jij en Liam het feit negeren dat jullie geen échte broers zijn, zo hoort het ook.' Ik was benieuwd of Sarah een echt zusje was van Luke, of een halfzus, maar ik had het lef niet dit te vragen. Luke wist niet eens dat ik het wist van Sarah.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    Ik glimlach. 'Voor mij is hij mijn broer, ik ken hem bijna mijn hele leven dus waarom zou het niet zo zijn? Al waren we geen familie hij zou alsnog
    mijn broer zijn.' Ik kijk naar haar. 'Maar hij is gevoelliger dan hij lijkt.
    Grinnik ik. Zodra Sarah op duikt stop ik met lachen en schud ik mijn hoofd.

    Seryna l'Amoure
    Met één wenkbrauw omhoog keek ik hun aan. 'Serieus jongens, ik snap er niks van! Misschien moeten de totums het eerst even uitleggen'


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    [ik ga slapen (: reageer morgen denk wel weer]


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    Jason Ian Ferreira Wit Luipaard ~ Julian

    Ik zucht, 'Ik denk dat het al iets duidelijker is voor Alexia. Aqua en Julian zijn verbonden met elkaar. Ze kunnen elkaar voelen en soms ook hun krachte overnemen.' Alexia knikt. 'Dat is ook dus de reden waarom ik een visioen kreeg.' 'En ik opeens verschrikkelijk snel was.' val ik in.

    Alexia Monteiro Zwarte Panter ~ Aqua

    Nadat hij me wantrouwend aan keek vertelde hij het verhaal. Ik knik en antwoord. 'Hopelijk snap je er nu iets van?' vraag ik aan Seryna. Ik gebruik mijn telepathische gave om met hem te praten zonder dat Seryna en hoort. 'Ja wat is jou probleem.' Hij geeft me een waarschuwende blik. 'Ik vertrouw je niet punt.' Als ik dat hoor word ik lichtelijk boos. 'Zal wel.' Ik kijk Seryna hoopvol aan. 'Je begrijpt het nu toch wel?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Is goed, dan ga ik nu ook van deze topic af. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 1:08 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Sorry dat ik de hele tijd niet online was, ik was op verjaardag en dat liep nogal uit... maar het was supergezellig, hehehehe ^.^ straks maar weer eens even lekker het RPG volspammen, nu eerst slapen. (: ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    [ Oh, dat maakt niet uit! Glad you enjoyed yourself.:3 Ik heb volgende week proefwerkweek, dus zal wss ook een stuk minder online zijn.:3 ]

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Awh, wederom krulde mijn mond zich tot een glimlach. Sinds ik met Liam had gepraat en Luke had ontmoet, lachte ik bijna de hele tijd. Zij brachten echt weer mijn vrolijke kant naar boven.
    Ik zag hoe Luke zijn hoofd schudde en zowel zijn gezichtsuitdrukking als zijn lichaamstaal veranderde. Ja, ik lette altijd op andermans lichaamstaal, alleen dat kon je al zoveel over de persoon vertellen.
    Ik zuchtte zachtjes.
    'Liam heeft het me verteld, van Sarah. Hij blijft maar geloven dat het zijn schuld is.'


    everything, in time

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    Ik kijk haar lichterlijk vernaast maar voornamelijk geschrokken aan. Liam had het aan bijna niemand willen vertellen volgens mij. 'Ja hij uhh' Ik stop even en slik. 'Hij wilt niet geloven dar het de schuld van de amdere bestuurder was, wist je dat die stom dronken achter het stuur zat?' Ik kijk haar bragend aan. Sarah was mijn volledige zusje vandaar mijn blonde haar en blauwe ogen.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Vol ongeloof schudde ik mijn hoofd.
    'Nee, dat heeft hij hij er dan niet bij gezegd. Als ik dat had geweten! Je zusje was echt prachtig en ik weet zeker dat ze trots op jullie is.' Ik pakte Luke's pols en draaide hem om. 'Dezelfde tattoo, dat is echt een prachtig gebaar!'


    everything, in time

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    Ze draait mijn pols om. Ik glimlach en knik. 'Liam wilde een tatoe om haar te herdenken ik koos voor de kruisen.' Ik kijk naar het kruis op mijn arm. 'Twee weken geleden gezet.' Grinnik ik en ga er met mijn vinger over heen. Het was niet meer gevoelig.

    Wat heb ik gemist?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~