• © Copyright xTrustMex & SomeMusic.



    Wat is een RPG:
    Een RPG is een rollenspel, op het forum. Je maakt eigenlijk een verhaal met meerdere mensen.
    Meer informatie: http://rpghandleiding.startje.be/

    Lost Plane. ~ Plattengrond.



    Verhaal:

    De vlucht naar Australië verliep voorsspoedig, totdat ze vlakbij Indonesië kwamen. Daar trof een harde bliksem het vliegtuig, waardoor de piloten in paniek waren, omdat ze het vliegtuig niet meer onder controle hadden. Het vliegtuig stortte neer in zee vlakbij een eiland. De meeste mensen, waaronder oudere en jongeren, hebben het overleefd. Ze zwommen naar een eiland waar ze alleen maar, zon, zee, en bos hadden. Wat ze niet wisten is dat het eiland bewoond is.

    Rollen:

    Gestrande Jongeren:

    ~ Florence Sarah Angel. ~ xTrustMex
    ~ Julean Quinten Happle. ~ HurtedHeart
    ~ Rosa Swift. ~ BeSlytherinn
    ~ Destiny Alison Beasley. ~ SomeMusic
    ~ Liam Oliver Anderson. ~ Proprius
    ~ Elvira Liza Pitraya. ~ 4Everdeen
    ~ Aimee Jade Tempeste. ~ LovingStyles

    Bewoners Eiland:

    ~ Dennis Nigel Mangera. ~ xTrustMex
    ~ Seth Cameron Pryst. ~ Proprius
    ~ Marie Valentine. ~ BeSlytherinn
    ~ Chad Alec Salor. ~ SomeMusic
    ~ Selena Claire Sensorene. ~ HurtedHeart
    ~ Alisha. ~ shewerewolf

    Dieren op het Eiland:

    ~ Bennie. ~ xTrustMex (Tijger)
    ~ Serena. ~ HurtedHeart (Wolf)
    ~ Maya. ~ 4Everdeen (Wolf)
    ~ Jamy. ~ CallyJunior (tijger)
    ~ Kenney. ~ SomeMusic (Kleine Panda)
    ~ Laiyla. ~ Proprius (Luipaard)
    ~ Mikka. ~ LovingStyles (Wolf)

    Topic's:

    Rollen.
    Verhaal 1.

    Regels:

    ~ Maximaal 1 gestrande, 1 dier en 1 bewoner.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar en laat de foutjes aan de eigenaar van het topic over.
    ~ Liever geen seksuele teksten, als het gemeld wordt, ik ben niet de verantwoordelijke!
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ De dieren kunnen met elkaar praten.
    ~ Het maakt niet uit hoe oud je personage is.
    ~ Iedereen was hun spullen verloren, dus contact met de buitenwereld is ónmogelijk.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright xTrustMex & SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 17:20 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Serena is de beschermster van het eiland ze bemoeid zich met iedereen. ;)]
    Selena Claire Sensorene
    ik grinnikte en wrong mijn haren uit. Ik pakte een lok en liet er blauwe vloeistof over mijn haar gaan. Niet over kwam de verf op maar op een sliertje zodat mijn vissengraatvlecht een blauw stukje had. Ik begin te Vlechten en bond mijn haar vast doormidden van een stukje touw. Ik liep het bos in en sprong van tak tot tak. Ik zag Bennie en Maya en ik grinnikte bijna onhoorbaar.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ja weet ik, maar Bennie vind het vervelend XD]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bennie. || Tijgertje.

    Wanneer ik zacht gegrinnik hoor, kijk ik op en zie ik iemand van het dorp in de boom zitten. Ik kwispel met mijn staart en hou het meisje en de wolf in de gaten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Maya
    "Wat bedoel je?" vraag ik nieuwschierig. "Bedoel je die wolf die niet wil spelen?" zei ik. Ik hoor gegrinnik. Het was Selena, een mens. Ik til mijn voorpoten op als begroeting. Het ging me nog niet goed af, want ik viel op de grond, maar na 5 seconden stond ik alweer overeind. Ze grinnikt nog meer, en ik richtte me weer tot het tijgertje. "Maar hoe heet jij?"

