• En opeens zat ik vol inspiratie. :Y)
    Ik heb een idee, maar vertel mij eens of het leuk is. XD Ik heb namelijk verschillende meningen nodig, teehee. Dit om mijn schrijfvaardigheid op te krikken én mijn originaliteit. ;D

    Niemand had het in de gaten. Iedereen was te druk bezig met oorlog voeren, zodat ik mijn kans kon grijpen. Mijn ideeën werden langzaam vastomlijnde plannen, die uiteindelijk in échte gebeurtenissen werden omgezet.
    De wereld was van mij.

    Het is het jaar 2100, een nieuw tijdperk begint. De wereld is compleet verwoest door de arrogante en egoïstische instelling van de mens. Op een dag vindt een jonge vrouw een verboden en gecensureerd boek over een man die ooit de wereld stevig in zijn tang had. Langzaam groeit het verlangen om het werk af te maken van de man die zo ver was gekomen, maar die de verkeerde inzichten en mensen om zich heen had. Beetje bij beetje krijgt de opgroeiende vrouw meer aanhangers, om eindelijk stabiliteit in de wereld te krijgen. Dit is het verhaal van een vrouwelijke dictator, vanuit haar perspectief.

    Een verhaal over haat, wraak en hebzucht.


    Is het wat? (bloos)

    Diary of a Dictator staat nu online!

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 21:18 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Riverfire schreef:
    Niet écht mijn favoriete genre en verhalen, maar ik vind het ZO origineel. Ik zou het misschien wel erop wagen bij dit verhaal... I like. ^^


    Intersectional feminist

    Doet me een beetje denken aan het boek Exodus, de schrijver weet ik niet meer, maar het idee lijkt er een beetje op. Overigens vind ik het wel origineel, zeker doen!

    Dit moet je echt doen. Heel origineel!


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Riverfire schreef:
    Niet écht mijn favoriete genre en verhalen, maar ik vind het ZO origineel. Ik zou het misschien wel erop wagen bij dit verhaal... I like. ^^

    Dit dus! Ik zou het zeker weten doen! (:

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 20:35 ]

    niet mijn stijl maak het is het waard te proberen ;D


    "What's the fun of making sence?"

    Taize schreef:
    Stiekem gaat dit over jouw ambitie he? ^^
    Ik vind het wel een leuk idee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rivendell schreef:
    Hahah, een vrouwelijke dictator, altijd al jouw droom geweest, right?(bloos)
    Het is wel originieel inderdaad, I'd say: Go for it. :3

    - kucht heel erg onopvallend -
    Hé, misschien is dit het begin van iets héél moois, zoals wereldoverheersing? (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Vluuv schreef:
    Ontzettend origineel! Ik vind dit soort verhalen altijd heel interessant om te lezen en het voorproefje klinkt al goed c:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Vluuv schreef:
    Ontzettend origineel! Ik vind dit soort verhalen altijd heel interessant om te lezen en het voorproefje klinkt al goed c:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Lijkt me wel wat -weer eens wat anders-


    Everything is great when you don't give a shit.

    Cherokees schreef:
    (...)
    - kucht heel erg onopvallend -
    Hé, misschien is dit het begin van iets héél moois, zoals wereldoverheersing? (wbw)


    Hahah, I'll join you anytime, but you already knew that.(pirate)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Riverfire schreef:
    Niet écht mijn favoriete genre en verhalen, maar ik vind het ZO origineel. Ik zou het misschien wel erop wagen bij dit verhaal... I like. ^^


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Rivendell schreef:
    (...)

    Hahah, I'll join you anytime, but you already knew that.(pirate)

    Mara en Annabeth: Dictators for life. :Y)
    We will rule your world, forever!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Heel origineel, en mij mag je ook wel waarschuwen zodra je begint :Y)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    dan moet je doen! kan je mij ook waarschuwen als je begint?


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.