• Twittered by Ariana Grande;
    so Etta James and Audrey Hepburn have died on the same day :/ two legends


    Do you ever wonder if the stars shine out for You? No Doubt

    Dovahkiin schreef:
    Ik verafschuw jullie, de jeugd. 'Wie zijn Etta James en Audrey Hepburn?'

    En maar janken/me een cultuurbarbaar noemen als ik niet weet wie die Ariana-persoon is. For real. :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dovahkiin schreef:
    (...)

    Het is belangrijk om de grondleggers van de muzieksoorten te kennen. Genoeg mensen kennen Ghandi trouwens niet, waaronder jij. It's Ghandi, not Gandi. Mierenneuken om een 'h'? Ja, dat doe ik. Over tien jaar weet de jeugd niet meer wie Nelson Mandela was, of Ghandi. Hmm, wat heeft er plaatsgevonden op 11 September? En dan nog iets: Zo veel kiddo's beweren dat muziek hun leven is. Waarom weten ze dan niet dat Madonna the Queen Of Pop is? Wie Madonna überhaupt is? Freddie Mercury e.d waren legendes, net zoiets als de eerder genoemde Beethoven, maar okay, als jij cultuur niet belangrijk vindt, op je mythologische zooi na, maakt dat niks uit. Niemand vindt dat tegenwoordig. :Y)


    Wait wut? ik ben slecht met dingen kennen maar zelfs ik ken Madonna o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ken alleen Audrey Hepburn, eigenlijk...


    I can't even think straight.

    Assassin schreef:
    Kennen jullie Audrey Hepburn niet en Ariana Grande wél?
    De jeugd van tegenwoordig...


    ars moriendi

    Ladylit schreef:
    Etta James ken ik niet, maar Audrey Hepburn wel, oh en Ariana Grande natuurlijk ook ^^


    There's power in the words you whisper.

    Sitka schreef:
    (...)

    Oh geloof me, ik ken genoeg mensen die Ghandi niet kennen .___.
    En als je een beetje verder kijkt dan je neus lang is, dan wil je toch wel weten wie er 10 jaar geleden of langer populair was?
    Alsof je nu niet nog steeds Queen of Abba of The Stones of weet ik veel wie op de radio hoort. En op school zijn Audrey Hepburn en al die andere sterren ook al vaak vernoemd hoor.

    Dat eerste is gewoon slecht.
    Dat tweede, nee niet perse. Zeker als ze geen invloed hebben op je leven nu. Als je blij bent met de dingen van nu, waarom dan verder kijken?
    Bij mij op school of waar dan ook worden deze twee en andere, behalve dan de rock van mijn ouders, niet genoemd. Ik ken ze wel(van foto's) maar ik kan me niet meer herinneren hoe of waar.

    @ Dovahkiin
    Sorry, typ foutje.
    Ik vind cultuur best belangrijk, ik ken deze mensen ook en ik vind de oude cultuur(jaren 70/80/90) ook beter dan deze, maar niet iedereen. Daar kan je mensen niet op aanvallen. Zeker omdat het niet hun cultuur is of de cultuur van deze tijd.
    Tijden, en daarmee culturen, veranderen nu eenmaal en je kan niet verwachten dat iedereen in de oude cultuur blijft hangen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Muggle schreef:
    Ariana Grande: Know her.
    Other people: ...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Na onderzoek ken ik ze wel, maar de namen zei me niks.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Frigga schreef:
    (...)
    Dat eerste is gewoon slecht.
    Dat tweede, nee niet perse. Zeker als ze geen invloed hebben op je leven nu. Als je blij bent met de dingen van nu, waarom dan verder kijken?
    Bij mij op school of waar dan ook worden deze twee en andere, behalve dan de rock van mijn ouders, niet genoemd. Ik ken ze wel(van foto's) maar ik kan me niet meer herinneren hoe of waar.

    @ Dovahkiin
    Sorry, typ foutje.
    Ik vind cultuur best belangrijk, ik ken deze mensen ook en ik vind de oude cultuur(jaren 70/80/90) ook beter dan deze, maar niet iedereen. Daar kan je mensen niet op aanvallen. Zeker omdat het niet hun cultuur is of de cultuur van deze tijd.
    Tijden, en daarmee culturen, veranderen nu eenmaal en je kan niet verwachten dat iedereen in de oude cultuur blijft hangen.


    Neen, maar dat is net het ding aan cultuur.
    Geen oude cultuur = geen nieuwe cultuur


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Assassin schreef:
    Kennen jullie Audrey Hepburn niet en Ariana Grande wél?
    De jeugd van tegenwoordig...


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Flemish schreef:
    Lol. Ik ken ze alledrie niet! :X


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.