• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 27: Click till this one's filled.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 20:38 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Sorry stond te douchen, daarom duurde het zo lang. ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    Eens aangekomen ploft Michael meteen op de bank neer en blijft Mary op hetzelfde plekje als daarnet staan. Ik sluit de deur achter me, en neem Mary's hand in het voorbijlopen vast. Ik ga naast Michael zitten en trek Mary naast me neer. Opnieuw hangt er een begrafenissfeer. Plots merk ik dat ik Mary's hand nog vastheb en wanneer ik de mijne wil weghalen schuift haar mouw een stukje omhoog. Mijn oog valt op een paar krassen. Ik neem onmiddellijk haar pols vast en breng haar arm omhoog. Mat mijn andere hand schuif ik haar mouw omhoog.
    "Wat is dít?" vraag ik verontwaardigd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    Ik zucht tevreden wanneer Kyle zijn hoofd tegen het mijne laat aanleunen. Ik ril even wanneer hij zijn hand op de mijne legt. Normaal ben ik degene die in zijn positie zit, maar dit is ook best fijn, zelf even tegen iemand aangevleid zitten.
    Ik richt mijn aandacht half op de film en wrijf onbewust met mijn duim over Kyle's buik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Ik voel hem met zijn duim over mijn buik wrijven, en span een beetje aan, maar als snel ontspan ik weer en zak iets onderuit, "Teenage Dream." Fluister ik zachtjes zodat hij het alleen kan horen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    Ik kijk geschrokken op en trek mijn hand los.
    "Ik heb gisteravond een glas laten vallen, en me gesneden toen ik het wilde opruimen," zeg ik behendig.
    Ik heb het de hele avond lopen herhalen in mezelf, dus het komt eruit alsof het de normaalste zaak in de wereld is.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    Ik schrik op als Charlotte iets tegen Mary zegt. Mary antwoord. Ik sta op en schenk 3 glazen water in.
    "Hier." zeg ik en ik geef het aan de meisjes.
    "Doe alsof je thuis bent. Dat doe ik ook."
    Ik begin te lachen. Dat gaat trilt mijn mobiel weer. Onhandig open ik het sms-je van Donna.
    Ik heb iets heel bijzonders voor je. X
    Ik begin te lachen en druk de sms weg.
    "Donna komt vanavond. Vind je dat goed?" vraag ik aan Charlotte.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    "Teenage Dream," fluister Kyle plots in mijn hoor.
    Ondertussen is hij iets onderuit geschoven waardoor ik zelf ook ietwat makkelijker kan liggen. Ik kijk even glimlachend op en druk een kusje op zijn wang. Ik hou me een beetje in omwille van Lilly.

    Charlotte

    Geschrokken trekt ze haar hand los.
    "Ik heb gisteravond een glas laten vallen, en me gesneden toen ik het wilde opruimen," zegt ze dan.
    Ondertussen is Michael opgestaan en naar de keuken gelopen.
    "Aan je pols? Rechte sneetjes?" vraag ik ongelovig, ietwat kwaad. Ik smijt mezelf op haar en grijp nu ook haar andere pols vast om die te controleren. Kwaad laat ik hem los en spring recht. Ik ben zo kwaad dat ik even niks kan zeggen en blijf met mijn rug naar haar staan.
    "Donna komt vanavond. Vind je dat goed?" vraagt Michael die ondertussen weer is binnengekomen.
    Nee.
    Ik steek zwijgend mijn duim omhoog.
    Dan sla ik mijn hand voor mijn mond en voel de tranen komen. Ik draai me terug naar haar om en vraag,
    "Waarom?"

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 22:08 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Ik krijg een kusje op mijn wang van Irial waarna hij beter gaat liggen. Het is heel leuk dat Lilly er is, maar ook wel jammer. Niet dat ik haar weg wil hebben. Ik zucht, en zak weg in gedachten, nieteens de film meer volgend. Ik sluit mijn ogen even.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    Ik voel nu ook de tranen opkomen, en ik hoor Michael amper.
    "Ze noemde me vuile lesbo," fluister ik snikkend.
    Ik verberg mijn gezicht in mijn handen.
    "Ik had mijn moeder verteld dat ik je wilde opzoeken, en ze wilde weten waarom, na al die jaren. Uiteindelijk heb ik haar de waarheid verteld en heeft ze me er zo goed als uitgegooid."
    De tranen lopen over mijn wangen en ik ontwijk haar blik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Wanneer ik nog een keer opkijk naar Kyle merk ik dat hij zijn ogen gesloten heeft. Ik kriebel hem een beetje en zeg met een kinderlijk stemmetje,
    "Liefjuh, liefjuh, niet slaapeun."
    Lachend kijk ik hem aan.

    Charlotte

    Ik schrik wanneer Mary haar uitleg doet. Geschrokken kijk ik Michael aan, niet wetend wat ik moet doen.
    "Ze noemde me vuile lesbo, ik had mijn moeder verteld dat ik je wilde opzoeken, en ze wilde weten waarom, na al die jaren. Uiteindelijk heb ik haar de waarheid verteld en heeft ze me er zo goed als uitgegooid."
    Ik ga naast haar zitten en sla mijn armen om haar heen.
    "En je hebt naar haar geluisterd? Mimsy, komop, je gaat jezelf toch niet snijden omwille van haar? Dat lost niks op. I-ik wilde dat je het me gewoon eerder gezegd had, dan had je dit niet hoeven doen."
    Ik weet niet naar waar ik kijken moet, dus staar ik maar naar mijn benen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Ik lach wanneer hij me een beetje kriebelt en wanneer hij kinderlijk praat. "Hé? Wat?" Plaag ik en pak zijn hand weer vast. Mijn andere arm leg ik om hem heen.
    Leuk, omgekeerde wereld.
    Ik glimlach bij de gedacht.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    Ik snik even.
    "Soms is fysieke pijn beter dan mentale," zeg ik zacht, zowel regen haar als tegen mezelf.
    Ik veeg met de rug van mijn hand enkele tranen weg.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Hij moet lachen en neemt mijn hand vast.
    "Hé? Wat?" vraagt hij terwijl hij zijn vrije arm om me heen legt. Ik kruip zonder aarzelen nog wat dichter tegen hem aan.
    "Niet slapen," zeg ik nog een keer lachend.
    Zachtjes begin ik I don't want to miss a thing te zingen.

    Charlotte

    "Soms is fysieke pijn beter dan mentale," zegt ze zacht.
    Ongelovig kijk ik haar aan terwijl ze wat tranen wegveegt.
    "Nee, dat is het niet," zeg ik terwijl ik mijn blauwe plekken nog een keer toon. "Omdat je bij mentale pijn altijd geweldige mensen hebt die je willen helpen," zeg ik terwijl ik even naar Michael kijk en dan weer naar haar. "Fysieke pijn kunnen ze niet wegnemen, Mims."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ik wou dat het zo gemakkelijk is als jij het nu laat klinken," fluister ik zacht.
    Ik veeg de laatste tranen weg.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Awh." Zeg ik en druk een kusje op zijn kruin. "jij bent echt een schatje." Fluister ik en knijp even in zijn hand. Ik leg mijn hoofd weer tegen zijne aan en kijk richting de tv, alleen volgen die ik hetn iet echt. Mijn gedachten dwalen weer af nar Irial, en ik zucht verliefd.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Ich liebe dich 27.12.23