Sitka schreef:
(...)
Oh geloof me, ik ken genoeg mensen die Ghandi niet kennen .___.
En als je een beetje verder kijkt dan je neus lang is, dan wil je toch wel weten wie er 10 jaar geleden of langer populair was?
Alsof je nu niet nog steeds Queen of Abba of The Stones of weet ik veel wie op de radio hoort. En op school zijn Audrey Hepburn en al die andere sterren ook al vaak vernoemd hoor.
Dat eerste is gewoon slecht.
Dat tweede, nee niet perse. Zeker als ze geen invloed hebben op je leven nu. Als je blij bent met de dingen van nu, waarom dan verder kijken?
Bij mij op school of waar dan ook worden deze twee en andere, behalve dan de rock van mijn ouders, niet genoemd. Ik ken ze wel(van foto's) maar ik kan me niet meer herinneren hoe of waar.
@ Dovahkiin
Sorry, typ foutje.
Ik vind cultuur best belangrijk, ik ken deze mensen ook en ik vind de oude cultuur(jaren 70/80/90) ook beter dan deze, maar niet iedereen. Daar kan je mensen niet op aanvallen. Zeker omdat het niet hun cultuur is of de cultuur van deze tijd.
Tijden, en daarmee culturen, veranderen nu eenmaal en je kan niet verwachten dat iedereen in de oude cultuur blijft hangen.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall