• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 24: You know the rule.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 12:43 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Kyle draait zich lachend om en roept,
    "Niet zo snel!"
    Ik kijk hem grijnzend aan wanneer hij tevergeefs nog wat sneller gaat lopen. Met gemak haal ik hem in. Ik wil mijn armen om hem heen slaan maar door de snelheid belanden we beiden in het gras. Lachend ga ik recht staan, help hem recht en sla hem over mijn schouder om hem mee te nemen naar de anderen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    "Het is wat jij wilt." zeg ik tegen Charlotte.
    "Maar je kan niet in en uit lopen wanneer je wilt. Mijn familie moet op de hoogte zijn. Ik heb ze zover kunnen krijgen dat je überhaupt bij mij mag logeren voor een tijdje." Ik houd op en kijk naar Mary.
    Zij verpest alles. Ik draai me om naar Donna.
    "Ga je mee?" vraag ik aan haar en ik sleep haar mee voordat ze kan antwoorden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Hij pakt me vast maar we vallen in het gras, hij krabbelt overeind en helpt mij ook, waarna hij me over zijn schouder gooit en me mee neemt. "Irial!" Zeg ik lachend terwijl ik op zijn rug sla. "Amy!" Zeg ik naar haar als ik haar zie.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Amy


    Ik grijns als ik zie wat Irial en Kyle doen. ''Wat zeg je?'' vraag ik plagerig. Alsof ik hem niet hoor.

    Charlotte

    "Hé!" roep ik hem achterna. Ik ren om hem in te halen en ga voor zijn neus staan. "Kan je dat niet gewoon zeggen? Ik ben niet zo'n onmens dat ik dat niet zou begrijpen. Had je het gewoon gevraagd was ik wel een andere keer naar Mary gegaan. En ik apprecieer heus wat je voor me doet, ik kan niet zeggen wat het voor me betekent. Je hoeft niet zo bot te doen."
    Wanneer ik tranen in mijn ogen voel komen draai ik me om en wandel naar binnen. Zo snel als ik kan ga ik de meidenwc's binnen waar ik wat water laat lopen en mijn gezicht even nat maak.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Wat zeg je?" Vraagt ze plagerig. Ik grom, naar haar. "Not Fair!" Lach ik.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    Kwaad sta ik op en loop Charlie achterna.
    "Zie je nu wat je gedaan hebt, zak," snauw ik tegen Michael in het voorbijlopen. Ik versnel mijn pas en zie haar nog net de meisjeswc's inlopen.
    "Charlie?" roep ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Irial!" lacht Kyle terwijl hij op mijn rug slaat.
    "Amy!" hoor ik hem vervolgens roepen.
    Ik draai me even om en zwaai grijnzend naar Amy waarop ik gewoon weer verder loop.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Amy



    Ik schiet in de lach. ''Neem hem maar mee, Iri!'' lach ik.

    Kyle

    "Jij krijgt straf vanavond." Zeg ik tegen Irial. En laat me gewoon medragen naar de rest, ik zwaai nog even naar Amy en glimlach.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik zie amy er bij komen maar ik kan niet wegkijken van heidi

    [ik kan geen vetgedrukt doen en ben slomer op ipad


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy


    ''Succes Kyle!''zeg ik lachend terug. En ik richt me weer op mijn eten.

    Michael
    Ik kijk Charlotte verbaast aan. Wat denkt ze wel. Zomaar verdwijnen in de ochtend zonder mijn familie gedag te zeggen.
    "Ga jij even achter haar aan." fluister ik in Donna oor. Ze knikt braaf en loopt de wc in.

    Donna
    Ik loop naar Charlotte toe.
    "Wat is er?" vraag ik aan Charlotte en ik kijk haar vragend aan.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 20:53 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ ik verwaarloos Aiden een beetje xD :$]

    Quincy
    Ik merk dat ik trek krijg en strek mijn handen uit naar mijn tas. Ik kan er net niet bij omdat Heidi op mijn schoot zit. 'Ik kan zo niet bij mijn eten' zeg ik op een zeurderig toontje tegen Heidi.

    Heidi
    'Ik kan zo niet bij mijn eten' hoor ik op een zeurderig toontje. Ik draai mijn hoofd weer naar Quincy toe en hij zet een zielig gezicht op. Ineens merk ik dat Mary kwaad op staat. 'Wacht even' zeg ik tegen Quincy. 'Wat is er?' vraag ik aan Mary en ik loop achter haar aan.


    26 - 02 - '16