• Ik ben EINDELIJK in het boek 'De hongerspelen' begonnen. Ik had het boek besteld bij de boekenwinkel en eergisteren kreeg ik een telefoontje dat het boek er was. Ik was dolblij en was direct naar de boekenwinkel gegaan. Ik zit nu al in de helft!

    Nuja... om dit topic een beetje nuttig te houden : Heeft iemand van jullie ook een leuk boek gelezen of is die aan het lezen. En wat vinden jullie van De hongerspelen?


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    ja van bezwering en nog 2. ik dacht ach voor de vakantie maar nu ben ik verslaafd net als bij hongerspelenxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben de engelse versie aan het lezen (:


    (Be)lieve in (you)rself

    --

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 19:25 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    --

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 19:25 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    --

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 19:25 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    ik heb de engelse versies van de drie boeken gelezen, they're not bad. ^^

    also, momenteel lees ik His Dark Materials - Philip Pullman ook bekend als de Noordrlicht trilogie, waarop de film "The golden compass" is gebaseerd. i love it.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben momenteel niets aan het lezen maar ik ga binnenkort de GONE-serie lezen en daar heb ik best hoge verwachtingen van :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik wou hem lenen in de bib en hij was gereserveerd voor iemand.
    Pff, ik wou het zo graag lezen!


    "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"

    Revelire schreef:
    Ik wou hem lenen in de bib en hij was gereserveerd voor iemand.
    Pff, ik wou het zo graag lezen!
    ze zijn erg gewild ik heb voor het 2de deel 3 maanden moeten wachten en voor het 3de deel 5 maanden(huil)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ik ben nu torment aan het lezen, het tweede deel van Fallen van lauren kate. die zijn ook erg goed vind ik zelf.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik ben een of ander boek over Fairies aan het lezen, Heartbeat heet het volgens mij
    Ik ben echt ontzettend addicted aan de Hongerspelen, het is ook een van de weinige boekenseries die ik helemaal compleet in mijn kast heb staan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nee, ik moet weer een leuk boek vinden.
    Ik vind deel één en deel twee van de Hongerspelen heel leuk, de derde vind ik niet leuk.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Heb alleen het eerste deel van de Hongerspelen gelezen, het bevalt me wel. :] Anyway, ik lees nu 'De affaire' van Santa Montefiore.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik ben helemaal verslaafd aan The Darkest Powers van Kelly Armstrong. En de Hongerspelen vind ik ook echt heel erg awesome. :9~


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Deze boeken staan op mijn lijstje:
    - Gone serie
    - Huis van de Nacht
    - Noorderlicht trilogie
    - Boy 7
    - Deadline (en Chaos)

    De Hongerspelen zijn awesome, kan niet wachten op de film :D


    Fear doesn't shut you down; it wakes you up