• Breaking dawn!

    Ik wou er helemaal niet naartoe, maarja aangezien ik alle delen tot nu toe heb gezien dacht ik dan moet ik ook alle hebben gezien. x'D nou, wat een kutfilm. Ik vind het serieus zó sneu voor Jacob dat Bella niet voor hem kiest, hij is gewoon VEEL beter! en toen jacob moest huilen, nou nou de hele zaal vol team jacob fangirls zat te huilen. xD en al die team edward vet yes roepen.. er waren echt extreme fangirls die ruzie gingen maken om wie er nou beter was.. nou ik sta aan de kant van jacob, want hij is kanp. :'D Maar goed, jesus christ wat was die bevalling van bella VIES. Ik had geen eetlust meer trololol ~ en waaaarom is jacob nou met renesmee ge imprint, ofzo. D: slechte verhaallijn ooit! maar goed, ik vind deze soundtracks echt prachtig van de film:




    en natuurlijk:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    was het bij mij maar zo.
    ik ging het met een vriendin kijken, die me telkens kneep als iemand shirtless was.
    ik ben ook team jacob.
    vond het als sinds het begin rot voor hem.


    -

    Lol, ik vond die bevalling echt onwijs ranzig. Het werd opeens een soort slechte horror film. :'D
    Ik ben ook voor Jacob, maar ik vind Renesmee leuker voor hem dan die saaie Bella. That's why I still like it. ^^


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vind het echt een slechte film. Ook al ben ik echt fan van de boeken, ik vind de films gewoon zo slecht.


    To infinity and beyond •

    Ik vond die bevalling wel meevallen eigenlijk.
    Als je ziet hoe het in het boek beschreven wordt..


    Tell me about it, stud.

    Woodcroft schreef:
    Lol, ik vond die bevalling echt onwijs ranzig. Het werd opeens een soort slechte horror film. :'D
    Ik ben ook voor Jacob, maar ik vind Renesmee leuker voor hem dan die saaie Bella. That's why I still like it. ^^

    Ja inderdaad! ineens dat mes in haar buik jesus! Net een horror film ja.

    @zaynholic, ik vind het juist andersom haha. :')


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Haha. Ik moet hem ook nog zien. Nou, ik kijk er niet naar uit.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Pfff, hetzelfde bij mij. Al die kinderen met wie ik ging zaten zo van: "OMG JACOB JACOB JACOB!". Ik had zin om iedereen te gaan avada kedavra'en :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Thankful schreef:
    Ik vond die bevalling wel meevallen eigenlijk.
    Als je ziet hoe het in het boek beschreven wordt..


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis