• hee,
    ik maak sinds kort met mijn vriendin een fashion blog.
    we willen natuurlijk zo veel mogelijk volgers.
    we plaatsen zo veel mogelijk berichtjes en
    willen ook een account op youtube gaan maken.
    voor fashion and that stuff.
    zo misschien willen jullie onze blog volgen ofzo?
    dat zou erg leuk zijn, dit kan gewoon met je google account
    waar je ook je youtube account op kunt aansluiten
    hier is de blog:
    http://floordjurafashion.blogspot.com/

    moet je misschien even plakken en kopieren ofzo.
    x

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Probeer altijd hoofletters te typen. Dat mis ik een beetje, maar voor de rest valt hij wel mee.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 18:43 ]


    comfort in c h a o s

    Hoofdletters, die moeteen er altijd staan! Ik vind ook dat je achtergrondafbeelding de tekst in de linkerkolom onleesbaar maakt.


    Ex astris, sciencia

    je kunt daarover piekeren, maar je kunt ook gewoon de tekst waar het omgaat lezen -.-


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    dandelion schreef:
    je kunt daarover piekeren, maar je kunt ook gewoon de tekst waar het omgaat lezen -.-
    nou dit leest niet fijn.

    also, er is een algemeen blogspot topicwaar je dit kunt promoten.

    subforum: Multimedia -> Sticky: Accounts topics + Algemene topics


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    dandelion schreef:
    je kunt daarover piekeren, maar je kunt ook gewoon de tekst waar het omgaat lezen -.-

    Ze geven je alleen maar tips hoor, je hoeft dan niet meteen zo te reageren. Als je een blog schrijft moet je op z'n minst tegen een beetje kritiek kunnen.


    Alis volat propriis.

    Jullie moeten inderdaad wat meer om hoofdletters en interpunctie denken. En het is wel leuk als je over meer schrijft dan alleen nagellak ;P


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the