• het is nu de laatste dag van 2010! wat gaan jullie vandaag doen?(krul)

    ik vanavond natuurlijk vuurwerk afsteken_O_

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 23:58 ]

    Ik ga zo slapen I guess 8D

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 23:58 ]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    In mijn bed liggen, huiswerk maken en ruzie met mijn ouders hebben, misschien moet ik ook nog van die rotklusjes doen,
    . Ik heb er zin in, joehoe


    Me so good.

    tijd van Q klopt denk k niet...

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 0:00 ]

    Ja ik denk dat ik zoo ook ga slapen. en vuurwerk afsteken doe ik pas na twaalven.. Dus pas in het nieuwe jaar. Zoals het hoort.


    Ivar Oosterloo.

    slapen en dan morgen veel huiswerk maken en daarna eten, met mensen dingen doen en dan is het 2011 O.o


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik ga slapen. Dan ga ik niks doen. En dan ga ik weer slapen :')
    Eventjes tussendoor naar het vuurwerk kijken.
    Wij gaan niks doen met Oud en nieuw(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik ga zo slapen, over een paar uur weer opstaan, eten, paar uurtjes werken, oliebollen eten, tv kijken, hopen dat ik iets win met de loterij ((cat)), dan nieuwjaar vieren I guess XD.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik moet rond 10 uur al opstaan dan al die huishouden doen, want mijn moeder en zus werken. Dan gaan we iets van 10 uur naar Limburg en daar oud en nieuw vieren..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Vervelen en met een kut gevoel het nieuwe jaar ingaan. Ik heb er zin in ..


    -

    Over twee uur ga ik slapen, lang slapen en dan opstaan en levenloze dingen doen :Y) En 's avonds komen mijn nonkel en tante en krijg ik een mysterieus kado =)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Godverdomme wat gaat die fucking tijd toch fucking snel, zeg!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Slapen, cadeautjes inpakken, douchen, naar Martine, mijn paard verzorgen, cadeautjes uitpakken, tv kijken/spelletjes spelen, buiten vuurwerk kijken, naar huis, slapen. Maar dat laatste is dan alweer in 2011, dat vanaf vuurwerk kijken :'D haha.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ga laat slapen en dan weer laat opstaan, heel de dag in men pyjama rondlopen en in de avond lekker eten, cadeautjes en ook weer laat gaan slapen en weer laat opstaan... Maar wanneer het van 2010 --> 2011 gaat ben ik wss wel online op twitter 'MeganBiebs_' en op Q (flower)
    Leuke topic btw :$


    I'm just beautiful me.

    Ik ga straks slapen, dan uitslapen, naar een vriendin toe om een spelletje te doen en lekker oliebollen eten en dan ga ik naar huis om vervolgens naar mijn tante te gaan en daar gaan we dan met heel de familie weer een spelletje doen en weer heel veel oliebollen eten en dan om 12 uur vuurwerk afsteken... :)


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    uitslapen en dan naar vrienden van mijn vader me doodvervelen. omringd door saaie volwassenen, mijn zusjes, en kleuters het jaar uit. GREAT FUN. niet dus.


    when I get older, I will be stronger, they'll call me freedom, just like a waving flag