    Elvira
    Ik lag nog steeds in het bos, niemand heeft me gevonden. Het verbaaste me dat ik wakker was. "Help" wou ik schreeuwen, maar het kwam eruit als een gewone stem. Ik vroeg me af hoelang het nog zou duren. Mijn lichaam deed pijn.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 17:42 ]


    Tijd voor koffie.

    Selena Claire Sensorene
    Ik zie het tijgertje kwispelen en herken hem. Benny natuurlijk! Ik sprong uit de boom. Stof verspreide zich toen ik neerkwam.
    Ik glimlach. 'Heey Benny.' Zeg ik met een glimlach. 'En wie ben jij?' Vraag ik aan de wolf. Ik haal een stukje vis uit mijn zelfgemaakte tasje. 'Voor jullie beide samen delen.' Zeg ik vrolijk. Ik pak mijn schetsboek en teken hun. Ik glimlach als ik met mijn steenkool de eerste lijn neerzet.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chad Alec Salor.
    Ik zat in de hut, in het dorp. Naast me stond Dennis. Liam en Aimee deden buiten trucjes en hadden grote lol.

    Destiny Alison Beasley.
    Ik zat op het strand, langzaam viel ik in slaap.

    Kenney.
    Ik liep voor Juléan uit en liet hem mooie plekjes van het eiland zien.

    [Sorry, te lui om lange stukjes te schijven.
    Stem op nieuwe ideeën: Klik hier!]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 17:44 ]

    [Lieve schat, Dennis is al bij zijn tante aant slapen. :D ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Serena || wolf
    Ik spits mijn oren als ik 'Help!' hoor. ik begin te rennen en zie een meisje. 'Probeer het eens.' Galmde in mijn hoofd. Ik kwam tevoorschijn en bekeek haar. Ik zei iets wat als waf moest klinken.

    [Lol een wolf die blaft]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Maya
    "Hoi hoi!" roep ik. Bennie kent haar, dus ze is vast goed. "Ik ben Maya" zeg ik. Ik zie de vis, maar ik hou me in. Hij is tenslotte voor Bennie. Ze ziet mijn blik en lacht, en ze geeft nog een stukje vis aan mij. Blij stort ik me erop. "Jij bent toch Selena?" vraag ik, nog even blij.


    Tijd voor koffie.

    xTrustMex schreef:
    [Lieve schat, Dennis is al bij zijn tante aant slapen. :D ]


    [Oke, ik ben ook te lui geworden om te lezen. Weekend...]

    Bennie. || Tijgertje.

    'Wat bedoel je? Bedoel je die wolf die niet wou spelen?' Vraagt ze. Ik knik en kijk weer naar Selena. Selena sprong uit de boom en zei mijn naam. Ik begon nog meer te kwispelen toen ze een stukje vis in haar handen had. 'Hoi hoi!' Roept het wolfje. 'Ik ben Maya' Zegt ze. 'Maya, ze kan je niet verstaan hoor. Ze is een mens' Zeg ik en rol even met mijn ogen terwijl ik de vis oppeuzel.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Maya
    Ik lachte. "Hihi, nee inderdaad niet. Maar hoe heet jij?" vraag ik aan hem.

    Elvira
    Oke, hoe kon het nog erger worden? Een enorme grote wolf doemde op en ik kon niks doen. Ik wilde achteruit krabbelen, maar mijn arm wou niet. "Please, eet me niet op!" ookal kon hij me niet verstaan. "Help" riep ik, dit keer lukte het me om te schreeuwen.


    Tijd voor koffie.

    Bennie. || Tijgertje.

    'Hihi, nee inderdaad niet. Maar hoe heet jij?' Vraagt ze dan. 'Ik ben Bennie en jij Maya dus.' Zeg ik en lik mijn lippen nog even af, om de vissen smaak te behouden.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Maya
    "Heb ik je iets gedaan?" vraag ik. "Je doet zo... zo kortaf. Komt dat door die andere wolf?" hopelijk niet.


    Tijd voor koffie.

    Bennie. || Tijgertje.

    'Heb ik je iets gedaan? Je doet zo.. zo kortaf. Komt dat door die andere wolf?' Vraagt ze. 'Nee, ik ben gewoon mezelf' Zeg ik en ga zitten.

    [Maartje, ik ga dat niet doen hoor ! @gb]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'