• OMG lallalallalalalallalalalal. -ja ik zit op mijn telefoon.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OMG ikk lig midden op de dag in mijn bedje


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    OMG, tijd reigers x'D
    Zit iedereen op de wii ofzo?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    OMG nee, ik zit op mijn lapy


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Omg. Ik zit nog lekker op de wii pn mijn luie zetel me> oscar aan mijn voeten in mijn pyjama bij de kachel en fanfiction aan het lezen op mijn tv scherm.
    Omg, het leven kan toch mooi zijn


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    OMG, me mobiel gaat telkens uit, OMG, ik heb me pc een virus bezorgt. OMG IK HAAT ME MOBIEL. OMG crackberry's zijn stom. OMG, waarom doet ie het niet meeeeeeeeeeer. T_T


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    OMG wie is oscar?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    OMG wie is oscar?

    OMG, dit is Oscar. (cat)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Flemish schreef:
    Omg. Ik zit nog lekker op de wii pn mijn luie zetel me> oscar aan mijn voeten in mijn pyjama bij de kachel en fanfiction aan het lezen op mijn tv scherm.
    Omg, het leven kan toch mooi zijn


    OMG neele

    Omg. Mijn ubercoole langharige roste kater. -foto kan je zien bij mijn topic van allergie.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    OMG weet iemand waar je geen anonieme gedichten vind, google wil niet meewerken

    OMG mijn kat lag net op mijn voeten te slapen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Omg. Mijn oscar is awesomer dan dat groen monster


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    OMG mij kat wilt me kamer niet uit -.-'

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 16:45 ]


    Shoganai i ne~

    Omg. Ip quizlet natuurlijk


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    Omg. Ip quizlet natuurlijk



    OMG oke, morgen als de leerkracht vraagt en van wie is het gedicht ga ik doodleuk zeggen van Quizlet natuurlijk