• Noiva heeft besloten om vanuit Portugal weg te gaan omte studeren in Engeland, Londen. De opleiding die ze doet kost vrij veel geld en ze zoekt een bijbaantje in Milkshake City, ergens waar de fans van zogenaamde band 'One Direction' steeds meer en meer worden. Plotseling krijgt ze de opdracht om stage te gaan lopen bij een fotoshoot van de band. Ze ziet er vreselijk tegenop en als ze daar aankomt en vindt ze ze maar rijke snollen. Ze wil niks met ze te maken hebben. Maar wat als Harry zijn zinnen op haar laat vallen?



    Nu zoek ik dus rollen. (:

    | Meisje dat Noiva ontmoet tijdens haar reis naar Londen.
    | GF van Niall/Louis/Liam/Zayn. Dit worden er één of twee.
    | Een paar jongens/meiden die bij haar op school zitten.
    | Haar stagebegeleider.
    | Het meisje waarmee ze de stage doet.
    | Collega's bij Milkshakecity.
    | Een fan van 1D die ze ontmoet.

    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledigenaam:
    Land van afkomst: Niet allemaal Spanje/Amerika etc.
    Karakter:
    Uiterlijk: Een bekend persoon. Geen Naya Rivera.
    Hobby's:
    Opleiding:
    Familie:
    Extra:
    Titel?:
    Mag ik je waarschuwen:

    Alvast thanks! x

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 16:26 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Waaaaaauw awesome, thaaaaaanks! Heb je er niet nog bepaalde nodig, die nog niet ingevuld zijn? (: - verveel me haha.


    Noo, not really. Ik heb alles wat ik nog nodig had opgevuld met andere rollen. (: Je mag nog wel een fan invullen als je wilt. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Riverfire schreef:
    (...)

    Noo, not really. Ik heb alles wat ik nog nodig had opgevuld met andere rollen. (: Je mag nog wel een fan invullen als je wilt. (:


    Gheheeee okeee! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Fan
    Voornaam: Sammie. Dit is echter niet haar echte naam, Samantha is dat. Maar ze wordt veel Sammie of Sam genoemd, ze heeft niks met Samantha.
    Achternaam: Hudson.
    Volledigenaam: Samantha Claire Hudson.
    Land van afkomst: Sammie is een Britse gewoon honderd procent. Ze is echter wel geboren in Liverpool, niet in London. Ze studeert nu in London en vindt het geweldig om met twee van haar beste vriendinnen op kamers te wonen, ookal belt haar moeder haar nog elke week. Deze twee vriendinnen zijn Frankie Delgado en Heather Paige.
    Karakter: Sammie is een heel rustig meisje, dat erg kritisch tegenover zichzelf is en het liefste geen fouten wil maken. Dit is zo omdat haar ouders alle twee groots gepresteerd hebben en ook haar oudere zus. Ze voelt de druk, waarvan haar ouders zeggen dat die er totaal niet is, maar dat is het wel. Sammie is een heel intelligent meisje en dat kan je ook duidelijk merken. De jongens praten meestal met van die halve, rare woorden en Sammie's woordenschat is echt ontzettend breed. Daarnaast is ze altijd degene die met slimme oplossingen komt en ze kan vrij goed bemiddelen bij ruzies. Hetgene waar ze minder goed in is, is het praten met jongens die ze leuk vindt. Ze wordt dan helemaal zenuwachtig en krijgt er geen woord meer uit. Dat vindt ze echt heel erg vervelend. Voor de rest is Sammie snel bang en zeker bij ruzies, probeert ze altijd iedereen tevreden te houden. Erg grappig is ze niet, want ze heeft een eigen smaak van humor waar velen dan niet om moeten lachen, omdat ze de lol er niet van snappen. Sammie is wel heel erg ambitieus en dit samen met die druk die ze altijd voelt, gaat ze echt voor dingen en heeft ze nu al heel haar toekomst uitgestippeld.
    Uiterlijk:


          Sarah Hyland.
    Hobby's: Wat niet veel mensen weten, is dat Sammie werkelijk heel goed kan tekenen en dit doet ze dan ook erg graag. Ze vertelt het liever niet aan teveel mensen, omdat ze best wel tekeningen maakt die veel met haarzelf en haar blik op de wereld te maken hebben. Ze doet verder geen sport.
    Opleiding: Sammie studeert Spaans, om Spaans lerares te worden.
    Familie: Sammie is opgegroeid in de Hudson familie, waar alles vaak draait om prestaties. Zo is haar vader tandarts en verdient vrij veel. Haar moeder is modeontwerpster en doet het daar ook goed in. Ze heeft een oudere zus Camille van vierentwintig, wie op haar viertiende al een boek geschreven had. Daarnaast heeft ze nog een oudere zus Sharon van twintig, wie beginnend model is. Sharon heeft ook nog een tweelingbroer, Cory. Hij zit in het landelijke team van het engelse voetbal, tenminsten het jeugdteam.


    Big girls cry when their hearts are breaking