• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 24: You know the rule.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 12:43 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [@Bailas: Mary is er al.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    Ik hoor Mary van buiten roepen en zak tegen de muur neer. Dan komt Donna binnen.
    "Wat is er?" vraagt ze terwijl ze een arm om me heen slaat.
    "Dat zou ik ook willen weten," antwoord ik zacht terwijl ik wat tranen weg veeg. "Ik snap niet waarom hij plots zo boos werd. Als ik iets verkeerds gedaan heb of doe kan hij dat toch gewoon zeggen?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Jaloers kijk ik mary en heidi na. Ik kijk even naar quince. Daarna volg ik. Mary en heidi met mijn ogen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Varanderd]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Ik word zowat omvergelopen door Donna en merk dat Charlie niet eens antwoordt. Ik stampvoet en loop naar buiten. Als die klootzak ooit nog een poot naar me uitsteekt, zal hij het geweten hebben.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bailas schreef:
    [Varanderd]


    [ik zie niets veranderd?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Heidi
    Ik zie Donna en Charlotte binnen tegen een muur zitten. 'Hé, gaat het wel?' vraag ik aan Charlotte. Mary ben ik inmiddels al uit het oog verloren, ze liep ook zo snel.

    Quincy
    Ik zie dat Heidi naar binnen loopt. Lilly staart haar na. Ik pak een appel en neem er een grote hap uit, terwijl ik naar niets in het bijzonder kijk.


    26 - 02 - '16

    Lilly
    Ik probeer te volgen waar hetbgesprok over gaat. Ik merk dat ik half begin te dromen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Ik negeer het blonde meisje dat binnen komt en wrijf over Charlotte's rug.
    "Ik mocht nooit bij hem thuis komen." zeg ik zachtjes.
    "Ze vonden me een 'vieze buitenlander'. Ik was vreemd opgevoed, nou ja anders. Het is speciaal dat meisjes bij Michael mogen komen. Zijn ouders zijn best gelovig. In eerst instantie merk je dat niet maar achter je rug praten ze lelijk over je. Het is bijzonder voor Michael." vertel ik haar.
    "Het is erg belangrijk voor hem." zeg ik.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 20:59 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Bijna automatisch loop ik naar het Glee-lokaal en zet me aan de piano. Ik sluit mijn ogen en laat mijn vingers over de toetsen glijden. Zacht huilend begin ik Goodbye te spelen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    Ik glimlach even naar Heidi wanneer ze binnenkomt terwijl ik naar Donna luister.
    "God," zeg ik terwijl ik mijn hoofd in mijn handen verberg. "Ik ben vanochtend zomaar weg gegaan." Ik schud mijn hoofd in ongeloof. "Maar hoe kan ik dat weten als niemand iets zegt? Ik deed het heus niet met opzet."
    Ik sla mijn armen om Donna heen, als troost, als bedankje om wat ze net zei.
    "Voor wat het waard is, ik vind je geen 'vieze buitenlander'. Dank je."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Is Irial dood?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna
    Er komen tranen in mijn ogen als ze zegt dat ik geen 'vieze buitenlander' ben.
    "Dank je" zeg ik zachtjes.
    "Wat is er met Mary? Ze lijkt niet echt blij dat jij iets met Michael hebt."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [probebly xD]

    Irial

    "Jij krijgt straf vanavond," zegt Kyle.
    "Beloof je dat?" vraag ik lachend.
    Ik sla even op zijn kont en zet hem neer wanneer we terug bij Quincy en Lilly zijn.
    "Ho, waar is iedereen?" vraag ik verbaasd.

    Charlotte

    "Wat is er met Mary? Ze lijkt niet echt blij dat jij iets met Michael hebt," vraagt Donna plots. Ik voel opnieuw tranen opkomen.
    "We hebben elkaar zo lang moeten missen, ik snap wel dat ze me even voor zich alleen wil. Ik heb trouwens niks met Michael, behalve vriendschap met wat voordelen," zeg ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.