• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 28: We gaan het proberen.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 20:25 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik kijk even naar kyle en merk dat ik niet kan verbergen voor hem. 'Ja ik denk aan iets ja' zegi k zacht en kijk naar de grond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    "Hi!" roept Donna plots waarvan ik even opschrik. "Willen jullie ook?"
    Ik kijk haar verbaasd aan om te zien wat ze ons aanbiedt. Ik ben nog verbaasder wanneer ik doorkrijg wat het is.
    "Nee, dank je." zeg ik met een glimlach. "Noem me gerust een loser maar daar begin ik niet aan."
    Ik haal met een glimlach mijn schouders op wend mijn blik af. Vermoeid staar ik dromerig voor me uit.

    Irial

    Ik por Lilly nog een keer en vraag met een lief snoetje,
    "Denk jij altijd zoveel na over niks?"
    Onbewust kruip ik wat dichter tegen Kyle aan en kijk haar geruststellend aan.
    "Wij vertellen niks verder hoor," fluister ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna
    Ik begin te lachen.
    "Loser?" vraag ik.
    "Nee. Je moet het gewoon doen. Het is heerlijk. Weet je zeker dat je niet wilt?"
    Michael komt ook naar binnen.
    "Ja, wil je?" vraagt hij aan Charlotte.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    lIlly
    Ik glimlach even om Irial. Ik voelde me wel fijn bij hun. 'Oké ik ben verliefd'geef ik toe en beschaamd kijk ik naar de grond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik laat kyle er maar gewoon effe bij zitten en luisteren, anders stoor ik een beejte. ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [oke mag]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [anders kun je miss. ook na irial reageren dat ik even wacht op jou]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    "Nee. Je moet het gewoon doen. Het is heerlijk. Weet je zeker dat je niet wilt?"
    Ik kijk haar nog een keer vriendelijk aan en schud mijn hoofd. Wanneer Michael hetzelfde vraagt zucht ik even.
    Fijn, nog iets dat zij wel gemeenschappelijk heeft met hem.
    "Nee, ik hoef echt niet," zeg ik vastberaden.

    Irial

    "Oké ik ben verliefd," geeft Lilly beschaamd toe.
    Ik kijk Kyle glimlachend aan en richt me dan weer op Lilly.
    Wie is het? Vindt die jou ook leuk? Hoe lang al?
    "Wil je erover vertellen?" vraag ik zo rustig mogelijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ne hoefd niet ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    'Liever niet. Het is een meisje' zeg ik zacht en glimlach even als ik aan haar denk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    Ik schud ook mijn hoofd.
    "Nee dank je."
    Ik rook alleen gewone sigaretten. Joints waren gewoon vies.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    Ik geef Charlotte een glimlach.
    "Wat jij wilt maar als je je bedenkt. Ze liggen in de tuin."
    Ik richt me tot Donna.
    "Wat moet ik jou hiervoor betalen?" vraag ik en ik pak mijn portomonee.
    "Niets," zegt ze met een lach.
    "Ik hoefde Pablo ook niet met geld te betalen."
    Ik begin te lachen.
    "Je krijgt een tientje." En ik gooi het geld naar haar toe.
    Eventjes lacht ze lief.
    "Ik bel je vanavond." zeg ik tegen haar.
    Donna knikt.
    "Prima, veel plezier meiden." zegt ze en ze geeft Mary en Charlotte een knikoog. Dan loopt ze naar de tuin en fietst weg.
    Ik ga naar Charlotte zitten en rook mijn joint weg.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    "Liever niet. Het is een meisje," zegt Lilly dan.
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar aan. Dan moet ik lachen.
    "Ja, want wij gaan je veroordelen omdat je op iemand van hetzelfde geslacht valt," zeg ik terwijl ik Kyle een zacht stompje geef.
    "Maar je hoeft niet als je niet wilt," voeg ik er nog zacht aan toe.

    Charlotte

    "Veel plezier meiden," zegt Donna voor ze vertrekt. Ik zwaai even.
    Dan komt Michael naast me zitten en smoort zijn joint op. Af en toe wuif ik met opgetrokken neus wat rook weg.
    "Niet om het zeurende vriendinnetje te spelen," zeg ik zacht. "Maar dat doe je toch niet al te vaak hé?" vraag ik dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Ik begin te lachen om Charlotte's opmerking.
    "Ik zal het soms gebruiken, mama." zeg ik met een glimlach.
    "Dit is nog soft hoor. In de tuin ligt veel zwaarder spul."
    Ik sta op en schenk nog een glas water in voor mezelf terwijl ik de joint uit het raak gooi.
    Pablo dealt drugs en Donna betaald er geen geld voor.
    Alleen de gedachte al is lachwekkend. Ik bedoel Pablo is een leuke jongen maar als het ergens op aan komt loopt hij altijd weg.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Ik lach even om Irials opmerking. En kijk dan naar Lilly, ze ziet er best ongemakkelijk uit.


    Ich liebe dich 27.12.23