let me introduce you too my new shoes !
Jup deze heb ik besteld en kijk hoe vet ze zijn!
Kan niet wachten tot ik ze heb !
Wie heeft nog meer leuke aanwinsten gehaald/gekocht/gekregen?
Nenuphar schreef: (...)
Ja, dat snap ik. Ik vind ze echt nice! Uch, crap. Heb ik weer. Kan ik ze ook gewoon op die site van ze bestellen of kan dat niet?
Ik heb geen idee, kan denk ik wel, heb er geen ervaring mee. Hij zit ook in Antwerpen (UrbanOutfitters) volgens mij, maar misschien is dat een beetje ver hahah
Ik heb geen idee, kan denk ik wel, heb er geen ervaring mee. Hij zit ook in Antwerpen (UrbanOutfitters) volgens mij, maar misschien is dat een beetje ver hahah
Haha, ik kijk nu op hun site. Gosh, in Antwerpen zit ook een school waar ik naartoe wil. Misschien moet ik daar maar naartoe verhuizen. :'D
Waaronder behoort deze schoenen eigk? Heels toch?
Nenuphar schreef:
(...) Haha, ik kijk nu op hun site. Gosh, in Antwerpen zit ook een school waar ik naartoe wil. Misschien moet ik daar maar naartoe verhuizen. :'D
Waaronder behoort deze schoenen eigk? Heels toch?
Sales en dan shoes, ik deed er ook even over om het te zoeken hahah
Nog niet echt veel, maar wanneer ik er op liep vond ik ze wel lekker lopen en ik vind een sleehak sowieso fijner lopen dan een normale hak.
Haha, ik heb dus werkelijk geen idee hoe een sleehak loopt. $: Ik heb daar nog nooit opgelopen, alleen op een 'normale hak'. Sorry trouwens, dat ik zoveel vragen stel.
Nenuphar schreef:
(...) Haha, ik heb dus werkelijk geen idee hoe een sleehak loopt. $: Ik heb daar nog nooit opgelopen, alleen op een 'normale hak'. Sorry trouwens, dat ik zoveel vragen stel.
Maakt niet uit hoor, en hmm, ik loop zelf niet vaak op hakken, maar hier kan ik wel goed op lopen. Misschien helpt dat? :'D Maar ze lopen in ieder geval wat stabieler, vind ik zelf.