• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.

    ø
    Meedoen? Vul in:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Gave:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 21:15 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Midna schreef:
    (...)

    Maar meisje en jongen mogen niet bij elkaar op de kamer?


    '-In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom. '
    Dus al helemaal niet bij elkaar op één kamer. XD


    Midna schreef:
    (...)

    Maar meisje en jongen mogen niet bij elkaar op de kamer?

    Maar net stond er dat Luel bij Destiney op de kamer zat. ;)


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    SomeMusic schreef:
    (...)

    '-In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom. '
    Dus al helemaal niet bij elkaar op één kamer. XD



    Dat stond net wel in de lijst. :P


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Diapal schreef:
    (...)
    Maar net stond er dat Luel bij Destiney op de kamer zat. ;)


    XDDD

    SomeMusic schreef:
    (...)

    '-In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom. '
    Dus al helemaal niet bij elkaar op één kamer. XD




    Ja dat bedoel ik xd

    Diapal schreef:
    (...)
    Maar net stond er dat Luel bij Destiney op de kamer zat. ;)

    Foutje waarschijnlijk. xd

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 18:08 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Naam: Chiya Amorina Hoshi
    Geslacht: vrouwelijk
    Leeftijd: 16
    Gave: aura's zien, healen
    Karakter: behulpzaam, grappig, slim, intelligent. Creatief en hardwerkend. Kropt gevoelens op, kan soms wat brutaal zijn. Sterk, zowel mentaal als fysiek. Niet snel bang.
    Uiterlijk: Bruin, krullend haar. Normaal tot slank postuur. Draagt bijna alleen maar spijkerbroeken en sneakers, maar soms jurkjes. Heeft altijd mooie nagels, want ze doet aan nail-art. Ze is deels Japans. Ze is ca. 1.75m.
    Extra: ze is single, maar krijgt verkering in de RPG (asjeblieft? *bibberlipje*). Ze is gek op anime. Oh, ze kan trouwens ook een beetje Japans.




    (Ze heeft trouwens geen bril, dat is die ene foto alleen maar)

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 20:39 ]

    mag ik een meisje reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    mag ik een meisje reserveren?

    Is goed.


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Mag ik een jongen aanmaken?


    I only miss you when I'm breathing

    Naam: Aimee Jade Tempeste
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 16
    Gave: Ze kan het weer manipuleren, dus het laten regen,sneeuwen, stormen etc. Ze kan het dus ook laten onweren: dus het laten bliksemen. Bliksem is een elektrische ontlading en daardoor kan ze ook elektriciteit manipuleren.
    Karakter: Aimee heeft vaak veel energie en kan soms een beetje brutaal zijn. Aimee doodsbang voor spinnen, zelfs de hele kleine. Ze is erg avontuurlijk maar daardoor wel soms een beetje té roekeloos. Ook vind ze het leuk om met jongens te flirten.Ze is ook bijna altijd vrolijk. Ze kan af en toe behoorlijk sarcastisch doen. Ze is altijd in voor een grapje, kan lekker gek doen. Ook heeft veel lef en schaamt ze zich niet snel. Voor de rest is Aimee echt een lief meisje.
    Uiterlijk:


    Aimee is ongeveer 1.73 en heeft een mooi slank figuur. Ze heeft lang golvend licht bruin haar en oceaan blauw/groene ogen met gouden vlekjes erin, waar jongens gemakkelijk de weg in kwijt raken.
    Extra: -Ze is Engels/Frans
    -Ze kan heel goed dansen
    -Ze spreekt Engels, Frans,Nederlands Spaans en gebarentaal.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 17:01 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Spyclon schreef:
    Mag ik een jongen aanmaken?

    Is goed.


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Ok, ik heb het alleen wel op een beetje andere manier gedaan dan jullie. Dat ben ik gewend van een andere site hopelijk is dat niet echt erg...



    Mijn naam is Vince (op zijn Engels uitgesproken) da Capri (dit op zijn Italiaans), ik ben een jongen van 16 jaar.
    Ik heb licht golvend bruin haar, vaak een soort wollen pet op, blauw grijze ogen. Mijn kleding varieert niet heel erg. Meestal een beetje donkere kleuren zoals Blauw, Groen, Grijs en Zwart. Maar toch niet weer heel sober door de opdrukken. Meestal draag ik niet veel vesten of suiters, maar gewoon bloesjes en shirts, en bijna altijd donkere jeans.
    Ik heb een erg open persoonlijkheid, antwoord ook op bijna alle vragen maar als je over mijn familie begint word ik opeens stil. Daar wil ik eigenlijk nooit over vertellen, misschien alleen als je een hele goede vriend of vriendin bent maar dan vertel ik meestal niet alles. Dit komt doordat ik van ze ben weg gegaan. Ik ben weg gegaan doordat mijn vader aan de drank zat en mijn moeder was gestorven. Op mijn 12e ging ik weg, samen met mijn oudere broer. Maar die werd van mij gescheiden doordat hij misleid werd door een groep jongens. Een soort gang in Rotterdam. Toen ben ik alleen verder gegaan en ben ik opgevangen door een project van de overheid. Waar ik ook onderdak en school kreeg. Op mijn 15 heb ik met gespaard geld van mijn baantje een eigen appartement gehuurd waar ik nu nog woon.
    Mijn kracht is de stemming van een groep of van een bepaald persoon te veranderen. Dit kan ik vaak in mijn voordeel gebruiken. Alleen kan ik jammer genoeg nog niet goed controleren...

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 21:21 ]


    I only miss you when I'm breathing

    oja, vraagje. Speelt dit verhaal zich of in USA of nederland? (of ergens anders?)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gaan we zo beginnen?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Wanneer gaan we eigenlijk beginnen? (A)
    Als alle kamers vol zijn?