• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.

    ø
    Meedoen? Vul in:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Gave:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 21:15 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Midna schreef:
    (...)

    Soap serie.. Drama iets.. Ik kijk het ook niet echt..

    Ik ken het wel hoor. :8
    Maar laten we on-topic gaan... ;)


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Maar Scotch.. Vat dit niet verkeerd op.
    Maar, komt er ook een verhaallijn, of een soort doel? Aangezien de mensen nu zelf alles moeten invullen, en zo lijkt het dus best heel veel op die andere RPG.. Ik zeg niet dat je deze rpg niet mag maken. Van mij mag je (: Maar ik vroeg het me gewoon even af.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Naam: Stephen 'Steef' Robby Preston.
    Geslacht: Mannelijk.
    Leeftijd: Zeventien.
    Gave: Telepathie, hij kan gedachten en gevoelens op afstand waarnemen, zonder gebruik van taal of technische hulpmiddelen.
    Innerlijk: Stephen is een druk persoon, je zou bijna kunnen zeggen dat hij AHDH heeft. Hij is altijd bezig of maakt een praatje met iemand. Hij kan het met de meeste mensen goed vinden en vertrouwd die gene dan snel. Stephen heeft humor en hangt soms de clown uit, maar niet op een vervelende manier. Hij kan sarcastisch zijn en mensen speels plagen, maar zonder slechte bedoelingen.
    Uiterlijk:


    Stephen heeft blonde haren, die iedere dag anders zitten. Zijn ogen zijn diepblauw en passen goed bij zijn vriendelijke gezicht. Stephen's kledingstijl is gewoon, simpel en stoer. Hij is redelijk groot en sportief ingesteld.
    Extra: x

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 15:11 ]

    -

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 15:26 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Midna schreef:
    Maar Scotch.. Vat dit niet verkeerd op.
    Maar, komt er ook een verhaallijn, of een soort doel? Aangezien de mensen nu zelf alles moeten invullen, en zo lijkt het dus best heel veel op die andere RPG.. Ik zeg niet dat je deze rpg niet mag maken. Van mij mag je (: Maar ik vroeg het me gewoon even af.


    Ja, het lijkt me wel makkelijk als er een verhaallijn of zoiets komt. Ik heb vaak aan andere roleplay's meegedaan, die geen verhaallijn hadden en die liepen snel dood.. Ik zeg niet dat deze roleplay snel dood loopt, want personage's met gave's zijn leuk, maar het lijkt me makkelijker.

    Diapal schreef:
    Mag je dezelfde krachten hebben? Dat is toch niet zo leuk?
    Iral kan ook gedachte lezen net als Stephen...


    Telekinese is toch het verplaatsen van voorwerpen en geen gedachten lezen?

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 15:09 ]

    SomeMusic schreef:
    (...)

    Telekinese is toch het verplaatsen van voorwerpen en geen gedachten lezen?


    Stephen heeft Thelepatie (: geen Telekinese ;P

    oeps.. die andere heeft Telekinese XD maar jij hebt gelijk

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 15:12 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ben zo terug, ik moet de laptop even naar mijn kamer verplaatsen en wat huiswerk maken. Tot zo. (:

    SomeMusic schreef:
    (...)

    Telekinese is toch het verplaatsen van voorwerpen en geen gedachten lezen?

    O, sorry, foutje. Ik had Iral eerst 'gedachtelezen' gegeven en het daarna veranderd, maar het was me bijgebleven dat die gedachte kon lezen. :P

    Foutje! :$

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 15:22 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Diapal schreef:
    (...)
    Ik heb twee personages. ;)
    Eentje daarvan kan gedachtelezen, de andere telekinese.


    Lees je personages na.. nummer 1 kan mensen verliefd op zich maken..
    nummer 2 telekinese ;P



    Ksie dat je al had veranderd

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 15:23 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Naam: Selena Claire Sensorene
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 15
    Gave: Selena kan de natuur besturen. Dieren planten vuur water lucht en nog meer. Ze kan moeder natuur heten als je haar gave bekijkt. Andere gaves werken ook niet op haar. Haar gave kost veel kracht en haar haar kan veranderen van kleur door het aantal energie. Hoe lichter hoe meer energie ze heeft en hoe donkerder hoe erger het opraakt. Als het pikzwart is heeft ze nog 20 minuten tot ze bewusteloos valt omdat ze geen energie meer heeft.

    Ze kan anderen ook beschermen tegen gaves.
    Karakter: Ze is erg stil en laat bijna nooit emoties zien. Niemand weet haar echte karakter.
    Uiterlijk:[Morgen komt foto of vanavond]
    Extra: niemand weet haar gave. En ze maakt niet snel vrienden ze wordt bijna nooit verliefd en ze wilt meestal alleen zijn. Ze wou het liefst een kamer voor zichzelf.

    [De jongen maak ik morgen.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [-

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 15:24 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Diapal schreef:
    (...)
    Ik heb twee personages. ;)
    Eentje daarvan kan gedachtelezen, de andere telekinese.


    Nee. Jouw ene personage heeft als gave Telekinese en de andere 'Kan mensen verleiden (verliefd maken op hem) en zo dingen voor hem laten doen.'
    Dát staat er.


    Dan snappen we elkaar weer, dat probleem heb ik ook wel eens. Bijvoorbeeld: Dan denk ik dat mijn personage bruin haar heeft, maar dan is ze blond. ;d

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 15:26 ]

    Trouwens.. wil je een meisje reserveren? ;D
    Ik maak hem zo. -En ik heb geen zin om weer jongetje te spelen XD-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    De naam van de jongen van HurtedHeart: Juléan Quinten Happle (Denk ik).