• Normaal gesproken vind ik Gomez haar haren echt mooi, maar door die kleuren erdoorheen, vind ik het gewoon echt lelijk geworden..
    En nee ik ben geen Selena fan, maar je moet toch toegeven dat dit gewoon niet mooi is.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 15:49 ]


    To infinity and beyond •

    xGuitarHerox schreef:
    ...
    ik neem niet eens de moeite om naar dat haar te kijken weet je
    het boeit me geen FUCK wat de sterren doen en aan dit soort topics heb ik een nog ergere hekel


    _O__O__O_


    26 - 02 - '16

    ik vind dat kleuren in haren alleen bij Avril goed staat.


    -

    SmileLullaby schreef:
    ik vind dat kleuren in haren alleen bij Avril goed staat.


    Ik ook.


    26 - 02 - '16

    Het ligt ook aan de foto, want iemand heeft de foto's zo'n lelijke afgezaagde lichte schijn gegeven.
    Ik vind haar haren gewoon... haren


    Today will be Girl's Day party with you~

    JUKEB0X schreef:
    Wat ze aanheeft is ook lelijk. Selena is echt een mooi meisje, maar ze heeft geen stijl.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Wat heeft ze aan? :S


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik vind het awesome, en echt mooi! Zomer '10 had ik ook roze ingebrande extentions. Maar iedereen zijn eigen mening, right? c;

    itsJuly schreef:
    Ik vind het awesome, en echt mooi! Zomer '10 had ik ook roze ingebrande extentions. Maar iedereen zijn eigen mening, right? c;


    yup


    -

    Tomlinson schreef:
    Ik vind het wel leuk, maar nuja het boeit me niet echt. Van mij mag ze haar haar even goed knalroze me groene bollen verven, ik lig er niet van wakker (:


    Not all those who wander are lost.

    I don't really care..


    I love you Tim

    Ik vind het niet lelijk...
    Ik vind het wel mooi zo één of twee lokken kleur in je haar. Zoals Avril Lavigne, vind ik mooi.
    Zelf heb ik ook 2 knalrode lokken in mijn haar. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind die trui raarder dan haar haar (cat)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik vind het ook niet echt mooi maar zij moet ermee rond lopen en die kleren van d'r, sorry hoor maar het lijkt net alsof ze die trui te heet heeft gewassen of heb ik iets gemist op mode gebeid


    Physics is awesome

    Ik denk dat het er wel leuk uitziet als ze haar haar los heeft. Ben trouwens geen fan.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    ach, als zij het maar leuk vindt