• Ik ben EINDELIJK in het boek 'De hongerspelen' begonnen. Ik had het boek besteld bij de boekenwinkel en eergisteren kreeg ik een telefoontje dat het boek er was. Ik was dolblij en was direct naar de boekenwinkel gegaan. Ik zit nu al in de helft!

    Nuja... om dit topic een beetje nuttig te houden : Heeft iemand van jullie ook een leuk boek gelezen of is die aan het lezen. En wat vinden jullie van De hongerspelen?


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ik heb het eerste boek in het Engels besteld en die ga ik morgen ophalen bij de boekenwinkel (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb het eerste boek van de Hongerspelen wel maar ben er nog niet in begonnen. Nu ben ik het tweede deel van de Stravaganza serie aan het lezen en die is echt awesome. :9~


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Ik had er nog nooit van gehoord, de Hongrspelen. Ja, ik leerde het woord kennen toen ik hier op Quizlet lid werd. Omdat iedereen zei dat het zo'n leuke serie was, besloot ik het te gaan lezen. Ik heb de eerste van de Hongerspelen net uit en wat een geweldig boek! Echt heel verslavend. Ik heb geen bibliotheekpas dus ik heb m op mijn laptop gelezen (wat echt een stuk minder prettiger leest dan een echt boek maarach), maar hij is echt leuk! Ik lees nu de 2e en tot nu toe is die erg spannend! :D