• ---

    [ bericht aangepast op 29 mei 2015 - 12:09 ]


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    @Annabeth: Woah, wat een reactie en ik mag jouw leerkracht wel! Hij heeft echt gelijk. Als Harry precies leek op de foto, dan was het niet meer mijn tekening, maar gewoon een kopie. Me Gusta! =D

    @Gumi: jep, gewone potloden van verschillende diktes. Ze zijn van 'Bruynzeel -sakura', die tekenen wel iets donkerder, maar dat vind ik juist fijn! En ook een tekenaar? Super leuk! Blijven oefenen, mijn eerste portretten waren echt schandalig slecht, uiteindelijk lukt het wel =)

    @Thankful: =D

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 18:12 ]


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    *zij, het was een lerares XD


    help

    Btw, ik gebruik ook altijd bruynzeel, maar alleen als ik met kleurtjes werk let zwart en wit gebruik ik altijd Bic en een merk dat ik niet ken... XD


    help

    Hij is echt freaking mooi geworden. Likes it Loves it (A)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    wow! dit is echt prachtig! ;o


    effort never betrays you

    Same as everyone above ^^


    help

    Als ik wat ouder ben ga ik hem proberen na te tekenen... Ik vind het altijd makkelijker als ik van een tekening moet overtekenen XD


    help

    die tekening is egt supermooi, hoe kan je daar nou niet helemaal tevreden zijn??
    ik kan niet een met schaduw in 3D tekenen...


    You never know what you've got, untill you clean your room.

    prachtig meisje. je kan zot goed tekenen!! en btw i love your story!!!! (H)(H)(H)

    Wooow! Ik zie echt dat mensen hier talent hebben met het tekenen van beroemdheden! Echt jaloers dat jullie het zo goed kunnen!(Y)(H)