• © Copyright Dracy

Topic 27: Click till this one's filled.

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)

Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.

Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .

Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

[ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 20:38 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Charlotte

Ik heb er spijt van dat Michael zo snel zijn lippen van de mijne haalt.
    "Ik kan het je niet heel erg kwalijk nemen, het meeste niet. I-ik begrijp wel dat het voor jou moeilijk moet zijn."
    Maar dat is het voor mij ook.
    Ik krijg nog een kusje op mijn wang en leg mijn hand op datzelfde plaatsje wanneer hij opstaat.
    "Ga je zo mee naar mijn huis? Of moet je nog hier blijven?" vraagt hij dan.
    "Ik ga zo mee, maar ik moet vanavond wel werken. Ik wacht alleen nog even op Mary, als dat niet geeft. Ik had haar beloofd een goed woord voor haar te doen op mijn werk, en ik hou me ook aan mijn beloftes."
    Ik hoop ten zeerste dat hij zich mijn belofte aan hem nog herinnert. Één week om even te bekomen, en ik haal niks uit.
    Dan hoor ik Lilly vloeken en kijk even naar haar.
    "Gaat het wel met je? Zou je ook niet beter naar een dokter gaan?" vraag ik bezorgd.

[ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 17:57 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

(Omg Creepy!)

"Find peace in who and what you are." — Saphira

Lilly
    'Verdomme' mompel ik en wrijf even over mijn been. Ik ga even zitten en neem wat water. Het ging wel lekker met mij zo. Ik deed even mijn ogen dicht en deed mijn hoofd naar achter. Toen ik ze open wou doen was ik vergeten hoe. Na een tijdje wist ik het weer en deed ik ze openxD

Change is for weirdos ~ Niall Horan

(ik moet gaan ik kom om 7 uur terug niet verdergaan met maya andré tot ik terug ben, jij ook niet levi)

« The "earth" without "art" is just "eh." »

(ik zit vast op een bed, wat kan ik doen (puh) )

Mary

Ik bekijk mezelf in de spiegel. Het is zo verdomd moeilijk. Ik gris in mijn tas naar het mesje en twijfel even voor ik het over mijn pols laat krassen. Ik bijt op mijn lip, en steek het snel weg wanneer een verpleegster de toiletten binnenkomt. Ik glimlach naar haar en loop weer naar de wachtzaal.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

André

Ik kijk Levi aan, hij mompelde iets alleen het is onhoorbaar door dat ding voor zijn mond. "Gast, wat heb jij uitgehaalt..." Begin ik voorzichtig. "Soms kan ik je echt vermoorden wet je dat." Zeg ik hoofdschuddend en loop naar het bed toe.

Kyle

"Ja beetje. Ik ben wel welkom thuis." Zeg ik met een zwak glimlachtje. "Een zorg minder." Mompel ik half binnensmond. "Dank je." Zeg ik en geef hem een vluchtig kusje op zijn wang. Ik duw zijn arm van mijn nek vandaan en haak mijn arm door de zijne en loop richting buiten.

Ich liebe dich 27.12.23

Lilly
    Ik zie dat Mary terug komt en ik ga bij de rest staan. 'Gaan we naar huis of naar school of wat doen we' vraag ik even. WEet ik veel. Ik kon mijn gedachte er niet bij houden.

Michael
    "Prima." zeg ik en ik geef haar nog een kus.
    "Ik moet even Donna bellen." meld ik en ik loop naar de achterkant van de wachtkamer. Snel tik ik Donna's nummer in.
    "Met Donna!" hoor ik iemand enthousiast roepen.
    "Hey," zeg ik lachend.
    "Kan jij mijn auto even brengen?" vraag ik.
    "Tuurlijk, ik ben al weg." zegt de stem.
    "Pablo!" hoor ik dan.
    Ik begin te lachen en hang op. Snel loop ik weer naar Charlotte.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Irial

"Ja een beetje, ik ben wel welkom thuis. Een zorg minder, dankje."
    Ik krijg een kusje op mijn wang waarop hij mijn arm wegduwt. Ik wil net protesteren wanneer hij zijn arm door de mijne haakt. Met een grijns volg ik hem waar hij me ook mag heenbrengen.
    "Dat ben je bij mij ook nog steeds, welkom," zeg ik zacht.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Kyle

"Over dat, kan ik vanacht weer bij je slapen?" Ik trek hem naar een bankje buiten en ga erop zitten, ik trek hem ook naar beneden zodat hij ook zit. "Van mijn vader mag het, ik hoef dan alleen maar kleding voor morgen te halen thuis, en dan ben ik helemaal van jou." Zeg ik met een grijns.

Ich liebe dich 27.12.23

Levi

André kijkt me aan, "Gast, wat heb jij uitgehaald..." Begint André voorzichtig. "Soms kan ik je echt vermoorden weet je dat." Zegt hij hoofdschuddend en loop naar het bed toe. Ik rol met mijn ogen en kom toevallig met mijn gesap langs een horror film en er gilt een meisje. Ik grinnik

André

Typisch..

"Laat me je helpen, maar ga neit de boel bij en schreeuwen oké." Ik kijk hem waarschuwend aan. Ik loop dichter naar hem toe en maak met moeite het kapje vor zijn mond los. "Stil hé." Zeg ik nogmaals en duw het ding opzij.

Ich liebe dich 27.12.23

Charlotte

Wanneer ik Michael zie bellen haal ik ook mijn mobiel uit mijn zak en bel het nummer van mijn baas. Ik vraag hem of er vanavond nog iemand extra kan komen en leg de situatie in een notendop uit. Ik glimlach wanneer ik een postief antwoord krijg. Net wanneer ik ophang komt Mary weer binnen.
    "Santiago! Get your ass over here," roep ik met een glimlach.
    Ondertussen komt Michael terug naar me toe en ik gun hem dezelfde glimlach.
    Geduldig wacht ik tot Mary bij me is.
    "Heb je goede schoenen?" vraag ik met een grijns.

Irial

"Over dat, kan ik vannacht weer bij je slapen?" vraagt hij terwijl hij me naast zich op een bankje trekt. "Van mijn vader mag het, ik hoef dan alleen maar kleding voor morgen te halen thuis, en dan ben ik helemaal van jou."
    Zegt hij met een grijns.
    "Niet dat ik dat niet heel erg prettig zou vinden, zou je niet beter wat tijd je vader doorbrengen? Dit-," ik wijs even tussen hem en mij in, "valt hem vast ook niet erg makkelijk."

Lilly
    'nee joh waarom?' ik kijk haar niet begrijpend aan waarom doker. serieus ik volgde het even niet meer.

[ik ga zo. Nin.... omdat ik moet om 7 uur er zijn en om 8 uur start het 2de pas. het is voor de scholen waar ik heen wil en kan uit kiezen en voor mijn beroep]