• ---

    [ bericht aangepast op 29 mei 2015 - 12:09 ]


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Je bent gewoon fucking goed. Punt. En laat dat duidelijk zijn. Punt. Je hebt ongelofelijk veel talent. Punt.

    (duidelijk genoeg? Punt. Eigenlijk vraagteken, maar dat doet er niet toe. Punt. XD)


    help

    wauw!
    je bent niet tevreden over het rechteroog ^^ ik heb je afgeluisterd in annabeths gastenboek
    maar jij tekent echt kei prachtig, als ik een portret zou proberen te teken van Harry, daaneehm, dan komt het er echt heel erg anders uit te zien..
    Je moet er echt iets mee gaan doen ^^


    I'm not crazy, my reality is just different from yours

    ^
    Haha, dank je =D
    Of ik er iets mee ga doen? Nope, het blijft voor fun, maar ik vind het lief van je dat je me zo goed vind =)

    ENN... HIJ IS AF!^^


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Gosh, die is mooi geworden ;o


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    HOLY POTATOEE! Die is zooo mooi! Je moet hem naar Harry opsturen ^.^


    We're all mad here. You'll fit right in.

    *Jawdrop*


    Not all those who wander are lost.

    dafuq. Gewoon even geintresseerd enzo, als ik je een koekje geef, doe je dit ook als opdracht? ;p
    Ik vindt hem eeecht heeeel erg goed gelukt.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik wilde je pas nog gaan vragen of 'ie al af was en ineens zie ik 'm daar boven staan, wauw ik vind 'm echt mooi gelukt! En hij is zijn Jan Smit vergelijkingen ook wel verloren nu 'ie af is, super =D


    “Love is a contradiction.”

    Dankjewel allemaal =D
    @Winterwerp: ik doe alles voor koekjes! Maar hopelijk is je opdracht Zayn, Louis, Niall of Liam, want die ben ik van plan nog te gaan tekenen ;]
    @IWantID: haha, ik zou niet weten hoe. Dus ik post hem maar op Deviantart en Tumblr, wie weet krijg hij het via via nog te zien ='D


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Twitter?


    We're all mad here. You'll fit right in.

    ^'Right! Gosh, dat ik dat vergeten was ='D


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Smart :') Er zijn vast wel genoeg mensen die je willen helpen, zoals ik ^.^ *kijkt trots*


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Hmm... Nu ik hem zo vergelijk met de foto, zie ik dat zijn gezicht op de foto smaller is en zijn rechteroog is ook te donker, terwijl er helemaal geen schaduw over dat deel van zijn gezicht valt... Zijn neus is ook iets te licht vergeleken met zijn gezicht en er loopt van zijn neus een witte streep over zijn voorhoofd. *zoekt wanhopig achter meer minpuntjes* Nope, die zijn er niet XD Die andere zijn eigenlijk geen minpuntjes, het zijn zelfs perfecties, zo zie je dat het geen foto is. Moest hij helemaal perfect zijn zou je aan het opscheppen geweest zijn, dus die puntjes zorgen ervoor dat je geen ego krijgt. Conculsie: HIJ IS PERFECT!

    (Mijn leerkracht zei dat eens tegen me, toen ik op mijn Vormsel accordeon moest spelen en ik net op het einde een foutje had gespeeld, dan zei ze dat ik het net nog goed gemaakt had op het einde, omdat ik anders aan het opscheppen zou geweest zijn XD)

    Anyways, ik zeg het nog maar eens: JE BENT UBERSUPERMEGAONGELOFELIJK GOED!


    help

    Wat voor potloden heb je daarvoor gebruikt? Gewoon verschillende diktes of wat? Het is namelijk echt super goed! Ik ben zelf ook bezig met realistische portretten, maar die zijn nog lang niet zo goed als die van jou.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Eledhel schreef:
    Wow, I love it ^^


    Tell me about it, stud.