• © Copyright Dracy

Topic 24: You know the rule.

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)

Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.

Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .

Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

[ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 12:43 ]

Ich liebe dich 27.12.23

[xD Zoek het maar niet op xD]

Ich liebe dich 27.12.23

[Oh kom op, preuts zeg. Cockteaser zeg je tegen iemand die je opwindt en dan de boot afhoudt. Zo erg is dat toch niet?]

Irial

"Ik denk dat de bel zo gaat," zegt Kyle met pretoogjes.
    "Dan hebben we nog even," grijns ik.
    Ik trek hem nog een keer dicht tegen me aan en kus hem opnieuw. Het is vast de laatste keer tot na school, dus ik geniet er van.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[ zoek het maar eens op, dan is het WEL erg xD, bij afbeeldingen, maar ik moet nu stoppen byeeeeeee]]

[ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 23:01 ]

[Nee maar als je op internet google daar intikt en afbeeldingen klikt piep je wel anders xD Laat maar, dat moet je ook niet doen :$]

Kyle

"Dan hebben we nog even." Grijnst hij en trekt me weer dicht tegen aich aan en kust me. Ik kus hem terug.

Ich liebe dich 27.12.23

-

[ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 23:05 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Michael
    Ik kijk haar woedend aan.
    "Ik hoef geen trio's" zeg ik.
    "Ik vind het niet sexy als een meisje een ander meisje zoent. Daar word ik niet geil van. Dit is serieus, ja."
    ik kijk haar doordringend aan.
    "Ja of nee. Is het Mary? En geen smoesjes ik zie hoe ze naar je kijkt. Ik heb geen bord voor mijn kop."

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

-

[ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 23:06 ]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

[Is dit een goed moment om de bel te laten gaan?] [ Nadat Elise heeft Gereageert op Bailas natuurlijk. ;)]

[ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 23:09 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Charlotte

Er springt een vuur in zijn ogen wanneer hij me aankijkt. Opnieuw wordt hij boos.
    "Nee, het is niet specifiek Mary," zeg ik terwijl ik van zijn schoot af ga. "Gisteren toen ik op Lilly viel - Ach laat ook maar, je wordt er toch alleen maar kwaad om."
    Ik kijk hem even aan en stop alle emoties weg.
    "Ik mag niet jaloers zijn, en jij mag het wel?" vraag ik rustig waarop ik me omdraai en naar binnen wandel.

Melding:

~Bel gaat, Pauze voorbij.~

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

Ik speel eens het liedje dat ik gisteren heb geschreven. Ik wacht tot de bel is gegaan. Uitval is echt handig.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

[Ben even BRB voor een paar minutjes. ;)]

Ich liebe dich 27.12.23

Michael
    Ze heeft gelijk. Ik ren naar haar toe.
    "Ik mag niet jaloers zijn. Ik mag ook niet verliefd op jou zijn." zeg ik tegen haar.
    "Het spijt me. Het is gewoon moeilijk."
    Ik passer Donna.
    "Jou krij ik nog wel." fluister ik in Donna oor.
    Ze begint te lachen.
    "Tuurlijk jonge." en ze stomp me.
    Ik lach naar haar en richt me op Charlotte.
    "Sorry."

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[Ben er weer, Tanden gepoetst en Pyjama aangetrokken. :D]

[ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 23:18 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Charlotte

"Je mag wel verliefd op me zijn," zeg ik zacht. "Gun me alleen even om het ook weer te worden. Opgegeven hoop is soms moeilijk terug naar boven te halen."
    Ik draai me om en leg mijn hand op zijn borstkas.
    "Het is niet dat ik niet genoeg aan je heb, maar er zijn zoveel keuzes die me al ontnomen zijn en -"
    Ik hou op zodra ik merk dat ik mijn mond voorbij gepraat heb.

Irial

Dan gaat die verdomde bel en met veel moeite haal ik mijn lippen van de zijne af.
    "Op naar het volgende uur marteling," grinnik ik.
    Opnieuw moet ik mezelf eraan herinneren dat ik zijn hand niet mag vasthouden. Ik stop ze dan maar alletwee in mijn broekzakken.