• ---

    [ bericht aangepast op 29 mei 2015 - 12:09 ]


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Teach me how to draw the freakin hair >.>


    I live for the applause, you will die for it.

    Holy fuck, ik dacht eerst dat het Jan Smit was, hahahaha. Maar wel erg mooi gedaan!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Knaphooor:D


    26 - 02 - '16

    Ah, wat lief allemaal, dankjulliewel =D

    Ik ben begonnen met een beetje meten van de omtrek van zijn gezicht, ogen, mond en neus.
    Met echt gedetailleerd tekenen ben ik met zijn ogen begonnen (zijn linkeroog om precies te zijn).

    @Hyena: Ehm... ik zou het je graag willen leren, maar helaas is het vooral heel veel geduld hebben en goed kijken naar de schaduwen^^
    Voor dat kleine stukje haar ben ik vijf uur in de weer geweest (ja, echt, VIJF UUR!)

    @Pendule: sowwy, op het moment niet. Ik ben van plan alle jongens van 1D te tekenen en dat houdt me wel even bezig, denk ik zo!

    (en NEEEE, niet Jan Smit *pakt tekening d'r bij en gaat hier en daar wat veranderen* -haha)

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 15:54 ]


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Melian schreef:
    Ah, wat lief allemaal, dankjulliewel =D

    Ik ben begonnen met een beetje meten van de omtrek van zijn gezicht, ogen, mond en neus.
    Met echt gedetailleerd tekenen ben ik met zijn ogen begonnen (zijn linkeroog om precies te zijn).

    @Hyena: Ehm... ik zou het je graag willen leren, maar helaas is het vooral heel veel geduld hebben en goed kijken naar de schaduwen^^
    Voor dat kleine stukje haar ben ik vijf uur in de weer geweest (ja, echt, VIJF UUR!)

    @Pendule: sowwy, op het moment niet. Ik ben van plan alle jongens van 1D te tekenen en dat houdt me wel even bezig, denk ik zo!

    (en NEEEE, niet Jan Smit *pakt tekening d'r bij en gaat hier en daar wat veranderen* -haha)
    Oki. Geen probleem. Ik vind namelijk dat je heel mooi kunt tekenen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wauw, prachtige tekening ! ;o


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Ik wou dat ik dat ook kon.. Hoeveel moet ik je per uur betalen?


    Death is a promise

    wow, dat haar is echt vet mooi ö


    dude, i can move my toes

    Ik zat van tevoren al een paar reacties te bedenken die ik kon zeggen, omdat ik wel iets leuks had verwacht.
    Maar toen zag ik dit, en toen viel ik stil.
    WOW.
    Just wow. Wat kan jij tekenen! Echt supergoed! Het lijkt gewoon ook nog! En ook heel echt, niet een cartoonpoppetje, ik vind het echt zo knap!
    Bij mij komen er altijd alleen maar van die rare harkpoppetjes uit, verder kom ik niet (:
    Maar echt, supermooi!
    Xxx


    When life gives you a 100 reasons to cry, show life you've got a 1000 reasons to smile.

    Hij is wel mooi, maar volgens mij kloppen de ogen niet echt


    Ex astris, sciencia

    Wauw, ik kan gewoon niet geloven dat jij dat zelf hebt getekend. Echt zóoo goed.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Op de onderste foto lijkt zijn gezicht op Jan Smit, maar hij is wel cool!

    Haha, Gosh, Jan Smit sluipt er bij iedereen in. Goed, ik ga wat grondige veranderingen aanbrengen (hoe durft Smittie op mijn Harry te lijken).

    Over zijn ogen. Klopt, zijn linkeroog heeft een raar boogje erin, maar zijn ogen zijn wel zo schuin en samengeknepen (of mijn afmetingen van drie uur falen heel erg).

    Voor de rest: thankies you guys! =D

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 17:49 ]


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Geniusferb schreef:
    Jij gaat mij tekenles geven! Dat je het even weet.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    OMG oké je moet me neit zo jaloers maken, dat is gemeen! serieus je kan zo goed schrijven en dan ook nog eens zo geweldig schrijven, ik wil jou zijn;)
    serieus die tekening is gewoon zo mooi! Echt super!


    I can't be no superman, but for you I'll be superhuman:)