• © Copyright xTrustMex & SomeMusic.

Wat is een RPG:
    Een RPG is een rollenspel, op het forum. Je maakt eigenlijk een verhaal met meerdere mensen.
    Meer informatie: http://rpghandleiding.startje.be/

Lost Plane. ~ Plattengrond.

Verhaal:

De vlucht naar Australië verliep voorsspoedig, totdat ze vlakbij Indonesië kwamen. Daar trof een harde bliksem het vliegtuig, waardoor de piloten in paniek waren, omdat ze het vliegtuig niet meer onder controle hadden. Het vliegtuig stortte neer in zee vlakbij een eiland. De meeste mensen, waaronder oudere en jongeren, hebben het overleefd. Ze zwommen naar een eiland waar ze alleen maar, zon, zee, en bos hadden. Wat ze niet wisten is dat het eiland bewoond is.

Rollen:

Gestrande Jongeren:

~ Florence Sarah Angel. ~ xTrustMex
    ~ Julean Quinten Happle. ~ HurtedHeart
    ~ Rosa Swift. ~ BeSlytherinn
    ~ Destiny Alison Beasley. ~ SomeMusic
    ~ Liam Oliver Anderson. ~ Proprius
    ~ Elvira Liza Pitraya. ~ 4Everdeen
    ~ Aimee Jade Tempeste. ~ LovingStyles

Bewoners Eiland:

~ Dennis Nigel Mangera. ~ xTrustMex
    ~ Seth Cameron Pryst. ~ Proprius
    ~ Marie Valentine. ~ BeSlytherinn
    ~ Chad Alec Salor. ~ SomeMusic
    ~ Selena Claire Sensorene. ~ HurtedHeart
    ~ Alisha. ~ shewerewolf

Dieren op het Eiland:

~ Bennie. ~ xTrustMex (Tijger)
    ~ Serena. ~ HurtedHeart (Wolf)
    ~ Maya. ~ 4Everdeen (Wolf)
    ~ Jamy. ~ CallyJunior (tijger)
    ~ Kenney. ~ SomeMusic (Kleine Panda)
    ~ Laiyla. ~ Proprius (Luipaard)
    ~ Mikka. ~ LovingStyles (Wolf)

Topic's:

Rollen.
    Verhaal 1.

Regels:

~ Maximaal 1 gestrande, 1 dier en 1 bewoner.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar en laat de foutjes aan de eigenaar van het topic over.
    ~ Liever geen seksuele teksten, als het gemeld wordt, ik ben niet de verantwoordelijke!
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ De dieren kunnen met elkaar praten.
    ~ Het maakt niet uit hoe oud je personage is.
    ~ Iedereen was hun spullen verloren, dus contact met de buitenwereld is ónmogelijk.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

© Copyright xTrustMex & SomeMusic.

[ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 17:20 ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Tijd: Ochtend, rond negen uur.
    Weer: Zonnig, het begint warm te worden.

[Mijn Quizlet is f'cking sloom.. ]

[mijne ook -.-]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Chad Alec Salor.
    Ik rekte met uit, de eerste zonnestralen kwamen tussen het bamboe door. Aimee lag aan de andere kant, zeker weer terug gerold. Ik wist zeker dat ze vannacht tegen me aanlag. "Godemorgen." Mompelde ik, terwijl ik in mijn ogen wreef.

Aimee Jade Tempeste
    "Godemorgen." mompelt Chad terwijl hij in zijn ogen wrijft. 'Hee, lekker geslapen?' vraag ik aan hem terwijl ik me uitrek.

Chad Alec Salor.
    "Hee, lekker geslapen?" Vroeg ze en rekte zich uit. "Hmm, zoals altijd." Mompelde ik en stond op. "Ik honger hebben."Grinnikte ik. "Jij?"

Aimee Jade Tempeste

"Ik honger hebben. Jij?" grinnikt Chad. Ik knik, 'best wel ja,' lach ik. Voorzichtig laat ik me het bed uitglijden en doe me Vans aan.

Chad Alec Salor.
    Ze knikte. "Best wel, ja." Lachte ze. "Ik ga jagen, wil je mee?" Vroeg ik en pakte de speer uit de hoek van mijn hut. "Vis of vlees?"

Aimee Jade Tempeste

Chad pakt een speer. "Ik ga jagen, wil je mee? Vis of vlees?' Ik kijk hem met grote ogen aan, jagen, Ik besluit dat ik maar beter mee kan gaan. Wie weet hoelang ik hier nog op dit eiland zit. 'Ik ga wel mee, en... het maakt mij niet uit of het vlees of vis is'.

Chad Alec Salor.
    Ze keek me even met grote ogen aan. "Ik ga wel mee, en.. het maakt mij niet uit of het vlees of vis is." Ik liep de hut uit. "Oke, vlees." Het dorp begon al weer te leven, mensen liepen rond en keken naar Aimee. "Rustig, ze doet niemand kwaad." Zei ik in mijn eigen taal.

Elvira Liza Pitraya
    De wolf gaf me een zetje. "Waarom kan je me niet naar mensen brengen?" ik slikte. "Ze zijn toch niet allemaal..." de wolf schudde zijn hoofd.

Tijd voor koffie.

Aimee Jade Tempeste
    Chad loopt de hut uit, 'Oke, vlees,' zegt hij. Ik loop achter hem aan. Er lopen wat mensen rond in het dorpje en ik merk dat ze me aankijken. Chad zegt iets tegen ze waardoor ze wegkijken. We lopen naar het bos en na een tijdje gebaart hij dat ik stil moet zijn.

Elvira Liza Pitraya
    "Als jij me niet wilt helpen..." zei ik tegen de wolf. "AIMEE? BEN JE HIER ERGENS? IEMAND?" riep ik nog eens. De wolf duwde me terug. "Ik ga er niet in! Ik heb het al vijf keer gezegd! Dan gaan mijn wonden alleen verder ontsteken." de wolf rolde hulpeloos met zijn ogen. "Doe niet zo... zo..." wat was het woord dat ik zocht? menselijk?

[ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 13:20 ]

Tijd voor koffie.

Chad Alec Salor.
    Ik zag dat Aimee in stil werd en maakte een gebaar dat ze moest blijven zitten. Geruisloos sloop ik naar een hert toe. Ik gooide de speer. Raak! Vlug rende ik haar het dier toe, stak hem dood. "Hebbes." Mompelde ik en floot op mijn vingers. Er kwamen een paar andere jongens aanlopen, ik vroeg of ze wilde helpen en ze knikten. Samen droegen we het dier terug naar het kamp, waar de vrouwen het ging klaarmaken.

Aimee Jade Tempeste

Ik knijp me ogen dicht als ik zie dat Chad de speer naar het hert gooit en het hert vervolgens dood steekt. Hij fluit op zijn vingers en er komen een paar jongens aangelopen. Samen droegen ze het dier terug naar het kamp en ik slenterde er achteraan.

Chad Alec Salor.
    "Vond je het erg om te zien?" Vroeg ik, terwijl we terug in het dorp waren. "We krijgen zo eten." Mompelde ik.