• Twittered by Ariana Grande;
    so Etta James and Audrey Hepburn have died on the same day :/ two legends


    Do you ever wonder if the stars shine out for You? No Doubt

    Ik verafschuw jullie, de jeugd. 'Wie zijn Etta James en Audrey Hepburn?'

    En maar janken/me een cultuurbarbaar noemen als ik niet weet wie die Ariana-persoon is. For real. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Chroniqueur schreef:
    (...)
    Dat, en volgens mij was Etta een zangeres. (cat)

    Ja een gospelzangeres was ze ook volgens mij (:


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ladylit schreef:
    Etta James ken ik niet, maar Audrey Hepburn wel, oh en Ariana Grande natuurlijk ook ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Assassin schreef:
    Kennen jullie Audrey Hepburn niet en Ariana Grande wél?
    De jeugd van tegenwoordig...


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Assassin schreef:
    Kennen jullie Audrey Hepburn niet en Ariana Grande wél?
    De jeugd van tegenwoordig...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Flemish schreef:
    Lol. Ik ken ze alledrie niet! :X


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Muggle schreef:
    Ariana Grande: Know her.
    Other people: ...


    Inspiration can hit you any time

    Assassin schreef:
    Kennen jullie Audrey Hepburn niet en Ariana Grande wél?
    De jeugd van tegenwoordig...

    Zo vreemd is dat toch niet, als het niet jouw soort muziek is of als je niet naar die films
    Sowieso, die mensen zijn oud, om het maar zo te zeggen, dan is het niet vreemd dat de jeugd van nu ze niet zo 123 kennen. We komen er nooit mee in aanraking. Zeker als je er niet me opgegroeid bent.
    Ik ben opgegroeid met rock zoals Queen, Etta James ken ik gewoon niet.
    Het is misschien slecht,vergeleken met de pop van nu, maar dat licht niet aan de jeugd, maar aan die grote bazen die er voor zorgen dat we niet met die dingen in aanraking komen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    Zo vreemd is dat toch niet, als het niet jouw soort muziek is of als je niet naar die films
    Sowieso, die mensen zijn oud, om het maar zo te zeggen, dan is het niet vreemd dat de jeugd van nu ze niet zo 123 kennen. We komen er nooit mee in aanraking. Zeker als je er niet me opgegroeid bent.
    Ik ben opgegroeid met rock zoals Queen, Etta James ken ik gewoon niet.
    Het is misschien slecht,vergeleken met de pop van nu, maar dat LIGT niet aan de jeugd, maar aan die grote bazen die er voor zorgen dat we niet met die dingen in aanraking komen.

    Toch is het redelijk barbaars. Kom jij uit de tijd van Beethoven? Nee? Dacht ik dus al, maar je kent hem wel, ook al vind je hem niks. Het ligt wel aan de jeugd; interesse tonen en dingen opzoeken kan ze helpen om de geest te verhelderen. Ik ben ook opgevoed met artiesten zoals David Bowie, Jim Morrison, en Echo And The Bunnymen, maar heb ik toch andere genres opgezocht zodra ik toegang had tot het internet of in een muziekwinkel stond. De jeugd heeft een gebrek aan cultuur door gebrek aan interesse.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 22:19 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dovahkiin schreef:
    (...)
    Toch is het redelijk barbaars. Kom jij uit de tijd van Beethoven? Nee? Dacht ik dus al, maar je kent hem wel, ook al vind je hem niks. Het ligt wel aan de jeugd; interesse tonen en dingen opzoeken kan ze helpen om de geest te verhelderen. Ik ben ook opgevoed met artiesten zoals David Bowie, Jim Morrison, en Echo And The Bunnymen, maar heb ik toch andere genres opgezocht zodra ik toegang had tot het internet of in een muziekwinkel stond. De jeugd heeft een gebrek aan cultuur door gebrek aan interesse.


    +1


    Full of envy behind that anonymous mask

    Dovahkiin schreef:
    (...)
    Toch is het redelijk barbaars. Kom jij uit de tijd van Beethoven? Nee? Dacht ik dus al, maar je kent hem wel, ook al vind je hem niks. Het ligt wel aan de jeugd; interesse tonen en dingen opzoeken kan ze helpen om de geest te verhelderen. Ik ben ook opgevoed met artiesten zoals David Bowie, Jim Morrison, en Echo And The Bunnymen, maar heb ik toch andere genres opgezocht zodra ik toegang had tot het internet of in een muziekwinkel stond. De jeugd heeft een gebrek aan cultuur door gebrek aan interesse.


    + oneindig veel likes.
    Mensen hebben tegenwoordig zo'n gat in hun cultuur, dat je de cultuur in hun gat wil stoppen ._____.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kep wel eens van die Audrey gehoord, maar kennen niet echt. Ik ken niet echt veel van dat soort mensjes ;x


    26 - 02 - '16

    Dovahkiin schreef:
    (...)
    Toch is het redelijk barbaars. Kom jij uit de tijd van Beethoven? Nee? Dacht ik dus al, maar je kent hem wel, ook al vind je hem niks. Het ligt wel aan de jeugd; interesse tonen en dingen opzoeken kan ze helpen om de geest te verhelderen. Ik ben ook opgevoed met artiesten zoals David Bowie, Jim Morrison, en Echo And The Bunnymen, maar heb ik toch andere genres opgezocht zodra ik toegang had tot het internet of in een muziekwinkel stond. De jeugd heeft een gebrek aan cultuur door gebrek aan interesse.

