• Een anagram is een woord of zin, gevormd uit de letters van een ander woord of een andere zin maar in een andere volgorde. De Nederlandse benaming is 'letterkeer'.


    Het thema is "onze school".

    -Wie kan het oplossen?

    DE CD “GIGANT HE!”

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 22:33 ]

    Zijn er tips bij? beroep ofzoiets?

    Ik kan alleen zeggen dat het wrs met 'Het' begint... ik heb wel de woorden dag en ging eruit kunnen halen, maar ik slaap volgens mij al half ;)
    Diegene die het oplost: ik heb nu al respect voor diegene!


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga straks -'s ochtends- proberen met pen en papier, ik ben nu niet helemaal helder


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mag je de letters 'De cd' ook gebruiken? of alleen wat daar achter staat?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Heb je deze overigens zelf verzonnen? Of moeten jullie die op school oplossen? Want het kan ook gewoon de naam van jou school zijn dan ;)


    Deep inside, I've never felt alive

    Mysteria schreef:
    Heb je deze overigens zelf verzonnen? Of moeten jullie die op school oplossen? Want het kan ook gewoon de naam van jou school zijn dan ;)



    Niet zelf verzonnen, maar een meisje vroeg me die eens en het leek me leuk om hem aan jullie te vragen.

    Gedichtendag.
    and yes, I cheated. 8D google loves me.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 13:12 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Gedichtendag.


    Not all those who wander are lost.

    -

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 13:12 ]


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.