• © Copyright xTrustMex & SomeMusic.



    Wat is een RPG:
    Een RPG is een rollenspel, op het forum. Je maakt eigenlijk een verhaal met meerdere mensen.
    Meer informatie: http://rpghandleiding.startje.be/

    Lost Plane. ~ Plattengrond.



    Verhaal:

    De vlucht naar Australië verliep voorsspoedig, totdat ze vlakbij Indonesië kwamen. Daar trof een harde bliksem het vliegtuig, waardoor de piloten in paniek waren, omdat ze het vliegtuig niet meer onder controle hadden. Het vliegtuig stortte neer in zee vlakbij een eiland. De meeste mensen, waaronder oudere en jongeren, hebben het overleefd. Ze zwommen naar een eiland waar ze alleen maar, zon, zee, en bos hadden. Wat ze niet wisten is dat het eiland bewoond is.

    Rollen:

    Gestrande Jongeren:

    ~ Florence Sarah Angel. ~ xTrustMex
    ~ Julean Quinten Happle. ~ HurtedHeart
    ~ Rosa Swift. ~ BeSlytherinn
    ~ Destiny Alison Beasley. ~ SomeMusic
    ~ Liam Oliver Anderson. ~ Proprius
    ~ Elvira Liza Pitraya. ~ 4Everdeen
    ~ Aimee Jade Tempeste. ~ LovingStyles

    Bewoners Eiland:

    ~ Dennis Nigel Mangera. ~ xTrustMex
    ~ Seth Cameron Pryst. ~ Proprius
    ~ Marie Valentine. ~ BeSlytherinn
    ~ Chad Alec Salor. ~ SomeMusic
    ~ Selena Claire Sensorene. ~ HurtedHeart
    ~ Alisha. ~ shewerewolf

    Dieren op het Eiland:

    ~ Bennie. ~ xTrustMex (Tijger)
    ~ Serena. ~ HurtedHeart (Wolf)
    ~ Maya. ~ 4Everdeen (Wolf)
    ~ Jamy. ~ CallyJunior (tijger)
    ~ Kenney. ~ SomeMusic (Kleine Panda)
    ~ Laiyla. ~ Proprius (Luipaard)
    ~ Mikka. ~ LovingStyles (Wolf)

    Topic's:

    Rollen.
    Verhaal 1.

    Regels:

    ~ Maximaal 1 gestrande, 1 dier en 1 bewoner.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar en laat de foutjes aan de eigenaar van het topic over.
    ~ Liever geen seksuele teksten, als het gemeld wordt, ik ben niet de verantwoordelijke!
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ De dieren kunnen met elkaar praten.
    ~ Het maakt niet uit hoe oud je personage is.
    ~ Iedereen was hun spullen verloren, dus contact met de buitenwereld is ónmogelijk.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright xTrustMex & SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 17:20 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aimee Jade Tempeste

    "Jij bij ons in de hutten slapen?" vraagt Chad. Ik kijk hem aan en glimlach. 'Als dat zou kunnen zou dat heel lief zijn. Ik hou niet zo van spinnen enzo...'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chad Alec Salor.
    "Als dat zou kunnen zou dat heel lief zijn. Ik hou niet zo van spinnen enzo." Zei ze met een glimlach. "In de hutten zitten geen spinnen. Ik zal moeten kijken of er hut vrij is." Zei ik. "Anders jij bij mij moeten slapen." Lachte ik. "Grapje." Voegde ik eraan toe.

    Aimee Jade Tempeste

    "In de hutten zitten geen spinnen. Ik zal moeten kijken of er hut vrij is. Anders jij bij mij moeten slapen." Lacht Chad. "Grapje." Voegt hij er aan toe. Ik grinnik, 'Ik slaap liever bij jou in de hut dan buiten bij de spinnen,' zeg ik lachend terwijl ik hem aankijk. Het valt me op dat hij er best wel goed uit ziet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chad Alec Salor.
    "Ik slaap liever bij jou in de hut dan buiten bij de spinnen." Zei ze, terwijl ze me aankeek. Ik moest lachen, de meeste mensen op het eiland hadden geen humor of humor die ik niet snapte. Ik merkte dat ze me bekeek. "Is er wat zien?" Vroeg ik nieuwsgierig.

