• Hoi mensen,

    Ik heb net, nouja, gecamd met iemand die ik toevallig heel leuk vind. Ik merk gewoon dat ik - als hij ergens om lachte ofzo - echt helemaal rood werd. En om het nog even erger te maken, had ik licht van achter.
    Ik voel me zó stom nu! Hij zegt dat ik minder pessimistisch moet denken en dat hij me nog steeds leuk vindt, maar het blijft raar als je iemand zo ziet. Ik ben meer iemand die het leuker vindt om iemand anders in het echt te zien, ook al ken ik de persoon in kwestie. Ik ben gewoon steeds bang dat ik er raar uit zie.
    Wie herkent dit?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Soms :'). Maar meestal heb ik de webcam alleen aan bij mijn vriend, als we skypen. Hij weet al laaang hoe raar en dom ik soms kan doen en hoe vreemd ik er soms uit zie, of dat mn haar soms raar zit etc. dusja dat scheelt wel. Maar soms voel ik me dan nog steeds wel stom :')


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Inviolable schreef:
    Soms :'). Maar meestal heb ik de webcam alleen aan bij mijn vriend, als we skypen. Hij weet al laaang hoe raar en dom ik soms kan doen en hoe vreemd ik er soms uit zie, of dat mn haar soms raar zit etc. dusja dat scheelt wel. Maar soms voel ik me dan nog steeds wel stom :')


    Haha, ja. Hij heeft me net geholpen toen mijn camera (canon EOS 450D) tegen me begon te werken. En hij zei dat hij me nog steeds leuk vond :3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Tsjaa ik ken het. Mijn webcam faalt nogal vaak.
    En so what dat je rood werd?! Hij gaat je er echt niet minder leuk door vinden ofzo. Als iemand om mij rood zou worden, zou ik het alleen maar schattig vinden.

    REDHEADSROCK schreef:
    (...)

    Haha, ja. Hij heeft me net geholpen toen mijn camera (canon EOS 450D) tegen me begon te werken. En hij zei dat hij me nog steeds leuk vond :3


    Dat is dan wel echt lieef :3! En webcams vervormen vaak wel een beetje of de kleur van je gezicht etc :').


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Authors schreef:
    Ahw, maak je niet zo druk. Die persoon zal ook vast doorhebben dat de webcam je er anders laat uitzien (:

    Ik vergeet altijd dat ik aan het cammen ben en ik praat vaak tegen mezelf, dus je bent niet de enige wie zich wel eens schaamt tijdens het cammen :'D.
    Jij had btw toch al een vriend?


    i put the fun in funeral

    ALTERMOON schreef:
    Ik vergeet altijd dat ik aan het cammen ben en ik praat vaak tegen mezelf, dus je bent niet de enige wie zich wel eens schaamt tijdens het cammen :'D.
    Jij had btw toch al een vriend?


    Dat heb ik uitgemaakt. "Ik ben te oud, ik ben te oud, ik ben te oud" begon me de keel uit te komen en hij boorde zichzelf de grond in. Terwijl ik hem vaak genoeg zei dat ik hem leuk vond voor wie hij was.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Daarom cam ik alleen met vriendinnen en niet met jongens die ik leuk vind. Vooral omdat mijn cam in mijn laptop is gebouwd ziet het er soms te vaag uit -,-'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik zie er via de cam juist beter uit dan in het echt.(no_chears)


    everything, in time

    Chroniqueur schreef:
    Me. :Y) Webcams mogen mij niet, dus mag ik hun ook niet.


    mijn haar zit dan door de war, mijn ogen zien er moe uit, het lijkt of ik dood ben


    you make everything seem so possible <3

    Eigenlijk niet, maar dat kan komen omdat ik nu wel gewend ben te falen in de nabijheid van jongens (die ik leuk zou kunnen vinden) dat ik d'r nu compleet ongevoelig voor ben :'].
    Collegezaal Saxion:
    Aantrekkelijke/vriendelijke jongen komt voorbij lopen en neemt plaats op de rij voor me: 'Hoi lui.'
    Twee klasgenoten die naast me zitten: 'Hoi.'
    Ik: 'Wie's dat?'
    Trololol.
    Naja, webcams heb ik sowieso nooit aan.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 21:05 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    Eigenlijk niet, maar dat kan komen omdat ik nu wel gewend ben te falen in de nabijheid van jongens (die ik leuk zou kunnen vinden) dat ik d'r nu compleet ongevoelig voor ben :'].
    Collegezaal Saxion:
    Aantrekkelijke/vriendelijke jongen komt voorbij lopen en neemt plaats op de rij voor me: 'Hoi lui.'
    Twee klasgenoten die naast me zitten: 'Hoi.'
    Ik: 'Wie's dat?'
    Trololol.


    Ik faalde echt zwaar. Ik matchte zijn haarkleur bijna D:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Humble schreef:
    Ik zie er via de cam juist beter uit dan in het echt.(no_chears)


    hehe, dacht dat ik de enigste was


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik maak me daar echt geen zorgen om. Ik cam sowieso al niet vaak en als ik het doe is het met mijn vriend, waarvan ik weet dat hij toch wel van me houdt wat ik ook doe of hoe ik er uit zie, of met vrienden die me echt niet beoordelen om hoe ik er uit zie in een vierkantje van 5 bij 5 cm ofzo.
    Wat meer zekerheid mag wel hoor, zeker als hij het je al zegt. :)

    REDHEADSROCK schreef:
    (...)

    Ik faalde echt zwaar. Ik matchte zijn haarkleur bijna D:


    Vandaar je username (wbw)
    Maar blijkbaar vond hij dat rode kleurtje bij jou dus wel leuk. (:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 21:09 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.