• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 24: You know the rule.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 12:43 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Aiden


    ''OHw.. het spijt me'' zeg k troostend. ''Well, nu hebben we allebei niemand'' zeg ik dom. Ik kan mezelf wel voor me kop slaan door de opmerking, maar ik blijf lachen.

    Irial

    Kyle draait mijn gezicht weer naar zich toe en kust me opnieuw. Dit keer til ik hem wel op en zet hem op een tafeltje. Ik laat mijn handen over zijn zij glijden. Af en toe bijt ik zacht op zijn lip.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik laat het liedje meteen overvloeien in een ander.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    "Charlot!" roep ik hard als ze weg loopt. Ik ren achter haar aan.
    "Het spijt me." zeg ik zachtjes.
    "Ik ben alleen zo bang. Bang dat het het zelfde wordt als met Donna. Ik wil niet bedrogen worden. Ik wil een echte relatie." zeg ik nog zachter.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Amy


    Ik zie wat ze nu aan het doen zijn. ''Oké, dit gaat me te ver'' zeg ik mezelf en ik loop lachend weg.

    Donna
    "Ja.." zeg ik zachtjes.
    "Helemaal alleen."
    Ik probeer te glimlachen maar ik krijg het niet voorelkaar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Hij tilt me op en zet me op een tafeltje, zijn handen laat hij naar mijn zij gaan. Hij bijt af en toe op mijn lip. "Echt stout." Grinnik en en trek hem nog strakker tegen me aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Aiden


    ''Kom op'' zeg ik en ik geef haar een zachte schouder klop. ''Maarja, zullen we naar buiten?'' vraag ik. Om even een frisse neus te halen.

    Donna
    Ik knik instemmend en ik pak hem bij zijn arm.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Ik hoor hem achter me aan komen.
    "Het spijt me," zegt hij zacht. Kwaad blijf ik met mijn rug naar hem toe staan.
    "Ik ben alleen zo bang. Bang dat het het zelfde wordt als met Donna. Ik wil niet bedrogen worden. Ik wil een echte relatie."
    Ik plof op het gras neer bij het horen van die woorden en wacht tot hij naast me komt zitten.
    "Ik ben niet verliefd, Michael," zeg ik zacht. "Ik had het kunnen zijn had je me dat meteen gezegd. Ik voel iets, nee veel meer dan je voor lust maar ik kan er geen label op kleven," geef ik eerlijk toe. "En ik lig even in de knoop met mezelf," zeg ik terwijl ik een hand op zijn wang leg in de hoop dat ik zonet zijn hart niet gebroken heb.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aiden


    Als Donna mijn arm pakt, schiet er een raar gevoel door me hee. Maar ik negeer het, en we lopen naar buiten.

    Irial

    "Echt stout," grinnikt Kyle waarop hij me nog dichter tegen zich aantrekt.
    "Hou ik wel van," fluister ik grijnzend tegen zijn lippen aan.
    Ik leg mijn hand op zijn wang en kus hem opnieuw.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    "Hou ik wel van." Grijnst hij tegen mijn lippen aan. Hij legt een hand op mijn wang en kust me weer. Ik laat een hand naar zijn onderrug zakken. En trek hem dichter tegen me aan. "You're not alone." Grinnik ik en bijt even in zijn lip


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Mensen, ik ga morgen weer reageren enz]


    26 - 02 - '16

    [byyye]