    Aimee Jade Tempeste

    "Is er wat zien?" vraagt Chad nieuwschierig als hij merkt dat ik naar hem kijken. Ik grinnik, 'Is het hier verboden om naar mensen te kijken ofzoiets?' lach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chad Alec Salor.
    "Is het hier verboden om naar mensen te kijken ofzoiets?" Lachte ze. "Nee." Antwoord ik. "Bij ons is het anders, ik niet weten wat jij normaal vindt?" Zei ik, meer als een opmerking dan een vraag. Ik plukte een perzik boven mijn hoofd vandaan en at hem op.

    Aimee Jade Tempeste

    "Bij ons is het anders, ik niet weten wat jij normaal vindt?" zegt Chad. 'Je lijkt nog best wel veel op de jongens van de school waar ik op zat. Alleen je bent...anders. Op een goede manier. Die jongens van mijn school voelden altijd de behoefte stoer en macho te doen. Jij niet volgens mij'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chad Alec Salor.
    "Je lijkt nog best wel veel op de jongens van de school waar ik op zat. Alleen je bent... anders. Op een goede manier. Die jongens van mijn school voelden altijd de behoefte stoer en macho te doen. Jij niet volgens mij." Zei ze. Ik maar een klein beetje van verstaan, maar ik snapte haar wel. "Ik zit niet op school, dat is verschil. Ik niet stoer hoef te doen." Zei ik. "Bij ons iedereen gelijk." Ik glimlachte en keek naar de lucht, halve maan. Het was ondertussen pikdonker geworden. "Ben je bang in donker?" Vroeg ik voorzichtig, de meeste meisje bij ons in het kamp waren niet bang in het donker, maar ik wist niet wat zij gewend was. En je weet natuurlijk nooit wat er voor enge beesten in het bos zitten.

    Aimee Jade Tempeste

    "Ben je bang in donker?" vraagt Chad voorzichtig. Ik lach even, 'Nee, het enige waar ik echt bang voor ben zijn spinnen,' zeg ik tegen Chad.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chad Alec Salor.
    "Nee, het enige waar ik echt bang voor ben zijn spinnen." Zei ze en ik moest lachen. Spinnen waren klein en deden vaak niks, maar ik liet haar angst voor wat het was. "Het is donker, ga je mee?" Vroeg ik en sprong uit de boom. "Ik moe begin te worden." Grinnikte ik. Dat meende ik echt.

    Aimee Jade Tempeste

    Chad vraagt of ik mee ga en ik knik. Hij springt de boom uit en spring achter hem aan. 'Ik moe begin te worden,' grinnikt hij. Ik lach even, 'ik ook,' zeg ik dan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chad Alec Salor.
    Samen liepen we naar het dorp, het was doodstil. "Volgens mij is iedereen naar bed. Bij ons mensen eerder slapen gaan." Zei ik en liep verder. "Slaap je bij mij in hut?" Vroeg ik voorzichtig.

    Aimee Jade Tempeste

    "Slaap je bij mij in hut?" vraagt Chad voorzichtig. 'Is goed,' zeg ik met een voorzichtige lach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chad Alec Salor.
    Ik hield het doek, dat als deur diende voor Aimee open. Ze liep er doorheen en ik volgde. We kwamen in mijn hutje van bamboe. "Jij links, ik rechts?" Vroeg ik en keek haar aan. Aan bijde kanten lagen dekens.

    Aimee Jade Tempeste

    'Is goed,' zeg ik. Dan bedenk ik me ineens dat ik geen pyjama heb. Ik kijk Chad even aan en vraag me af waar hij in slaapt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered