• ik zoek story's om te lezen.

en a.u.b niet te kleffe verhalen en ze moeten goed leesbaar zijn.

ik lees wel:
    harry potter
    twilight
    onbekende personen
    horror
    historiese verhalen
    andere dingen

ik lees niet:
    1D
    Justin Bieber
    Tokio hotel
    en al die andere vreemde artisten

[ bericht aangepast op 28 april 2012 - 14:10 ]

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

Kiss from a rose

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

GingerAngel hoe ben je op dat idee gekomen? klinkt leuk!

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

Sharon Kyara Van 't Haegh - 15 jaar
    Tyrell Oliver McCartney - 17 jaar

Zou het echt superleuk vinden als je mijn storie leest:
    http://www.quizlet.nl/stories/68531/the-second-change/

Dynamite ~ Hogwarts
    Het gaat over twee vriendinnen die samen op Zweinstein zitten.
    Dit verhaal speelt zich af in het tweede boek (het is het tweede deel, maar je hoeft het eerste deel, Fix A Heart, niet gelezen te hebben).
    Gewoon in het Nederlands geschreven.
    Mijn vriendin en ik schrijven beiden uit één van de twee vriendinnen.

Before I Die
    Aimeé Tanner - Een getalenteerd meisje met een chronische hartstoornis.
    Jacob Black - Een shape-shifter met blinde liefde voor een meisje zonder toekomst.

I've fallen for your eyes, but they don't know me yet

nog meer mensen?

Lees Princess Lily!
    fantasy || avontuur || drama || romantiek || onbekende personen

http://www.quizlet.nl/stories/70204/princess-lily/

http://www.quizlet.nl/stories/74763/behind-the-mask-dm/

[Audrey] I've got a secret
    [Draco] You're not the only one.

Keep your head up, keep your heart strong

Ik heb er drie voor je:
    My life sucked until now || One Direction || 16+ ||

I'm invisible or nobody cares.
    I wish they could see the pain beneath my smile and in my eyes
    or should i just show them the scars.

Written by AmiZero - Based on my life - Written in Dutch, Spoken in English - Neem abo, waarschuw niet.

The truth can be painful|| Draco Malfoy ft. (secret boy)
    You make me happy,
    you make me feel complete.
    I told you everything,
    and then you said it was okay.
    Even though I saw the pain in you eyes.
    You still didn't leave my side.
    Thank you for that.

Meet Sarah Dubois,
    A normal girl that moved from France to Russia when she turned eleven. She started a new life there, with a new family and a new world. A world where she never belonged. The reason why she moved, is unknown. After six years of hell,on her seventeenth birthday she got a letter. A letter from Hogwards a.k. Zweinstein. Can Sarah, who lived her whole life with the normal people, get along with this new world, full of magic?

Written by: AmiZero - Written in Dutch, Spoken in Dutch - Started 18-02-2012 - Neem abo, waarschuw niet.

The junkie who wanted freedom || One Direction|| 16+ ||

'It started with just a pill. Just a small pill.
    Nothing bad is going to happen with just one pill right?
    Yeah, that's what I though.
    Now look at me.
    Because right now, i'm dying.
    Dying from the inside, that is.
    Trying to stay strong.
    While you know you can't take it much longer.
    This is a warning for all of you.
    "Never use drugs"'

Written by AmiZero - Written Dutch, Spoken Dutch - Started 05-02-2012 13-01-2012

I'm just being myself. I'm not going to change, just because you don't like it.

toppie! mensen hebben jullie ooit een slash gezien van twilight? die wil ik wel een lezen?;)

Feel So Close - Louis W. Tomlinson

hehe ^^ :DD

x

Fulltime Directioner

Szerelem schreef:
    GingerAngel hoe ben je op dat idee gekomen? klinkt leuk!

Ik weet niet hoe ik er op ben gekomen, ik vond dat Quizlet gewoon wat meer moest weten van HP op youtube. En dankje!(A)
    Beetje late reactie, ik zag pas net dat er tegen me gepraat was, maar beter te laat dan nooit. xD

'Dreams are like stars, you may not reach them but they can still load to your destiny'

Een meisje van ongeveer 20 jaar werkt als serveerster in het restaurant van haar ouders. Dan duikt er ineens een brief op van een oude vakantieliefde die haar wil zien. Na vele dingen die gebeuren besluit ze haar familie te verlaten en op zoek te gaan naar die oude vakantieliefde.

Ik heb nog altijd rollen nodig. In dit topic kan je nog een rol maken, als je dat wilt.

26 - 02 - '16

http://www.quizlet.nl/stories/81107/the-devil-is-my-best-friend-ft-one-direction/

Deninaë Skyler Davis heeft sinds ze klein was al een ongewoon leven. Als baby werd ze bij een kindertehuis afgeleverd, en haar ouders heeft ze nooit gekend. Al sinds ze zich kan herinneren heeft ze een kleine tatoeage op haar linker pols, het teken van oneindigheid. Ook heeft ze, op haar linker pink, de tekst 'promise' getatoeëerd staan. Die twee kleine dingetjes hebben een grote waarde. Maar de meeste waarde hecht zich aan het kettinkje, een zilver dingetje met een klein hangertje in de vorm van een vogeltje. Zelf heeft ze het nooit iemand rechtstreeks verteld, maar sommige dingen die ze zegt wijzen er wel op. Ze is vrienden met de Duivel. Tot ze een paar jongeren tegen komt die haar meenemen naar hun huis, gewoon omdat het kan. De jongen willen meer over haar te weten komen, maar ze vertrouwd bijna geen één van de vijf. Op één na. Zal hij haar kunnen helpen? of word het juist haar ondergang? En wat als ze één van de vijf leuk begint te vinden?

If you can't live for the Past,
    you gotta live for the Future.

If you can't live for the Love,
    you gotta live for the Lonelyness.

If you can't live for the Angel,
    you gotta live for the Devil.

The Devil is my best friend,
    the one i do laugh with,
    the one i don't cry with.

The devil is my best friend,
    the one who do deserve my soul,
    the one who don't deserve my heart.

Follow the Devil,
    Kill the Angel.

[ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 21:56 ]

We define ourselves by the best that is in us, not the worst that has been done to us.