    Cultuur verandert net als interesses, dat de grote groep het niet leuk vind betekent niet dat het slecht is. Dat jij ze goed vind, betekent niet dat iedereen ze goed moet vinden.
    Trouwens, ik denk dat de meeste mensen ze ook wel kennen, alleen niet de namen zoals ik, omdat je die amper hoort. Als je iets amper hoort vergeet je het sneller en als je iets niet kent ga je er ook niet zo snel naar zoeken, zeker als het niet jouw ding is.
    Waarom moet de jeugd van nu de mainstream van vroeger kennen? Wat heeft dat voor nut? De mensen die echt iets voor de wereld heeft betekent, zoals bijvoorbeeld Gandi, kennen ze wel. Ik zeg niet dat deze niet belangrijk waren, dat waren ze toen wel, maar op een hele andere manier.
    Daarbij ik kan je ook wel hele belangrijke mensen in muziek noemen die niemand, ook jij waarschijnlijk, niet kent. Waarom? Omdat het je niet interesseert, er nooit van gehoord heb en het geen directe invloed heeft op je leven.

    Ik snap gewoon niet waarom de jeugd van nu perse de pop e.d. van zo lang geleden echt moet kennen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    Cultuur verandert net als interesses, dat de grote groep het niet leuk vind betekent niet dat het slecht is. Dat jij ze goed vind, betekent niet dat iedereen ze goed moet vinden.
    Trouwens, ik denk dat de meeste mensen ze ook wel kennen, alleen niet de namen zoals ik, omdat je die amper hoort. Als je iets amper hoort vergeet je het sneller en als je iets niet kent ga je er ook niet zo snel naar zoeken, zeker als het niet jouw ding is.
    Waarom moet de jeugd van nu de mainstream van vroeger kennen? Wat heeft dat voor nut? De mensen die echt iets voor de wereld heeft betekent, zoals bijvoorbeeld Gandi, kennen ze wel. Ik zeg niet dat deze niet belangrijk waren, dat waren ze toen wel, maar op een hele andere manier.
    Daarbij ik kan je ook wel hele belangrijke mensen in muziek noemen die niemand, ook jij waarschijnlijk, niet kent. Waarom? Omdat het je niet interesseert, er nooit van gehoord heb en het geen directe invloed heeft op je leven.

    Ik snap gewoon niet waarom de jeugd van nu perse de pop e.d. van zo lang geleden echt moet kennen.


    Oh geloof me, ik ken genoeg mensen die Ghandi niet kennen .___.
    En als je een beetje verder kijkt dan je neus lang is, dan wil je toch wel weten wie er 10 jaar geleden of langer populair was?
    Alsof je nu niet nog steeds Queen of Abba of The Stones of weet ik veel wie op de radio hoort. En op school zijn Audrey Hepburn en al die andere sterren ook al vaak vernoemd hoor.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Frigga schreef:
    (...)
    Cultuur verandert net als interesses, dat de grote groep het niet leuk vind betekent niet dat het slecht is. Dat jij ze goed vind, betekent niet dat iedereen ze goed moet vinden.
    Trouwens, ik denk dat de meeste mensen ze ook wel kennen, alleen niet de namen zoals ik, omdat je die amper hoort. Als je iets amper hoort vergeet je het sneller en als je iets niet kent ga je er ook niet zo snel naar zoeken, zeker als het niet jouw ding is.
    Waarom moet de jeugd van nu de mainstream van vroeger kennen? Wat heeft dat voor nut? De mensen die echt iets voor de wereld heeft betekent, zoals bijvoorbeeld Gandi, kennen ze wel. Ik zeg niet dat deze niet belangrijk waren, dat waren ze toen wel, maar op een hele andere manier.
    Daarbij ik kan je ook wel hele belangrijke mensen in muziek noemen die niemand, ook jij waarschijnlijk, niet kent. Waarom? Omdat het je niet interesseert, er nooit van gehoord heb en het geen directe invloed heeft op je leven.

    Ik snap gewoon niet waarom de jeugd van nu perse de pop e.d. van zo lang geleden echt moet kennen.


    Het is belangrijk om de grondleggers van de muzieksoorten te kennen. Genoeg mensen kennen Ghandi trouwens niet, waaronder jij. It's Ghandi, not Gandi. Mierenneuken om een 'h'? Ja, dat doe ik. Over tien jaar weet de jeugd niet meer wie Nelson Mandela was, of Ghandi. Hmm, wat heeft er plaatsgevonden op 11 September? En dan nog iets: Zo veel kiddo's beweren dat muziek hun leven is. Waarom weten ze dan niet dat Madonna the Queen Of Pop is? Wie Madonna überhaupt is? Freddie Mercury e.d waren legendes, net zoiets als de eerder genoemde Beethoven, maar okay, als jij cultuur niet belangrijk vindt, op je mythologische zooi na, maakt dat niks uit. Niemand vindt dat tegenwoordig. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)